Świat już nie jest taki sam: czają się na nim potwory, o których zwykli śmiertelnicy nie mają pojęcia. Za odkrycie tego, Badacze zapłacili wysoką cenę. Już raz śmierć udało im się zabić. Teraz wiedzą, że jedynie rozjuszyli Przedwiecznych, którzy od tysięcy lat włądają światami. Z mrocznych czeluści portali do innych wymiarów, kultyści przywołują nowe bestie. Nadchodzi czas jeszcze większego mroku, a 10 nowych Badaczy musi się zmierzyć z horrorem, który nie śnił im się w najgorszych koszmarach. Nie są na niego gotowi…
Cthulhu: Death May Die od Roberta Daviau i Erica M. Langa z miejsca stało się hitem. Pięknie i solidnie wydany, napakowany komponentami dungeon crawler osadzony w mitologii H. P. Lovecrafta, powraca z nowymi wyzwaniami.
Kampania 2, to rozszerzenie które urozmaica grę podstawową Cthulhu: Death May Die. 6 zupełnie nowych scenariuszy umożliwia rozgrywkę w aż 12 wariantach, w połączeniu z przedwiecznymi z gry podstawowej (a także można je łączyć z Przedwiecznymi z dodatków: Czarna Koza z Lasu i Yog-Sothoth). Wprowadza też do gry nowe zasady i elementy, w tym zestaw dodatkowych kafelków do tworzenia planszy. Wymagająca kampania stawia przeciwko graczom mnóstwo przerażających potworów we wszystkich kształtach i rozmiarach, takich jak Tcho-Tcho, Bokrugi, Yuggi i Ogary z Tindalos!
Scenariusze 2. Kampanii przeprowadzą ich śladami pokrętnych wyobrażeń Lovecrafta o Ameryce, od Chicago po Hollywood, gdzie kultyści przygotowali jeszcze bardziej perfidne plany i starają się odprawić swoje rytuały.
Dla fanów Cthulhu Death May Die, Kampania 2 jest rozszerzeniem dodającym kolejnych godzin wymagającej rozgrywki, z jeszcze mroczniejszymi i przesiąkniętymi klimatem scenariuszami. Nie zawodzi przy tym różnorodność wyzwań: każde z zadań, jakie stoi przed Badaczami, wymaga dobrania innej strategii.