Obrazek gra planszowa Pędzące Ślimaki
Egmont

-7%

Cena nowej
  55.90 PLN 59.95 PLN
Najniższa cena z 30 dni: 55.90 PLN
Rabat 0 %

Produkt niedostępny
Powiadom o dostępności

Koszty dostawy
0.00 PLN - Darmowa dostawa InPost: paczkomat 24/7 !!! (>390pln)
0.00 PLN - Darmowa dostawa Kurier: DHL !!! (>390pln)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
17.90 PLN - InPost: paczkomat 24/7
26.90 PLN - Kurier: DHL
32.90 PLN - Kurier: UPS
60.00 PLN - Poczta Polska: Pocztex Ekspres 24
Liczba osób, które chcą mieć tę grę: 3

Produkty rekomendowane dla Ciebie

Oath: Kroniki Władzy i Banicji
Brak
  394.90 PLN 569.95 PLN
Czarodziejski Las
Brak
  82.90 PLN 129.95 PLN
Marvel Champions: Phoenix Hero Pack
Brak
  69.90 PLN 84.95 PLN
Agricola (wersja dla graczy)
  209.90 PLN 269.95 PLN
Producent
Egmont
Dział

gry planszowe

Kategorie sklep

dla dzieci

zwierzęta

Kategorie świat
kościane (Dice)
wyścigi (Racing)
zwierząta (Animals)
Kod producenta
5908215006396
Numer katalogowy
2781
Mechanika
rzuć / obróć i ruszaj (Roll / Spin and Move)
Wydanie
polskie
Instrukcja
polska
Wiek
od 6 lat
Liczba graczy
od 2 do 5 osób
Czas gry
od 20 do 20 min.
Rok premiery
2016
Rok wydania
2016
Autor
Reiner Knizia
Nazwa oryginalna
Pędzące Ślimaki
Ocena na BGG
6.53
Pozycja na BGG
7488
Poziom trudności
1.00 na 5
Pudełko 20 x 20 x 5 cm
Pudełko wymiary
20 x 20 x 5 cm
Waga około
470 g
 
Zdjęcia gry pochodzą z serwisu BoardGameGeek, mają one tylko i wyłącznie charakter poglądowy szeroko rozumianej gry a nie konkretnego produktu.
Zdjęcia mogą przedstawiać modyfikacje gry, dodatki, rożne wersje lub rozwinięcia, różniące się od oferowanego produktu.

Na jednej nodze do mety!

Trzecia odsłona kultowej serii gier dla dzieci. Czy "Pędzące Ślimaki" dorównają prędkości osiągniętej przez Jeże i Żółwie? Wydanie, grafiki i autor ten sam. Zasady inne, ale równie rodzinne i zapewniające taką samą ilość zabawy i dreszczyku! Więc ustawiamy "Pędzące Ślimaki" na mecie i ruszamy w dal!


Planszę rozkładamy na środku, a na starcie drewniane figurki zwierzątek. Każdy gracz dostaje kartę tajnej tożsamości. Przedstawia ona dwa ślimaki za które zapunktujemy na koniec wyścigu. Pierwszy gracz rzuca kostkami- kolory ich, odpowiadają kolorem pionkom. Następnie wybiera jedną i porusza danego Ślimaka o odpowiednią ilość oczek. Gdy na polu, na którym poruszany zwierzak kończy ruch, już ktoś stoi, należy go zepchnąć o jedno pole w tył! Gracz kierujący Ślimakiem otrzymuje za to jeden punkt. Kolejne "ekstra" punkty możemy otrzymać, jeśli zatrzymamy poruszanym pionkiem na polu Grzybka. Resztę niewykorzystanych kostek przekazujemy następnej osobie. Ona wybiera którym kolorem się poruszy i powtarza czynność. Gdy zabraknie kostek, gracz, który wziął ostatnią ma prawo wszystkie przerzucić! Proste? Gra "Pędzące Ślimaki" kończy się w momencie gdy, któreś zwierzątko przekroczy metę. Gracze odsłaniają swoje karty tożsamości i punktują za swoje ślimaki, w zależności od zajętej pozycji- 5 pkt. za pierwsze miejsce, 2 pkt. za drugie, 1pkt. za trzecie. Wyłaniamy zwycięzcę!

"Pędzące Ślimaki" już rządzą na torze wyścigowym! Biegaj po listkach, zatrzymuj się na grzybkach i nie daj się wyprzedzić! Ale to nie wszystkie niespodzianki jakie kryje gra Reinera Knizii- bardziej wymagający gracze mogą skorzystać z zawartych w instrukcji zasad gry alternatywnej, lub wykorzystać inny wariant punktowy!