Obrazek gra planszowa La cucaracha
Ravensburger

-19%

Cena nowej
  129.90 PLN 159.95 PLN
Najniższa cena z 30 dni: 129.90 PLN
Rabat 0 %

Produkt niedostępny
Powiadom o dostępności

Koszty dostawy
0.00 PLN - Darmowa dostawa InPost: paczkomat 24/7 !!! (>390pln)
0.00 PLN - Darmowa dostawa Kurier: DHL !!! (>390pln)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
17.90 PLN - InPost: paczkomat 24/7
26.90 PLN - Kurier: DHL
32.90 PLN - Kurier: UPS
60.00 PLN - Poczta Polska: Pocztex Ekspres 24
Liczba osób, które chcą mieć tę grę: 3

Produkty rekomendowane dla Ciebie

Cytadela
  99.90 PLN 129.95 PLN
Smart Games. Rozgryź to
  69.90 PLN 74.99 PLN
CzuCzu Miasto Warszawa (1000 elementów)
Brak
  49.90 PLN 59.90 PLN
Producent
Ravensburger
Dział

gry planszowe

Kategorie sklep

dla dzieci

PC i konsole

zręcznościowe

zwierzęta

Kategorie świat
elektronika (Electronic)
zręcznościowe (Action / Dexterity)
zwierząta (Animals)
Kod producenta
4005556222520
Numer katalogowy
2145
Mechanika
rzuć / obróć i ruszaj (Roll / Spin and Move)
zmienny start (Variable Set-up)
Wydanie
polskie
Instrukcja
polska
Wiek
od 6 lat
Liczba graczy
od 2 do 4 osób
Czas gry
od 15 do 20 min.
Rok premiery
2013
Rok wydania
2014
Autor
Peter-Paul Joopen
Nazwa oryginalna
Bugs in the Kitchen
Ocena na BGG
6.11
Pozycja na BGG
4003
Poziom trudności
1.05 na 5
Pudełko zawiera
1 robot HEXBUG nano (dołączono 2 baterie)
plansza 3D z 24 ruchomymi sztućcami
18 żetonów-karaluchów
1 kostka
2 pary drzwi
instrukcja.
Pudełko 30 x 43 x 5 cm
Pudełko wymiary
30 x 43 x 5 cm
Waga około
1.09 kg
 
Zdjęcia gry pochodzą z serwisu BoardGameGeek, mają one tylko i wyłącznie charakter poglądowy szeroko rozumianej gry a nie konkretnego produktu.
Zdjęcia mogą przedstawiać modyfikacje gry, dodatki, rożne wersje lub rozwinięcia, różniące się od oferowanego produktu.

Szalona gra z karaluchem.

W kuchni jest karaluch! Szybko - kto go złapie?! Rzuć kostką i działaj błyskawicznie - użyj sztućców, aby zwabić karalucha do swojej pułapki. Gracz, który złapie karalucha 5 razy wygrywa!

Żeby złapać robala trzeba przedsięwziąć dwa kroki:

  1. Rzucić kostką, i co najważniejsze...
  2. Ułożyć odpowiednią drogę do pułapki!