Obrazek gra planszowa Księga Cudów!
Rebel

-17%

Cena nowej
  249.90 PLN 299.95 PLN
Najniższa cena z 30 dni: 249.90 PLN
Rabat 0 %

Produkt niedostępny
Powiadom o dostępności

Koszty dostawy
0.00 PLN - Darmowa dostawa InPost: paczkomat 24/7 !!! (>390pln)
0.00 PLN - Darmowa dostawa Kurier: DHL !!! (>390pln)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
17.90 PLN - InPost: paczkomat 24/7
26.90 PLN - Kurier: DHL
32.90 PLN - Kurier: UPS
60.00 PLN - Poczta Polska: Pocztex Ekspres 24
Liczba osób, które chcą mieć tę grę: 5

Produkty rekomendowane dla Ciebie

Fantastyczne gry logiczne 5+
  19.90 PLN 26.90 PLN
Blood Rage: Rozszerzenie dla 5 gracza
  113.90 PLN 149.95 PLN
War Chest: Zmrok
  89.90 PLN 119.99 PLN
Viticulture: Goście z Wrzosowisk
  42.90 PLN 59.95 PLN
Producent
Rebel
Dział

gry planszowe

Kategorie sklep

przygodowe (RPG)

rodzinne (familijne)

Kategorie świat
bitewniaki (Fighting)
eksploracyjne (Exploration)
fantasy (Fantasy)
figurkowe (Miniatures)
karciane (Card Game)
przygodowe (Adventure)
Kod producenta
5902650616776
Numer katalogowy
6835
Mechanika
kooperacja (Cooperative Game)
mapa złożona (Multiple Maps)
narracja / paragrafy (Narrative Choice / Paragraph)
odmienne zdolności graczy (Variable Player Powers)
poruszanie po talii (Move Through Deck)
przetaczanie i blokowanie (Re-rolling and Locking)
punkty akcji (Action Points)
punkty zwycięstwa jako zasób (Victory Points as a Resource)
rzucanie kostką (Dice Rolling)
scenariusz / misja / kampania (Scenario / Mission / Campaign Game)
wariant solo (Solo / Solitaire Game)
wydarzenia (Events)
zakończenie finału (Finale Ending)
zdolności raz na grę (Once-Per-Game Abilities)
Wydanie
polskie
Instrukcja
polska
Wiek
od 10 lat
Liczba graczy
od 1 do 4 osób
Czas gry
od 60 do 90 min.
Rok premiery
2021
Rok wydania
2022
Autor
Martino Chiacchiera
Nazwa oryginalna
Wonder Book
Ocena na BGG
7.79
Pozycja na BGG
4821
Poziom trudności
2.13 na 5
Pudełko zawiera
rozkładana książka
4 figurki bohaterów
figurek zębaczy
248 kart (6 talii rozdziałów)
6 kart zębaczy
16 kart skrawków
5 kości
17 znaczników iskier magii
40 żetonów serc
10 żetonów przeznaczenia
8 żetonów oszołomienia
żeton mrocznej aury
4 pierścienie do podstawek
koperta skrzyni
instrukcja
Pudełko 32 x 32 x 8.5 cm
Pudełko wymiary
32 x 32 x 8.5 cm
Waga około
2.2 kg
 
Zdjęcia gry pochodzą z serwisu BoardGameGeek, mają one tylko i wyłącznie charakter poglądowy szeroko rozumianej gry a nie konkretnego produktu.
Zdjęcia mogą przedstawiać modyfikacje gry, dodatki, rożne wersje lub rozwinięcia, różniące się od oferowanego produktu.

Odpowiedzcie na wezwanie Onirii i przybądźcie jej z pomocą!

Oniria. Kraina starożytnej cywilizacji smoków. Legendy przedstawiają ją jako raj bogaty w smocze arcydzieła i obfitujący w bujną roślinność. Być może kiedyś tak było. Niestety na przestrzeni lat Oniria zmieniła się nie do poznania: znajduje się na skraju kryzysu i potrzebuje bohaterów, którzy ruszą jej na pomoc. Można się do niej dostać wyłącznie przez portal w Księdze Cudów – pradawnym tomiszczu ukrytym w opuszczonej wieży. Otulona grubą warstwą kurzu księga czeka, aż obudzicie ją ze snu.

Księga cudów to oparta na współpracy gra przygodowa, rozgrywająca się na przestrzennej planszy w formie książki pełnej niezwykłości. W jej wnętrzu czekają na Was przygody pełne istotnych decyzji, a wybory, które podejmiecie, prowadzeni narracją na kartach, będą miały ogromne znaczenie dla tego, co spotka Was w kolejnych rozdziałach. Jakie zakończenie wybierzecie dla siebie i Onirii? Dajcie się porwać opowieści i sprawdźcie, co się wydarzy!

Na czym to polega? 

Podczas zabawy z Księgą cudów wcielamy się w grupę żądnych przygód nastoletnich przyjaciół. To zabawa kooperacyjna, co oznacza, że możemy wygrać wyłącznie razem - albo wszyscy przegramy. Gra składa się z 6 następujących po sobie scenariuszy zwanych rozdziałami.

W tej pełnej rozmachu historii występuje 4 bohaterów. Każdy z nich ma własny stylu walki, inną wytrzymałość oraz specjalną umiejętność, co składa się na indywidualny styl gry. Podczas kolejnych rozdziałów będziemy odblokowywać kolejne umiejętności.

Sama rozgrywka opiera się na przygodzie, przez którą prowadzą nas talie poszczególnych rozdziałów. Gracze będą rozgrywali swoje akcje, eksplorowali kolejne plansze, używali specjalnych umiejętności i walczyli z pojawiającymi się przeciwnikami, by zrealizować postawione przed nimi zadania i dotrzeć do końca tej fantastycznej opowieści!

Dlaczego pokochasz tę grę? 

  • To wyjątkowa, przygodowa zabawa pełna zwrotów akcji z historią, którą do pewnego stopnia kształtują sami gracze! Podejmowane przez nas decyzje mają swoje odzwierciedlenie w fabule.
  • Rozgrywka jest bardzo intuicyjna, a kolejne zasady wprowadzane są stopniowo. Dzięki temu, że talia prowadzi nas przez wszystkie elementy gry, liczba reguł do przyswojenia na początku jest naprawdę niewielka.
  • Książka, będąca jednocześnie naszą planszą, pełna jest rozkładających się, przestrzennych elementów. Otwarta góruje nad stołem i robi niesamowite wrażenie!