-12%
Wcielcie się w postać komisarza lub tajemniczego podpalacza w tej emocjonującej grze planszowej inspirowanej książką Wojciecha Chmielarza. Obserwujcie rozwój sytuacji na planszy, notujcie i podejmujcie strategiczne decyzje. Wybierajcie najlepsze karty akcji spośród dwóch dostępnych, używajcie żetonów podpaleń i policji, przewidujcie ruchy
przeciwnika oraz spróbujcie go przechytrzyć, aby wygrać ten asymetryczny pojedynek.
Dlaczego warto:
● Gra planszowa, która dzieje się w uniwersum znanego autora kryminałów – Wojciecha Chmielarza
● Asymetryczna gra dwuosobowa
● Prezentowe pudełko z magnetycznym zamknięciem
● Gra rozwija zdolność dedukcji, uczy strategicznego myślenia i uważności
Ekspresowa wersja zasad:
1. Zaczynając od Podpalacza, gracze naprzemiennie wykonują swoje tury. Tura gracza składa się z wykonania jednej z dwóch dostępnych akcji na kartach danej roli.
2. Gracze śledzą nawzajem swoje ruchy.
3. Gracze używają notesu: Podpalacz, by zapisać, gdzie znajduje się na planszy, a komisarz Mortka, by zapisać możliwe miejsca przebywania Podpalacza.
4. Celem Podpalacza jest spalenie 10 dzielnic Warszawy lub zebranie 12 punktów, zaś komisarza Mortki – złapanie Podpalacza dwa razy.