- Producent
- Rebel
- Dział
gry planszowe
- Kategorie sklep
-
- Kategorie świat
- blefowanie (Bluffing)
dedukcyjne (Deduction)
imprezowe (Party Game)
- Kod producenta
- 5425016926086
- Numer katalogowy
- 7126
- Mechanika
- ukryte role (Hidden Roles)
- Wydanie
-
- Instrukcja
-
- Wiek
-
od 10
lat
- Liczba graczy
-
od 4 do 10
osób
- Czas gry
-
od 15 do 25
min.
- Rok premiery
-
2022
- Rok wydania
-
2022
- Autor
-
Joey Vigour
- Nazwa oryginalna
-
Stranger Things: Attack of the Mind Flayer
- Ocena na BGG
-
5.50
- Pozycja na BGG
-
21476
- Poziom trudności
-
1.00
na 5
- Pudełko zawiera
-
70 kart
10 płytek postaci
instrukcja
- Pudełko wymiary
- 13 x 20.5 x 6.5 cm
- Waga około
- 500 g
Zdjęcia gry pochodzą z serwisu BoardGameGeek, mają one tylko i wyłącznie charakter poglądowy szeroko rozumianej gry a nie konkretnego produktu.
Zdjęcia mogą przedstawiać modyfikacje gry, dodatki, rożne wersje lub rozwinięcia, różniące się od oferowanego produktu.
Łupieżca umysłów tworzy armię opętanych ludzi, z których pomocą zamierza dokonać inwazji na Ziemię. Część z Was już znajduje się pod jego kontrolą… Zachowaj czujność i uważaj, aby nie zaatakował Ciebie albo Twoich przyjaciół!
Weź udział w szybkiej, innowacyjnej i pełnej niespodzianek grze ukrytych tożsamości, nawiązującej do popularnego serialu Netflixa! Stranger Things: Attack of The Mind Flyer toczy się w następujących po sobie turach i stawia przeciwko sobie dwie drużyny: wolnych i opętanych. Jeśli grasz wolną postacią, musisz oprzeć się atakom. Celem opętanych jest wyeliminowanie wszystkich wolnych postaci.
Na czym to polega?
- Na początku gry każdy z uczestników otrzymuje płytkę postaci oraz kartę, która wskazuje, czy jest wolny, czy też opętany przez łupieżcę umysłów.
- Rozgrywka opiera się na dobieraniu kart ze wspólnego stosu. W każdej turze gracz odkrywa jedną z nich, a następnie wykonuje związaną z nią akcję.
- W grze występują dwa rodzaje kart: przygody oraz spotkania. Gdy odkrywamy kartę przygody, musimy przekazać ją dowolnemu innemu graczowi, który dołączy ją do swojej ręki. Z kolei karty spotkania mają efekty, które musimy natychmiastowo rozpatrzyć.
- Układy kart, jakie gracze mają na ręce są kluczowe dla tego, kto zostanie opętany lub ogłuszony. Odgadując role i przekazując karty konkretnym osobom mamy szansę wpływać na ich stan.
- Gra kończy się w momencie gdy tylko 1 albo 2 graczy wciąż jest w grze lub po rozpatrzeniu 3. karty spotkania.
Dlaczego pokochasz tę grę?
- Niejasne tożsamości i zło atakujące z ukrycia to elementy, które z pewnością zaintrygują fanów nie tylko Stranger Things, ale też wszelkich tajemnic i niewyjaśnionych spraw.
- Nawiązanie do popularnego serialu Netflixa i lekki charakter gry czynią z niej doskonałą propozycję nawet dla osób mniej zaznajomionych z planszówkami.
- W jednej rozgrywce może brać aż 10 osób, dzięki czemu gra doskonale nadaje się na imprezy!