Obrazek gra planszowa Podpalacz. Gra detektywistyczna
MUDUKO

-12%

Cena nowej
  69.90 PLN 79.00 PLN
Najniższa cena z 30 dni: 69.90 PLN
Rabat 0 %
Ostatnie sztuki

Produkt dostępny w sklepie
Dodaj do koszyka

Koszty dostawy
0.00 PLN - Darmowa dostawa InPost: paczkomat 24/7 !!! (>390pln)
0.00 PLN - Darmowa dostawa Kurier: DHL !!! (>390pln)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
14.90 PLN - InPost: paczkomat 24/7
26.90 PLN - Kurier: DHL
32.90 PLN - Kurier: UPS
60.00 PLN - Poczta Polska: Pocztex Ekspres 24
Podpalacz. Gra detektywistyczna Podpalacz. Gra detektywistyczna Podpalacz. Gra detektywistyczna Podpalacz. Gra detektywistyczna
Liczba osób, które chcą mieć tę grę: 1

Produkty rekomendowane dla Ciebie

Producent
MUDUKO
Dział

gry planszowe

Kategorie sklep

kryminał

Kod producenta
5904262958060
Numer katalogowy
10668
Wydanie
polskie
Instrukcja
polska
Wiek
od 14 lat
Liczba graczy
od 2 do 2 osób
Pudełko zawiera
4 płytki akcji
6 płytek adrenaliny
notes z arkuszami śledzenia ruchów dla Podpalacza i dla komisarza Mortki
2 zasłonki
30 dwustronnych żetonów podpaleń/ spalonych osiedli
4 żetony radiowozów
5 żetonów barykad, 1 żeton paniki,
2 dwustronne karty pomocy dla graczy
2 ołówki, instrukcja
Pudełko 15.8 x 22 x 4.5 cm
Pudełko wymiary
15.8 x 22 x 4.5 cm
Waga około
726 g
 
Zdjęcia mogą przedstawiać modyfikacje gry, dodatki, rożne wersje lub rozwinięcia, różniące się od oferowanego produktu.

Wcielcie się w postać komisarza lub tajemniczego podpalacza w tej emocjonującej grze planszowej inspirowanej książką Wojciecha Chmielarza. Obserwujcie rozwój sytuacji na planszy, notujcie i podejmujcie strategiczne decyzje. Wybierajcie najlepsze karty akcji spośród dwóch dostępnych, używajcie żetonów podpaleń i policji, przewidujcie ruchy
przeciwnika oraz spróbujcie go przechytrzyć, aby wygrać ten asymetryczny pojedynek.

Dlaczego warto:

● Gra planszowa, która dzieje się w uniwersum znanego autora kryminałów – Wojciecha Chmielarza
● Asymetryczna gra dwuosobowa
● Prezentowe pudełko z magnetycznym zamknięciem
● Gra rozwija zdolność dedukcji, uczy strategicznego myślenia i uważności

Ekspresowa wersja zasad:

1. Zaczynając od Podpalacza, gracze naprzemiennie wykonują swoje tury. Tura gracza składa się z wykonania jednej z dwóch dostępnych akcji na kartach danej roli.
2. Gracze śledzą nawzajem swoje ruchy.
3. Gracze używają notesu: Podpalacz, by zapisać, gdzie znajduje się na planszy, a komisarz Mortka, by zapisać możliwe miejsca przebywania Podpalacza.
4. Celem Podpalacza jest spalenie 10 dzielnic Warszawy lub zebranie 12 punktów, zaś komisarza Mortki – złapanie Podpalacza dwa razy.