Obrazek gra planszowa La cucaracha
Ravensburger

-19%

Cena nowej
  129.90 PLN 159.95 PLN
Najniższa cena z 30 dni: 129.90 PLN
Rabat 0 %

Produkt niedostępny
Powiadom o dostępności

Koszty dostawy
0.00 PLN - Darmowa dostawa InPost: paczkomat 24/7 !!! (>390pln)
0.00 PLN - Darmowa dostawa Kurier: DHL !!! (>390pln)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
17.90 PLN - InPost: paczkomat 24/7
26.90 PLN - Kurier: DHL
32.90 PLN - Kurier: UPS
60.00 PLN - Poczta Polska: Pocztex Ekspres 24
Liczba osób, które chcą mieć tę grę: 3

Produkty rekomendowane dla Ciebie

Splito
  25.90 PLN 29.90 PLN
Smart Games. Hop do norki
Brak
  65.00 PLN 69.95 PLN
Neuroshima HEX: Piraci (edycja 3.0)
Brak
  28.90 PLN 39.95 PLN
Producent
Ravensburger
Dział

gry planszowe

Kategorie sklep

dla dzieci

PC i konsole

zręcznościowe

zwierzęta

Kategorie świat
elektronika (Electronic)
zręcznościowe (Action / Dexterity)
zwierząta (Animals)
Kod producenta
4005556222520
Numer katalogowy
2145
Mechanika
rzuć / obróć i ruszaj (Roll / Spin and Move)
zmienny start (Variable Set-up)
Wydanie
polskie
Instrukcja
polska
Wiek
od 6 lat
Liczba graczy
od 2 do 4 osób
Czas gry
od 15 do 20 min.
Rok premiery
2013
Rok wydania
2014
Autor
Peter-Paul Joopen
Nazwa oryginalna
Bugs in the Kitchen
Ocena na BGG
6.11
Pozycja na BGG
4003
Poziom trudności
1.05 na 5
Pudełko zawiera
1 robot HEXBUG nano (dołączono 2 baterie)
plansza 3D z 24 ruchomymi sztućcami
18 żetonów-karaluchów
1 kostka
2 pary drzwi
instrukcja.
Pudełko 30 x 43 x 5 cm
Pudełko wymiary
30 x 43 x 5 cm
Waga około
1.09 kg
 
Zdjęcia gry pochodzą z serwisu BoardGameGeek, mają one tylko i wyłącznie charakter poglądowy szeroko rozumianej gry a nie konkretnego produktu.
Zdjęcia mogą przedstawiać modyfikacje gry, dodatki, rożne wersje lub rozwinięcia, różniące się od oferowanego produktu.

Szalona gra z karaluchem.

W kuchni jest karaluch! Szybko - kto go złapie?! Rzuć kostką i działaj błyskawicznie - użyj sztućców, aby zwabić karalucha do swojej pułapki. Gracz, który złapie karalucha 5 razy wygrywa!

Żeby złapać robala trzeba przedsięwziąć dwa kroki:

  1. Rzucić kostką, i co najważniejsze...
  2. Ułożyć odpowiednią drogę do pułapki!