Obrazek gra planszowa Pierwsza Gra: Zwierzątka (Akademia Mądrego Dziecka)
Egmont

-15%

Cena nowej
  42.90 PLN 49.99 PLN
Najniższa cena z 30 dni: 42.90 PLN
Rabat 0 %

Produkt niedostępny
Powiadom o dostępności

Koszty dostawy
0.00 PLN - Darmowa dostawa InPost: paczkomat 24/7 !!! (>390pln)
0.00 PLN - Darmowa dostawa Kurier: DHL !!! (>390pln)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
19.90 PLN - InPost: paczkomat 24/7
26.90 PLN - Kurier: DHL
32.90 PLN - Kurier: UPS
60.00 PLN - Poczta Polska: Pocztex Ekspres 24

Produkty rekomendowane dla Ciebie

Thorgal. Tom 10. Kraina Qa
Brak
  28.00 PLN 39.99 PLN
Inside 3 The Dungeon
Brak
  63.90 PLN 69.99 PLN
Smart Games. Łowcy duchów
Brak
  69.90 PLN 89.95 PLN
Jest to samodzielna. Inne produkty z tej serii Pierwsza Gra >>
Producent
Egmont
Seria
Pierwsza Gra
Dział

gry planszowe

Kategorie sklep

dla dzieci

edukacyjne

Kod producenta
5908215010614
Numer katalogowy
5779
Wydanie
polskie
Instrukcja
polska
Wiek
od 2 lat
Liczba graczy
od 2 do 4 osób
Czas gry
od 5 do 15 min.
Rok premiery
2020
Rok wydania
2020
Autor
Stefan Kołecki
Pudełko zawiera
5 plansz zwierzątek
20 kafelków z figurami
1 płócienny woreczek
Pudełko 20 x 20 x 5 cm
Pudełko wymiary
20 x 20 x 5 cm
Waga około
450 g
Pierwsza Gra: Miau! Hau! Kwa!
  39.90 PLN 59.90 PLN
Pierwsza Gra: Mniam (Akademia Mądrego Dziecka)
  39.90 PLN 49.99 PLN
Pierwsza Gra: Przyjaciele
  39.90 PLN 49.95 PLN
Pierwsza Gra: Zwierzątka (Akademia Mądrego Dziecka)
  42.90 PLN 49.99 PLN
 
Gra oparta jest na bestsellerowej serii książek dla dzieci Akademia Mądrego Dziecka. Wspomaga rozwój intelektualny i poznawczy u dzieci. Mogą w niż grać już dwuletnie dzieci.

Gra ma na celu: 

- naukę nazw kolorów 
- naukę nazw zwierzątek 
- naukę kształtów poprzez mowę i dotyk 
- ćwiczenie zmysłu dotyku 
- ćwiczenie mięśni dłoni i palców (chwytanie) 
- rozwijanie interakcji społecznych  
Zanim rozpoczniesz z dzieckiem grę, pokaż mu jej elementy i omów nazwy zwie-rząt (biedronka, rybka, żółw, motyl, kaczuszka) i kolory jakie mają. Porozmawiaj z dzieckiem o figurach i kształtach. Nazwij je i podotykajcie je wspólnie. 
 
Grę można wykorzystać na kila sposobów: 
1. Tak jak w instrukcji układanie elementów na zwierzątkach (dzieci 2-3 letnie) 
2. Zabawa w zgadywanie: Co jest w worku? (dzieci 3+) - dzieci z zamkniętymi oczami dotykają kształty i muszą zgadnąć co to za kształt (zabawa sensoryczna stymulująca zmysł dotyku, utrwalająca nazwy kształtów i figur) 
3. Zabawa w zbiory: figury (koła-kwadraty) kolory (czerwone, zielone)
 
Pierwsza gra to seria gier dla najmłodszych dzieci i ich rodziców. Dwulatek dynamicznie rozwija się poznawczo, emocjonalnie i społecznie. To idealny moment na wprowadzenie pierwszych gier planszowych. Dostarczą one stymulacji w wielu aspektach rozwoju.  

Gracze losują z woreczka figury i dopasowują je do zwierzątek na stole. Każdy stara się znaleźć figury pasujące do swojego zwierzątka, ale łatwo się pomylić i pomóc przeciwnikowi. Kto pierwszy zdobędzie wszystkie figury, wygrywa. Dzieci poznają kształty za pomocą wzroku i dotyku. Ćwiczą przy tym dłonie i palce, czyli mała motorykę.