Obrazek gra planszowa Kot Stefan
Egmont

-14%

Cena nowej
  65.90 PLN 76.00 PLN
Najniższa cena z 30 dni: 65.90 PLN
Rabat 0 %

Produkt niedostępny
Powiadom o dostępności

Koszty dostawy
0.00 PLN - Darmowa dostawa InPost: paczkomat 24/7 !!! (>390pln)
0.00 PLN - Darmowa dostawa Kurier: DHL !!! (>390pln)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
17.90 PLN - InPost: paczkomat 24/7
26.90 PLN - Kurier: DHL
32.90 PLN - Kurier: UPS
60.00 PLN - Poczta Polska: Pocztex Ekspres 24
Liczba osób, które chcą mieć tę grę: 1

Produkty rekomendowane dla Ciebie

Catan: Junior
  110.90 PLN 129.90 PLN
Age of Steam
Brak
  359.90 PLN 479.95 PLN
Smart Games. IQ Twist
  52.90 PLN 57.95 PLN
Producent
Egmont
Dział

gry planszowe

Kategorie sklep

dla dzieci

imprezowe

koty

niezależne językowo

zręcznościowe

zwierzęta

Kategorie świat
imprezowe (Party Game)
zręcznościowe (Action / Dexterity)
zwierząta (Animals)
Kod producenta
5908215005986
Numer katalogowy
2442
Mechanika
obstawianie i blefowanie (Betting and Bluffing)
rozpoznawanie wzorców (Pattern Recognition)
rzucanie kostką (Dice Rolling)
Wydanie
polskie
Instrukcja
polska
Wiek
od 5 lat
Liczba graczy
od 2 do 8 osób
Czas gry
od 15 do 20 min.
Rok premiery
1955
Rok wydania
2015
Autor
Susanne Kummer
Nazwa oryginalna
Carla Cat
Ocena na BGG
5.70
Pozycja na BGG
11009
Poziom trudności
1.02 na 5
Pudełko 24 x 24 x 8.5 cm
Pudełko wymiary
24 x 24 x 8.5 cm
Waga około
670 g
 
Zdjęcia gry pochodzą z serwisu BoardGameGeek, mają one tylko i wyłącznie charakter poglądowy szeroko rozumianej gry a nie konkretnego produktu.
Zdjęcia mogą przedstawiać modyfikacje gry, dodatki, rożne wersje lub rozwinięcia, różniące się od oferowanego produktu.

Myszki harcują!

Każde dziecko wie, że myszy uwielbiają ser. Natomiast Kot Stefan uwielbia myszy! Oto wytrzymała i świetnie wydana gra od Egmontu. Sprawdza refleks, spostrzegawczość, poprawia koordynację i koncentrację- już od 4 roku życia.

Zarówno przygotowanie gry „Kot Strfan” jak i zasady- są banalnie proste. Serek kładziemy na środku, a każdy z uczestników otrzymuje myszkę i 4 karty. Gryzonie lądują na serku, trzymane za ogony przez włąścicieli. Najmłodszy gracz dostaje kota-kubełek i kostkę. Gotowi? W swoim ruchu rzucamy kostką. Gdy wypadnie myszka, nic się nie dzieje. Jeśli kostka wskaże kota, gracz, który aktualnie trzyma kubełek próbuje złapać do niego myszkę. Inni w tym czasie muszą pociągnąć za ogonki, by gryzonie zdążyły z serka uciec. Proste? Bardzo! Jeśli „Kto Stefan” złapie czyjąś myszkę, otrzymuje od niego kartę (liczoną jako punkt). Kubełek-kot jest przekazywany następnemu graczowi. Gra kończy się w momencie, gdy któryś z uczestników odda swoją ostatnią kartę.

Bardzo emocjonująca serowa kolacja! Kot Stefan czai się tuż za rogiem… Czy zdążysz uciec? Czy wpadniesz w kocie łapki? Bądź szybki, szybszy niż inni i zdobądź największą ilość kart! Wciągająca zabawa z dreszczykiem!