-17%
Zatrważająco zaraźliwa gra karcina!
Szukasz ciekawego zajęcia na wyjeździe lub szaleńczej rozrywki na imprezie? „Stwór” to doskonały wybór. Jest to gra karciana, oparta o mechanikę blefu i obserwacji, dla 4 do 12 osób, w wieku co najmniej 14 lat. Jako naukowcy dostaliście zgłoszenie, że ekspedycja na wyspie R’lyeh zaginęła. Ostatnia wiadomość od niej jest niejasna. Jako grupa zostaliście wysłani na ratunek! Spieszcie się!
Przygotowanie do gry jest bardzo proste. Talię należy podzielić na tożsamości i karty „wydarzeń”. Każdą należy osobno potasować i rozdać graczom. Koniec przygotowania- możemy zaczynać. Na czym polega „Stwór”? A na tym, że jako ekipa ratunkowa, odkrywacie, że to co stało się z członkami ekspedycji, jest efektem naruszenia miejsca spoczynku istoty z koszmarów- tytułowego „Stwora”. Niestety, nim to do Was dotarło, było już za późno- Stwór wdarł się w wasze szeregi. A co więcej- potrafi zmieniać kształt, więc rozpoznanie go i zlikwidowanie, nie będzie takie proste! Z otrzymanych kart tożsamości (których nikomu nie możemy pokazać!) wiemy do której strony konfliktu należymy- czy jesteśmy człowiekiem, czy Stworem (przez całą grę jest tylko jeden!). Całość gry oparta jest o wymianę i zagrywanie kart. W swojej turze możemy zagrać kartę powodującą jakiś efekt (np. Miotacz Ognia- wyklucza z gry sąsiada po lewej!), lub zagrywając Drzwi- odgrodzić się od jakiegoś gracza. Następnie, jedną z karta na ręku przekazujemy sąsiadowi, który przejmie po nas kolejkę. Celem zabawy jest dla ludzi wyeliminowanie z gry Stwora. Potwór musi wszystkich ZARAZIĆ- uwaga, w grze występują karty „zarażonego”, które możemy otrzymać od istoty z koszmarów- jako zwykły człowiek karty nie możemy nikomu przekazać, gdyż zmienia nam tożsamość- od momentu jej otrzymania gramy po stronie Stwora!
Gotowi na mrożącą krew w żyłach niepewność? „Stwór” to imprezowa gra karciana inspirowana twórczością H. P. Lovecrafta i jak najbardziej jest utrzymana w tym klimacie. Świetnie wpasowujące się ilustracje, ciekawe akcję, ciągły stres związany z niepewnością i karty akcji, pozwalające zmieniać miejsce przy stole sprawią, że ubawisz się do szaleństwa! Nigdy nie wiesz, czy sąsiad po lewej jest niebezpieczny, a może z prawej czeka Cię zakażenie?