Obrazek gra planszowa Lipowo. Kto zabił
MUDUKO

-17%

Cena nowej
  66.90 PLN 79.90 PLN
Najniższa cena z 30 dni: 66.90 PLN
Rabat 0 %

Produkt dostępny w sklepie
Dodaj do koszyka

Koszty dostawy
0.00 PLN - Darmowa dostawa InPost: paczkomat 24/7 !!! (>390pln)
0.00 PLN - Darmowa dostawa Kurier: DHL !!! (>390pln)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
19.90 PLN - InPost: paczkomat 24/7
26.90 PLN - Kurier: DHL
32.90 PLN - Kurier: UPS
60.00 PLN - Poczta Polska: Pocztex Ekspres 24
Liczba osób, które chcą mieć tę grę: 1

Produkty rekomendowane dla Ciebie

Marvel Champions: Cyclops Hero Pack
  64.90 PLN 74.95 PLN
Great Western Trail: Argentyna
  209.90 PLN 289.95 PLN
Sherlock Holmes. Pojedynek z Irene Adler.
Brak
  19.90 PLN 34.99 PLN
Koszulki SLOYCA (63,5x88 mm) CCG 100 sztuk
Brak
  8.95 PLN 10.95 PLN
Producent
MUDUKO
Dział

gry planszowe

Kategorie sklep

kryminał

Kod producenta
5904262957568
Numer katalogowy
9741
Wydanie
polskie
Instrukcja
polska
Liczba graczy
od 2 do 5 osób
Czas gry
od 20 do 25 min.
Rok wydania
2024
Autor
Michał Friedrich
Pudełko zawiera
14 kart dowodów
14 kart plotek
10 kart postaci
2 karty zeznania
20 żetonów łapówki
plansza
5 teczek spraw
notes śledczy
znacznik pierwszego gracza
5 ołówków
Pudełko 16 x 22 x 4.5 cm
Pudełko wymiary
16 x 22 x 4.5 cm
Waga około
738 g
 

Wcielcie się w postaci znane z książek Katarzyny Puzyńskiej. Obserwujcie współgraczy, zadawajcie właściwe pytania, notujcie zasłyszane plotki i dowody, aby jak najwięcej wydedukować z otrzymanych odpowiedzi.

Zawsze możecie też wręczyć łapówkę w zamian za zeznanie w kluczowej kwestii.

Kto pierwszy rozwiąże zagadkę?

Ekspresowa wersja zasad:

  1. Wylosujcie po 1 karcie z 4 kategorii dowodów – będą to brakujące dowody w sprawie, które musicie odkryć.
  2. Rozdajcie graczom pozostałe karty dowodów i plotek, żetony łapówki oraz wylosujcie karty postaci.
  3. Podczas rozgrywki każdy z graczy zapisuje w notesie śledczym zgromadzone przez siebie informacje oraz może wykonać jedną z akcji: przesłuchanie, wywiad środowiskowy, pytanie o dowody, dobranie karty plotki lub rozwiązanie sprawy.
  4. Wygrywa osoba, która jako pierwsza poprawnie rozwiąże śledztwo – odgadnie brakujące dowody na planszy.