Obrazek gra planszowa Kroko-loko
Rebel

-29%

Cena nowej
  32.00 PLN 44.90 PLN
Najniższa cena z 30 dni: 32.00 PLN
Rabat 0 %

Produkt niedostępny
Powiadom o dostępności

Koszty dostawy
0.00 PLN - Darmowa dostawa InPost: paczkomat 24/7 !!! (>390pln)
0.00 PLN - Darmowa dostawa Kurier: DHL !!! (>390pln)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
17.90 PLN - InPost: paczkomat 24/7
22.00 PLN - Poczta Polska: list polecony priorytetowy
26.90 PLN - Kurier: DHL
32.90 PLN - Kurier: UPS
60.00 PLN - Poczta Polska: Pocztex Ekspres 24

Produkty rekomendowane dla Ciebie

Pucio: Historyjki Obrazkowe 2+
  28.90 PLN 44.90 PLN
Ty Inc 42550 GILLY - żaba. Ty Beanie Balls
Brak
  17.49 PLN 39.90 PLN
Moja pierwsza gra - Przyjaciele Z Lasu
Brak
  99.90 PLN 119.95 PLN
Producent
Rebel
Dział

gry planszowe

Kategorie sklep

imprezowe

zwierzęta

Kategorie świat
dedukcyjne (Deduction)
szpiegowskie (Spies/Secret Agents)
zwierząta (Animals)
Kod producenta
3760052142451
Numer katalogowy
3179
Mechanika
równoczesny wybór akcji (Simultaneous Action Selection)
Wydanie
polskie
Instrukcja
polska
Wiek
od 6 lat
Liczba graczy
od 2 do 5 osób
Czas gry
od 10 do 15 min.
Rok premiery
2004
Rok wydania
2016
Autor
Roberto Fraga
Nazwa oryginalna
Rapidcroco
Ocena na BGG
5.58
Pozycja na BGG
15522
Poziom trudności
1.00 na 5
Pudełko zawiera
32 karty krokodyli (16 panów i 16 pań)
4 karty hipopotamów
10 kart kryteriów
instrukcja
Pudełko 9 x 9 x 3 cm
Pudełko wymiary
9 x 9 x 3 cm
Waga około
200 g
 
Zdjęcia gry pochodzą z serwisu BoardGameGeek, mają one tylko i wyłącznie charakter poglądowy szeroko rozumianej gry a nie konkretnego produktu.
Zdjęcia mogą przedstawiać modyfikacje gry, dodatki, rożne wersje lub rozwinięcia, różniące się od oferowanego produktu.

Doszło do włamania. Trzydzieści dwa krokodyle znalazły się na liście podejrzanych. Przy pomocy wskazówek dawanych przez centralny komputer policyjny odkryj, kto dopuścił się przestępstwa!

Karty hipopotamów i krokodyli zostają rozłożone w kwadracie 6x6, a każdy krokodyl (lub pani krokodylowa) i hipopotam wskazuje któregoś ze swoich sąsiadów. Gracze otrzymują pary kart determinujące jedną cechę sprawcy włamania: płeć, kolor, rozmiar itp. Na dany sygnał wszyscy gracze odkrywają jedną ze swoich wylosowanych kart.

Należy jak najszybicej sprawdzić, jak wygląda zdefiniowany w ten sposób krokodyl (np. jest gruby, niebieski, ma okulary i jest płci żeńskiej) i znaleźć go wśród wszystkich kart. Następnie trzeba prześledzić na rozłożonych kartach kogo wskazują kolejne krokodyle i hipopotamy aż znajdziemy:

  • takiego, który wskazuje poza planszę;
  • pokazującego na tego, kto wskazywał jego lub tego, który został wskazany ponownie (pętla);
  • pierwotnego podejrzanego (gdy zostaje wskazany hipopotam lub karta, która już wypadła z gry).

Gracz, który jako pierwszy zdobędzie 3 karty, wygrywa!

UWAGA! Gra wymaga spostrzegawczości, szybkiego śledzenia planszy i refleksu! ;)