Obrazek gra planszowa Cortex Harry Potter
Rebel

-24%

Cena nowej
  49.90 PLN 64.95 PLN
Najniższa cena z 30 dni: 49.90 PLN
Rabat 0 %

Produkt niedostępny
Powiadom o dostępności

Koszty dostawy
0.00 PLN - Darmowa dostawa InPost: paczkomat 24/7 !!! (>390pln)
0.00 PLN - Darmowa dostawa Kurier: DHL !!! (>390pln)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
17.90 PLN - InPost: paczkomat 24/7
26.90 PLN - Kurier: DHL
32.90 PLN - Kurier: UPS
60.00 PLN - Poczta Polska: Pocztex Ekspres 24
Cortex Harry Potter Cortex Harry Potter Cortex Harry Potter Cortex Harry Potter
Liczba osób, które chcą mieć tę grę: 1

Produkty rekomendowane dla Ciebie

Bang! (edycja polska)
Brak
  66.90 PLN 79.95 PLN
Terraformacja Marsa - Kolonie
Brak
  76.90 PLN 99.95 PLN
Jest to samodzielna. Inne produkty z tej serii Cortex >>
Producent
Rebel
Seria
Cortex
Dział

gry planszowe

Kategorie sklep

Harry Potter

imprezowe

Kategorie świat
edukacyjne (Educational)
imprezowe (Party Game)
karciane (Card Game)
Kod producenta
3558380100874
Numer katalogowy
7750
Mechanika
rozpoznawanie wzorców (Pattern Recognition)
zapamiętywanie (Memory)
Wydanie
polskie
Instrukcja
polska
Wiek
od 8 lat
Liczba graczy
od 2 do 6 osób
Czas gry
od 15 do 15 min.
Rok premiery
2022
Rok wydania
2022
Autor
Johan Benvenuto
Nazwa oryginalna
Cortex: Harry Potter
Ocena na BGG
6.00
Pozycja na BGG
20598
Poziom trudności
2.00 na 5
Pudełko zawiera
90 kart
6 układanek z herbem Hogwartu
instrukcja
Pudełko 14 x 14 x 5 cm
Pudełko wymiary
14 x 14 x 5 cm
Waga około
360 g
Cortex
Cortex samodzielna
  47.90 PLN 59.95 PLN
Cortex - Super Cortex
Cortex - Super Cortex samodzielna
  41.90 PLN 59.95 PLN
Cortex 3
Cortex 3 samodzielna
  49.90 PLN 59.95 PLN
Cortex Disney
Cortex Disney samodzielna
  59.90 PLN 74.95 PLN
Cortex dla Dzieci
Cortex dla Dzieci samodzielna
  46.00 PLN 59.95 PLN
Cortex Harry Potter
Cortex Harry Potter samodzielna
  49.90 PLN 64.95 PLN
Cortex 2
Cortex 2 samodzielna, dodatek
  44.90 PLN 59.95 PLN
Cortex dla Dzieci 2
Cortex dla Dzieci 2 samodzielna, dodatek
  47.90 PLN 59.95 PLN
 
Zdjęcia gry pochodzą z serwisu BoardGameGeek, mają one tylko i wyłącznie charakter poglądowy szeroko rozumianej gry a nie konkretnego produktu.
Zdjęcia mogą przedstawiać modyfikacje gry, dodatki, rożne wersje lub rozwinięcia, różniące się od oferowanego produktu.

Kto jest najbystrzejszym czarodziejem?

Wytęż umysł i spróbuj swoich sił w grze, która rozwinie rozmaite funkcje Twojego mózgu. Podejmij się 8 różnych testów sprawdzających rozumowanie, pamięć i szybkość. Przygotuj się na zadania wymagające myślenia przestrzennego, zapamiętywania, analizy, logiki, a nawet… rozpoznawania kształtów wyłącznie za pomocą dotyku!

Cortex Harry Potter to nie lada gratka dla małych i dużych czarodziejów, którzy chcą spróbować swoich sił w rozwiązywaniu łamigłówek. W każdej rundzie na stole pojawia się karta z zadaniem. Ten, kto rozwiąże je jako pierwszy, musi przykryć ją ręką i głośno podać odpowiedź. Wśród wyzwań znajdziecie wyścig o złoty znicz, pojedynek na zaklęcia czy poszukiwanie tajnych przejść na mapie Huncwotów! 

Na czym to polega?

  1. Najmłodszy z graczy odwraca górną kartę ze stosu, kładąc ją tak, by wszyscy mogli odczytać jej treść.
  2. Gdy któryś z graczy stwierdzi, że potrafi rozwiązać zadanie, natychmiast zakrywa kartę dłonią i wykrzykuje odpowiedź!
  3. Gdy zabierze rękę, sprawdzacie, czy miał rację i jeśli tak - otrzymuje tę (zakrytą) kartę przed sobą. Jeśli gracz uzbiera 2 karty o takim samym rewersie, to wymienia je na jedną z 4 części układanki.
  4. Jeśli nie miał racji, kartę wtasowujecie do stosu i rozpoczynacie następną rundę. Gracz, który właśnie się pomylił nie może udzielać odpowiedzi przez następną kolejkę!

Osiem rodzajów tematycznych zadań!

  1. Tajne przejścia. Podążaj za Harrym od drzwi do drzwi i wskaż przedmiot, do którego dotrze na samym końcu.
  2. Wyścig o złoty znicz. Przyjrzyj się 3 parom zawodników i oceń, który czarodziej wygra.
  3. Unikalny patronus. Zakryj kartę dłonia i powiedz, który z patronusów pojawił się tylko raz.
  4. Magiczny chaos. Wskaż kolor najczęściej występującej poświaty.
  5. Pojedynek na zaklęcia. Rzuć zaklęcie za pomocą palca wskazującego odpowiedniej ręki (wskazówką jest kolor poświaty na karcie).
  6. Domy Hogwartu. Wskaż godło jednego z domów, które nie pasuje do pozostałych.
  7. Magiczny krąg. Zapamiętaj symbole z tyłu karty, a następnie powiedz, który z nich został dodany lub odjęty po drugiej stronie.
  8. Wyzwanie. To zadanie specjalne! Gracz musi zamknąć oczy i polegając wyłącznie na zmyśle dotyku rozpoznać fakturę jednej ze specjalnych kart.