- Producent
- Rebel
- Seria
- Jungle Speed
- Dział
gry planszowe
- Kategorie sklep
-
- Kategorie świat
- czasu rzeczywistego (Real-time)
imprezowe (Party Game)
karciane (Card Game)
zręcznościowe (Action / Dexterity)
- Kod producenta
- 5902650612044
- Numer katalogowy
- 4138
- Mechanika
- dopasowanie prędkości (Speed Matching)
rozpoznawanie wzorców (Pattern Recognition)
- Wydanie
-
- Instrukcja
-
- Wiek
-
od 7
lat
- Liczba graczy
-
od 2 do 8
osób
- Czas gry
-
od 10 do 10
min.
- Rok premiery
-
1997
- Rok wydania
-
2022
- Autor
-
Thomas Vuarchex
- Nazwa oryginalna
-
Jungle Speed
- Ocena na BGG
-
6.50
- Pozycja na BGG
-
1462
- Poziom trudności
-
1.14
na 5
- Pudełko zawiera
-
64 karty
totem
woreczek
instrukcja
- Pudełko wymiary
- 10.5 x 15.5 x 10.5 cm
- Waga około
- 430 g
Zdjęcia gry pochodzą z serwisu BoardGameGeek, mają one tylko i wyłącznie charakter poglądowy szeroko rozumianej gry a nie konkretnego produktu.
Zdjęcia mogą przedstawiać modyfikacje gry, dodatki, rożne wersje lub rozwinięcia, różniące się od oferowanego produktu.
Nowe wydanie bezkonkurencyjnej gry imprezowej, w której liczy się zręczność, spostrzegawczość i szybkość! Tutaj każdy stara się jak najszybciej pozbyć swoich kart - aby to zrobić, musi w odpowiednim momencie złapać totem. Jeśli się pomyli, albo w ogóle tego nie zrobi - będzie musiał wziąć karty od swoich przeciwników.
Ta wersja Jungle Speeda zostanie z nami jeszcze dłużej dzięki specjalnym, mocniejszym kartom. Są one wodoodporne, dzięki czemu możemy bawić się dosłownie w każdych warunkach: na plaży, w lesie, a nawet… w wodzie!
Dlaczego ta gra jest taka rewelacyjna?
- Pozwala siąść zupełnie obcym ludziom przy stole i razem świetnie się bawić!
- Nie wymaga żmudnego tłumaczenia zasad ani ich zapamiętywania. Wytyczne są dosłownie cztery, trudno o którejś z nich zapomnieć. ;)
- Jest idealna na imprezę, pod namiot i rodzinne spotkanie, gdzie trudno znaleźć wspólny mianownik dla osób o różnych upodobaniach i w różnym wieku.
- Można grać przez trzy dni niemal non-stop i nie mieć dość! SPRAWDZONE!
Edycja Jungle Speed: Plaża to 64 karty pokryte specjalną powłoką, która zapobiega zamoczeniu. Dzięki temu niegroźne nam będą deszcz, burza, rozlana lemoniada czy tytułowa mieszanka piasku i wody. Stwarza to niezliczoną liczbę dodatkowych okazji do walki o tytuł wodza plemienia… albo chociaż do satysfakcjonującego pokonania znajomych.
Skrócone zasady:
- Totem postaw na równej powierzchni, uczestnicy zabawy siadają dookoła.
- Rozdaj wszystkie karty uczestnikom, jeśli karty podzielą się nierówno - trudno, sytuacja nie raz się jeszcze zmieni!
- Nie zaglądamy w karty, każdy kładzie swój stosik przed sobą, zakryty.
- Każdy z graczy, po kolei, kładzie jedną kartę na stole, rysunkiem do góry. Każdą kolejną odsłanianą kartę kładzie na swojej wcześniej odsłoniętej karcie.
- W momencie gdy na stole pojawi się druga taka sama karta (kolory się nie liczą, tylko kształty), właściciele takich samych kart mają pojedynek i muszą czym prędzej złapać za totem! Ważne: łapią tylko osoby przed którymi leżą identyczne karty, a nie wszyscy!
- Osoba, która przegrała pojedynek wkłada pod zakryty stosik swoich kart swoje karty wyłożone i wyłożone karty przeciwnika. Tak, że wygrany nie ma przed sobą żadnych odsłoniętych kart, tylko stosik zakrytych.
- Celem gry jest pozbycie się wszystkich kart - zarówno tych zakrytych jak i odkrytych!
- Jeśli ktoś się pomyli łapiąc za totem, czyli myślał że ma pojedynek, ale tak naprawdę go nie miał, "wciąga" wszystkie odsłonięte karty wszystkich graczy! Więc uwaga na podobne, ale nie identyczne symbole!
- Jeśli kilka osób na raz trzyma totem, wygrał ten, kto ma najwięcej palców na totemie, jeśli tutaj jest też remis, wygrywa osoba, która ma rękę najniżej na totemie.
Specjalne karty:
- Pomarańczowe strzałki skierowane do środka - jak tylko ta karta zostanie położona, wszyscy na raz mają złapać za totem! Kto wygra, ten kładzie swoje odsłonięte karty pod totem - zgarnia je pierwsza osoba "wciągająca" karty z dowolnego powodu (pomyłki lub przegranego pojedynku).
- Pomarańczowe strzałki skierowane na zewnątrz - pojawienie się tej karty oznacza, że wszyscy gracze na "trzy, cztery" odsłaniają po jednej nowej karcie i reagują zgodnie z tym, co się dzieje. Często zdarza się, że nagle 3 lub więcej osób ma pojedynek!
- Białe strzałki czyli nowy, opcjonalny moduł, który działa identycznie jak pomarańczowe strzałki skierowane do wewnątrz. Po złapaniu totemu gracz rzuca nim na odległość około 10 metrów. Aby wygrać następny pojedynek będzie trzeba przebiec (lub przepłynąć) do totemu aby go złapać! Dodatkowe emocje gwarantowane!