Obrazek gra planszowa Biały Zamek: Matcha
Portal

-27%

Cena nowej
  73.90 PLN 99.95 PLN
Najniższa cena z 30 dni: 73.90 PLN
Rabat 0 %

Produkt w przedsprzedaży
Dodaj do koszyka

Powiadom o dostępności

Koszty dostawy
0.00 PLN - Darmowa dostawa InPost: paczkomat 24/7 !!! (>390pln)
0.00 PLN - Darmowa dostawa Kurier: DHL !!! (>390pln)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
17.90 PLN - InPost: paczkomat 24/7
26.90 PLN - Kurier: DHL
32.90 PLN - Kurier: UPS
60.00 PLN - Poczta Polska: Pocztex Ekspres 24
Biały Zamek: Matcha Biały Zamek: Matcha Biały Zamek: Matcha Biały Zamek: Matcha Biały Zamek: Matcha
Liczba osób, które chcą mieć tę grę: 2

Produkty rekomendowane dla Ciebie

Małe Epickie Galaktyki
Brak
  102.90 PLN 119.95 PLN
Fallout Shelter (edycja polska)
Brak
  99.90 PLN 159.95 PLN
Gnaj, robaczku!
Brak
  108.90 PLN 149.95 PLN
Alone (edycja polska)
Brak
  299.90 PLN 369.90 PLN
Jest to dodatek. Inne produkty z tej serii Biały Zamek >>
Producent
Portal
Seria
Biały Zamek
Dział

gry planszowe

Kategorie sklep

dodatki

Kod producenta
5905794220175
Numer katalogowy
9570
Wydanie
polskie
Instrukcja
polska
Wiek
od 12 lat
Liczba graczy
od 1 do 4 osób
Czas gry
od 60 do 80 min.
Pudełko zawiera
1 rozszerzenie do planszy Głównej
1 zielony Most
5 zielonych kości
4 nowe plansze Posiadłości
20 Gejsz (po 5 w 4 różnych kolorach)
16 kart Matcha (44x68 mm)
5 kart Początkowych (44x68 mm)
9 kart Zamku (44x68 mm)

6 kart Ogrodu (44x68 mm)

3 karty Trybu Solo (44x68 mm)

4 znaczniki Miotełki

16 monet (12x1, 4x5)

8 żetonów Lilii Wodnych

10 kafelków Ceremonii

4 kafelki Placu Treningowego

4 żetony Punktów Klanu +120/+160

3 żetony Kości z Miotełką (Promo 4)

Instrukcja
Biały Zamek
Biały Zamek samodzielna
  99.90 PLN 139.95 PLN
Biały Zamek: Matcha
  73.90 PLN 99.95 PLN
 
Zdjęcia mogą przedstawiać modyfikacje gry, dodatki, rożne wersje lub rozwinięcia, różniące się od oferowanego produktu.

Premiera  7.11.2024

Herbaciane rozszerzenie Białego Zamku

Gejsze, herbata i zielone kości

Dodatek Matcha rozbudowuje Biały Zamek o nowe miejsce: herbaciarnię. To dodatkowa arena dworskich intryg w walce o łaskę daimio. Harbaciarnia z nowym mostkiem i kośćmi, miejscem na Gejsze (nowy rodzaj pionka), planszami graczy i sposobami na wykorzystanie każdego z raptem kilku ruchów w grze, jest integralną częścią precyzyjnego mechanizmu gry. Odkryj, jak rozbudowano planszowe haiku!

 

Atuty:

  • Pierwszy dodatek do bestsellerowego Białego Zamku
  • Precyzyjny projekt rozbudowujący zwarty mechanizm gry podstawowej

 

  • Gejsze i herbata

Wykorzystaj nowy rodzaj pionków, Gejsze, w nowej sekcji pałacu - Ogrodzie Herbacianym. Pozyskasz tu zasoby i akcje, a na koniec gry także punkty w zależności od miejsca, do którego dotarły twoje Gejsze. 

  • Staw i lilie wodne

Poprowadź Gejsze ścieżką do Herbaciarni lub Punktu Widokowego na Staw, aby podziwiały Lilie Wodne. Na ich drodze wykorzystasz nowy zasób - Miotełkę służącą do przygotowania zielonej herbaty. 

  • Zielone kości i most

Używaj zielonych kości do aktywacji zielonej linii na nowej planszy twojej Posiadłości, a także na polach akcji poza murami Pałacu. Przy zielonym moście znajduje się Punkt Widokowy na Staw dla Gejsz. 

  • Więcej tur

W rozgrywkach z dodatkiem gracze wykonują nie 9, a 12 ruchów w grze. To więcej dróg do zwycięstwa, ale wciąż ten sam, legendarny już syndrom “krótkiej kołderki”! 

  • Intuicyjne połączenie

Jak użyć dodatku? Po prostu wtasuj wszystkie karty z dodatku do odpowiednich talii, wymień plansze gracza na nowe, dodaj przedłużenie planszy głównej i zielony most… i graj! 

  • Integralna część rozgrywki

Mechaniki dodatku wplecione zostały w konstrukcję gry podstawowej, tak by poszerzyć paletę możliwości i wyborów, zachowując zwarty charakter tytułu.