Obrazek gra planszowa Neuroshima HEX: Gildia kupców
Portal

-26%

Cena nowej
  29.90 PLN 39.95 PLN
Najniższa cena z 30 dni: 29.90 PLN
Rabat 0 %

Produkt dostępny w sklepie
Dodaj do koszyka

Koszty dostawy
0.00 PLN - Darmowa dostawa InPost: paczkomat 24/7 !!! (>390pln)
0.00 PLN - Darmowa dostawa Kurier: DHL !!! (>390pln)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
18.60 PLN - InPost: paczkomat 24/7
22.00 PLN - Poczta Polska: list polecony priorytetowy
26.90 PLN - Kurier: DHL
32.90 PLN - Kurier: UPS
60.00 PLN - Poczta Polska: Pocztex Ekspres 24
Neuroshima HEX: Gildia kupców Neuroshima HEX: Gildia kupców Neuroshima HEX: Gildia kupców Neuroshima HEX: Gildia kupców Neuroshima HEX: Gildia kupców Neuroshima HEX: Gildia kupców
Liczba osób, które chcą mieć tę grę: 2

Produkty rekomendowane dla Ciebie

Oak (edycja angielska)
Brak
  229.90 PLN 259.95 PLN
Terraformacja Marsa - Preludium
Brak
  54.99 PLN 69.95 PLN
Pędzące Żółwie XXXL
Brak
  199.90 PLN 299.95 PLN
Kapitan Nauka. Polska 5+. Gra edukacyjna
Brak
  46.90 PLN 59.00 PLN
Jest to dodatek. Inne produkty z tej serii Neuroshima HEX 3.0 >>
Producent
Portal
Seria
Neuroshima HEX 3.0
Dział

gry planszowe

Kategorie sklep

dodatki

Kod producenta
5902560388039
Numer katalogowy
8668
Wydanie
polskie
Instrukcja
polska
Rok premiery
2023
Rok wydania
2023
Pudełko zawiera
35 żetonów Gildii Kupców
7 znaczników Gambli
8 znaczników Dezaktywacji
1 znacznik Sieci
1 zapasowy żeton
Instrukcja
Pudełko 9.9 x 13 x 2 cm
Pudełko wymiary
9.9 x 13 x 2 cm
Waga około
118 g
Neuroshima HEX 3.0
Neuroshima HEX 3.0 samodzielna
  114.99 PLN 159.95 PLN
Neuroshima HEX: Death Breath (edycja 3.0)
  28.90 PLN 39.95 PLN
Neuroshima HEX: Mephisto (edycja 3.0)
  28.90 PLN 39.95 PLN
Neuroshima HEX 3.0: Desert Tribes
  29.99 PLN 39.95 PLN
Neuroshima HEX:  Vegas (edycja 3.0)
  28.90 PLN 39.95 PLN
Neuroshima HEX: Beasts (edycja 3.0)
  29.90 PLN 39.95 PLN
Neuroshima HEX: Dancer (edycja 3.0)
  28.90 PLN 39.95 PLN
Neuroshima HEX: Gildia kupców
  29.90 PLN 39.95 PLN
Neuroshima HEX: Iron Gang (edycja 3.0)
  28.90 PLN 39.95 PLN
Neuroshima HEX: Missisipi (edycja 3.0)
  29.90 PLN 39.95 PLN
Neuroshima HEX: Neodżungla (edycja 3.0)
  28.95 PLN 39.95 PLN
Neuroshima HEX: Nowy Jork (edycja 3.0)
  28.90 PLN 39.95 PLN
Neuroshima HEX: Piraci (edycja 3.0)
  28.90 PLN 39.95 PLN
Neuroshima HEX: Sand Runners (edycja 3.0)
  29.90 PLN 39.95 PLN
Neuroshima HEX: SMART (edycja 3.0)
  28.90 PLN 39.95 PLN
Neuroshima HEX: Stalowa Policja (edycja 3.0)
  28.90 PLN 39.95 PLN
Neuroshima HEX: Troglodyci (edycja 3.0)
  28.90 PLN 39.95 PLN
Neuroshima HEX: Uranopolis (edycja 3.0)
  29.90 PLN 39.95 PLN
 
Zdjęcia mogą przedstawiać modyfikacje gry, dodatki, rożne wersje lub rozwinięcia, różniące się od oferowanego produktu.

Gamble wkraczają na scenę

Gildia Kupców to armia do Neuroshimy Hex, która skupia się na sile pieniądza… nawet jeśli to gamble, czyli szemrana waluta postapokaliptycznego świata. Przed tobą poważna decyzja: wykorzystać szybkie jednostki w bitwie, czy odrzucić je, by zdobyć gamble do wydania na podkręcenie działania reszty armii! 

Gildii Kupców nikt nie brał na poważnie, bo co to za siła bez terytorium, bez flag, bez floty rozkrzyczanych gangerów na odpicowanych brykach. A jednak - gdy kolejny wędrowny handlarz przepada bez śladu i towaru, okazuje się, że stoją za nim gamble i koledzy. I ci koledzy, z pomocą tych gambli, potrafią zorganizować flotę, która pod ich flagą bierze i wjeżdża w to terytorium z misją edukacyjną. Nie uwierzysz, jak szybko ludzie łapią naukę o sile gambli i tych, którzy nimi obracają.  

  • 17-a armia

Siedemnasta dodatkowa armia do Neuroshimy Hex, jednej z najżywotniejszych gier planszowych na rynku! 

  • Gamble - waluta pustkowi

Zmień myślenie o odrzucaniu żetonów i odkładaj te, które przyniosą ci najwięcej gambli, by opłacić cechy swoich jednostek. 

  • Nowe wykorzystanie Inicjatywy

Za odrzucony żeton otrzymasz tyle gambli, ile wynosi jego inicjatywa. Przed tobą decyzja: szybka jednostka na planszy albo budżet na cechy innych żetonów? 

  • Magia pieniądza

Czaruj gamblami, opłacając dodatkowe rany Snajpera, kontrakty na sieci, ciosy i strzały, czy zamianę zwykłych strzałów na snajperskie.