Obrazek gra planszowa Eleven: Kampania Solo
Portal

-28%

Cena nowej
  64.90 PLN 89.95 PLN
Najniższa cena z 30 dni: 64.90 PLN
Rabat 0 %

Produkt niedostępny
Powiadom o dostępności

Koszty dostawy
0.00 PLN - Darmowa dostawa InPost: paczkomat 24/7 !!! (>390pln)
0.00 PLN - Darmowa dostawa Kurier: DHL !!! (>390pln)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
17.90 PLN - InPost: paczkomat 24/7
26.90 PLN - Kurier: DHL
32.90 PLN - Kurier: UPS
60.00 PLN - Poczta Polska: Pocztex Ekspres 24
Eleven: Kampania Solo Eleven: Kampania Solo Eleven: Kampania Solo Eleven: Kampania Solo

Produkty rekomendowane dla Ciebie

Talisman: Kingdom Hearts (edycja polska)
Brak
  276.90 PLN 339.90 PLN
Mosaic (edycja polska) + arkusz punktacji
Brak
  199.90 PLN 319.95 PLN
Smart Games. Dzień i noc
  119.90 PLN 129.95 PLN
Nemesis: Insert Intruzi
Brak
  40.00 PLN
Jest to dodatek. Inne produkty z tej serii Eleven >>
Powiązane: Koszulki Portal (63x88 mm) CCG 55 sztuk
Producent
Portal
Seria
Eleven
Dział

gry planszowe

Kategorie sklep

dodatki

Kategorie świat
ekonomiczne (Economic)
rozszerzenia (Expansion for Base-game)
sportowe (Sports)
Kod producenta
5902560386554
Numer katalogowy
7355
Mechanika
scenariusz / misja / kampania (Scenario / Mission / Campaign Game)
wariant solo (Solo / Solitaire Game)
Wydanie
polskie
Instrukcja
polska
Wiek
od 14 lat
Liczba graczy
od 1 do 1 osób
Czas gry
od 60 do 120 min.
Rok premiery
2022
Rok wydania
2022
Autor
Nazwa oryginalna
Eleven: Solo Campaign
Ocena na BGG
7.71
Poziom trudności
3.00 na 5
Pudełko zawiera
42 KARTY PRZECIWNIKA
4 KARTY FINAŁOWEGO PRZECIWNIKA
14 ZNACZNIKÓW PRZECIWNIKA
4 ZNACZNIKI DRUŻYNY GRACZA
1 PLANSZA MIĘDZYNARODOWEGO TURNIEJU
4 KARTY SPOTKANIA ZARZĄDU
1 INSTRUKCJA
Pudełko 20 x 20 x 4 cm
Pudełko wymiary
20 x 20 x 4 cm
Waga około
480 g
Eleven Base Game RETAIL PL
  129.90 PLN 199.95 PLN
Eleven: Kampania Solo
  64.90 PLN 89.95 PLN
Eleven: Międzynarodowe Gwiazdy
  56.00 PLN 89.95 PLN
Eleven: Międzynarodowy Turniej
  58.40 PLN 89.95 PLN
Eleven: Niepowtarzalny Stadion
  56.00 PLN 89.95 PLN
Eleven: Nieprzewidziane Wydarzenia
  53.00 PLN 89.95 PLN
Koszulki Portal (63x88 mm) CCG 55 sztuk
liczba opakowań: 1
liczba pojedynczych sztuk: 50
  6.95 PLN
 
Zdjęcia gry pochodzą z serwisu BoardGameGeek, mają one tylko i wyłącznie charakter poglądowy szeroko rozumianej gry a nie konkretnego produktu.
Zdjęcia mogą przedstawiać modyfikacje gry, dodatki, rożne wersje lub rozwinięcia, różniące się od oferowanego produktu.

Kampania Solo to solowy dodatek do Eleven, strategicznej gry Thomasa Jansena (Club Stories, Tavern, Streetpainball) osadzonej w świecie piłki nożnej. Jeżeli spodobał się wam tryb solo z podstawowej wersji gry — to rozszerzenie jest idealne dla was! W pudełku znajdziecie aż 14 scenariuszy do solowej kampanii. Zaczniecie jako menadżer niewielkiego klubu, by pod koniec kariery zdobyć mistrzowski tytuł w 1 lidze. Każdy kolejny scenariusz będziecie kończyć z określonym wynikiem. Jeżeli pójdzie wam lepiej, dostaniecie sporo ofert od innych klubów, jeżeli pójdzie wam gorzej — propozycji będzie mniej. Zastanówcie się dwa razy, zanim podejmiecie jakąś decyzję. Pozostanie w dotychczasowym klubie pozwoli wam zachować zaufany personel, z drugiej strony czasami warto zmienić otoczenie. Karty Zarządu, karty Celu i karty Dyrektora z Kampanii solo mogą być z powodzeniem użyte w grze podstawowej i innych dodatkach.

Trudne początki

Na początku przygotujcie grę w standardowy sposób, uwzględniając specjalne zasady każdego scenariusza. Rozpoczynacie od 1 sezonu w Brickton FC, a potem… to już zależy od waszego wyniku w każdej grze. Niektóre Scenariusze wykorzystują specjalne karty, które są przygotowywane zgodnie z opisem na arkuszu Scenariusza. Karty te są oznaczone Herbem odpowiedniej Drużyny. Niektóre z tych kart zapewnią wam dodatkowe akcje, które będziecie mogli wykonać poprzez spełnienie ich wymagań.

Droga do sławy

Każdy scenariusz ma określone cele. Na koniec każdej gry podliczcie zdobyte punkty, a otrzymany wynik porównajcie z tabelą Punktów Zwycięstwa na końcu scenariusza. Dzięki niej dowiecie się, jakie macie możliwości rozwoju. Możecie zmienić klub albo pozostać w obecnym, a obie opcje będą miały swoje plusy i minusy. Kiedy uda się wam ukończyć Sezon w jednym z dwóch wiodących klubów (Port East lub Sheepdale Shire), Kampania zakończy się waszym zwycięstwem!