-28%
Kampania Solo to solowy dodatek do Eleven, strategicznej gry Thomasa Jansena (Club Stories, Tavern, Streetpainball) osadzonej w świecie piłki nożnej. Jeżeli spodobał się wam tryb solo z podstawowej wersji gry — to rozszerzenie jest idealne dla was! W pudełku znajdziecie aż 14 scenariuszy do solowej kampanii. Zaczniecie jako menadżer niewielkiego klubu, by pod koniec kariery zdobyć mistrzowski tytuł w 1 lidze. Każdy kolejny scenariusz będziecie kończyć z określonym wynikiem. Jeżeli pójdzie wam lepiej, dostaniecie sporo ofert od innych klubów, jeżeli pójdzie wam gorzej — propozycji będzie mniej. Zastanówcie się dwa razy, zanim podejmiecie jakąś decyzję. Pozostanie w dotychczasowym klubie pozwoli wam zachować zaufany personel, z drugiej strony czasami warto zmienić otoczenie. Karty Zarządu, karty Celu i karty Dyrektora z Kampanii solo mogą być z powodzeniem użyte w grze podstawowej i innych dodatkach.
Na początku przygotujcie grę w standardowy sposób, uwzględniając specjalne zasady każdego scenariusza. Rozpoczynacie od 1 sezonu w Brickton FC, a potem… to już zależy od waszego wyniku w każdej grze. Niektóre Scenariusze wykorzystują specjalne karty, które są przygotowywane zgodnie z opisem na arkuszu Scenariusza. Karty te są oznaczone Herbem odpowiedniej Drużyny. Niektóre z tych kart zapewnią wam dodatkowe akcje, które będziecie mogli wykonać poprzez spełnienie ich wymagań.
Każdy scenariusz ma określone cele. Na koniec każdej gry podliczcie zdobyte punkty, a otrzymany wynik porównajcie z tabelą Punktów Zwycięstwa na końcu scenariusza. Dzięki niej dowiecie się, jakie macie możliwości rozwoju. Możecie zmienić klub albo pozostać w obecnym, a obie opcje będą miały swoje plusy i minusy. Kiedy uda się wam ukończyć Sezon w jednym z dwóch wiodących klubów (Port East lub Sheepdale Shire), Kampania zakończy się waszym zwycięstwem!