- Producent
- Rebel
- Dział
gry planszowe
- Kategorie sklep
-
- Kategorie świat
- karciane (Card Game)
liczbowe (Number)
matematyczne (Math)
- Kod producenta
- 5902650617919
- Numer katalogowy
- 7925
- Mechanika
- zabieranie (negatywna interakcja) (Take That)
zbieranie zestawów (Set Collection)
- Wydanie
-
- Instrukcja
-
- Wiek
-
od 8
lat
- Liczba graczy
-
od 2 do 5
osób
- Czas gry
-
od 20 do 20
min.
- Rok premiery
-
2022
- Rok wydania
-
2022
- Autor
-
Miranda Evarts
- Nazwa oryginalna
-
Sleeping Queens 2: The Rescue
- Ocena na BGG
-
6.15
- Pozycja na BGG
-
17062
- Poziom trudności
-
1.50
na 5
- Pudełko zawiera
-
94 karty
6 rycerzy z podstawkami
kość
instrukcja
- Pudełko wymiary
- 16 x 22 x 3 cm
- Waga około
- 355 g
Zdjęcia gry pochodzą z serwisu BoardGameGeek, mają one tylko i wyłącznie charakter poglądowy szeroko rozumianej gry a nie konkretnego produktu.
Zdjęcia mogą przedstawiać modyfikacje gry, dodatki, rożne wersje lub rozwinięcia, różniące się od oferowanego produktu.
Matematyczna gra dla małych bohaterów!
Przebudzone królewny wróciły do swoich zamków, aby znów wieść królewskie życie. Niestety to jeszcze nie czas na ich „długo i szczęśliwie”. Zmierzający do nich książęta wpadli bowiem w poważne tarapaty i potrzebują pomocy…
Śpiące Królewny 2: Na ratunek! to kontynuacja popularnej gry matematycznej o budzeniu zaklętych królewien. Tym razem mamy przed sobą zupełnie nowe wyzwanie: musimy uratować określoną liczbę książąt! Czeka na nas mnóstwo niebezpieczeństw takich jak dzikie krasnale, zdradliwe wierzby usypiające i niezwykle podstępne czarownice zamiennice. Na szczęście mamy też wielu sojuszników, których możemy wezwać układając z kart z cyframi proste równania.
Na czym to polega?
Celem gry jest uratowanie określonej liczby książąt (różnej w zależności od liczby graczy). Ten, kto zrobi to jako pierwszy, wygrywa!
Gracze kolejno rozgrywają swoje tury według następującego schematu:
- Rzut kością, który określi, ile kart dobierzemy.
- Zagranie kart akcji natychmiastowej. Przebiegłe czarownice zamiennice, dzikie krasnale i wierzby usypiające potrafią solidnie zmienić sytuację na stole, ale najsprytniejsi dadzą radę wykorzystać je na swoją korzyść.
- Wyłożenie dowolnej liczby kart z ręki, które będziemy wykorzystywać.
- Wykonanie akcji z wyłożonych kart. Zebranie odpowiednich zestawów pozwoli dobierać cenne karty pomocników, budzić uśpione królewny i ratować książąt.
- Odrzucenie nadmiarowych kart.
Dlaczego pokochasz tę grę?
- To druga część gry matematycznej stworzonej przez sześcioletnią Mirandę Evarts. Powstała z myślą o ćwiczeniu matematycznych umiejętności doskonale wpasowuje się w potrzeby najmłodszych.
- Rozbudowanie elementów strategicznych w stosunku do pierwszej części sprawia, że Śpiące Królewny 2: Na ratunek! stanowią naturalną kontynuację i nowe wyzwanie dla tych, którzy już opanowali proste liczenie w pamięci.
- Gra świetnie sprawdzi się jako uzupełnienie zajeć szkolnych oraz przyjemna i angażująca zabawa dla całej rodziny.