Obrazek gra planszowa Lipowo. Kto zabił
MUDUKO

-17%

Cena nowej
  66.90 PLN 79.90 PLN
Najniższa cena z 30 dni: 66.90 PLN
Rabat 0 %

Produkt dostępny w sklepie
Dodaj do koszyka

Koszty dostawy
0.00 PLN - Darmowa dostawa InPost: paczkomat 24/7 !!! (>390pln)
0.00 PLN - Darmowa dostawa Kurier: DHL !!! (>390pln)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
19.90 PLN - InPost: paczkomat 24/7
26.90 PLN - Kurier: DHL
32.90 PLN - Kurier: UPS
60.00 PLN - Poczta Polska: Pocztex Ekspres 24
Liczba osób, które chcą mieć tę grę: 1

Produkty rekomendowane dla Ciebie

Terraformacja Marsa - Znaczniki Crafters
Brak
  20.90 PLN 24.90 PLN
Star Realms: Zestaw High Alert
  59.90 PLN 71.99 PLN
Zły Czarnoksiężnik z OZ
Brak
  36.01 PLN 49.90 PLN
Metalowe Monety - Cthulhu (zestaw 24 monet)
Brak
  99.00 PLN 119.95 PLN
Producent
MUDUKO
Dział

gry planszowe

Kategorie sklep

kryminał

Kod producenta
5904262957568
Numer katalogowy
9741
Wydanie
polskie
Instrukcja
polska
Liczba graczy
od 2 do 5 osób
Czas gry
od 20 do 25 min.
Rok wydania
2024
Autor
Michał Friedrich
Pudełko zawiera
14 kart dowodów
14 kart plotek
10 kart postaci
2 karty zeznania
20 żetonów łapówki
plansza
5 teczek spraw
notes śledczy
znacznik pierwszego gracza
5 ołówków
Pudełko 16 x 22 x 4.5 cm
Pudełko wymiary
16 x 22 x 4.5 cm
Waga około
738 g
 

Wcielcie się w postaci znane z książek Katarzyny Puzyńskiej. Obserwujcie współgraczy, zadawajcie właściwe pytania, notujcie zasłyszane plotki i dowody, aby jak najwięcej wydedukować z otrzymanych odpowiedzi.

Zawsze możecie też wręczyć łapówkę w zamian za zeznanie w kluczowej kwestii.

Kto pierwszy rozwiąże zagadkę?

Ekspresowa wersja zasad:

  1. Wylosujcie po 1 karcie z 4 kategorii dowodów – będą to brakujące dowody w sprawie, które musicie odkryć.
  2. Rozdajcie graczom pozostałe karty dowodów i plotek, żetony łapówki oraz wylosujcie karty postaci.
  3. Podczas rozgrywki każdy z graczy zapisuje w notesie śledczym zgromadzone przez siebie informacje oraz może wykonać jedną z akcji: przesłuchanie, wywiad środowiskowy, pytanie o dowody, dobranie karty plotki lub rozwiązanie sprawy.
  4. Wygrywa osoba, która jako pierwsza poprawnie rozwiąże śledztwo – odgadnie brakujące dowody na planszy.