Obrazek gra planszowa Biały Zamek: Matcha
Portal

-27%

Cena nowej
  73.90 PLN 99.95 PLN
Najniższa cena z 30 dni: 73.90 PLN
Rabat 0 %

Produkt w przedsprzedaży
Dodaj do koszyka

Powiadom o dostępności

Koszty dostawy
0.00 PLN - Darmowa dostawa InPost: paczkomat 24/7 !!! (>390pln)
0.00 PLN - Darmowa dostawa Kurier: DHL !!! (>390pln)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
17.90 PLN - InPost: paczkomat 24/7
26.90 PLN - Kurier: DHL
32.90 PLN - Kurier: UPS
60.00 PLN - Poczta Polska: Pocztex Ekspres 24
Biały Zamek: Matcha Biały Zamek: Matcha Biały Zamek: Matcha Biały Zamek: Matcha Biały Zamek: Matcha
Liczba osób, które chcą mieć tę grę: 2

Produkty rekomendowane dla Ciebie

Wyspa Kotów: Pakiet z Kickstartera
Brak
  94.90 PLN 129.95 PLN
Eksplodujące Kotki: Koci złodziejaszek
  109.90 PLN 139.95 PLN
Too Many Bones: Ghillie
  139.90 PLN 159.95 PLN
To jest napad (komiks paragrafowy)
Brak
  9.99 PLN 34.99 PLN
Jest to dodatek. Inne produkty z tej serii Biały Zamek >>
Producent
Portal
Seria
Biały Zamek
Dział

gry planszowe

Kategorie sklep

dodatki

Kod producenta
5905794220175
Numer katalogowy
9570
Wydanie
polskie
Instrukcja
polska
Wiek
od 12 lat
Liczba graczy
od 1 do 4 osób
Czas gry
od 60 do 80 min.
Pudełko zawiera
1 rozszerzenie do planszy Głównej
1 zielony Most
5 zielonych kości
4 nowe plansze Posiadłości
20 Gejsz (po 5 w 4 różnych kolorach)
16 kart Matcha (44x68 mm)
5 kart Początkowych (44x68 mm)
9 kart Zamku (44x68 mm)

6 kart Ogrodu (44x68 mm)

3 karty Trybu Solo (44x68 mm)

4 znaczniki Miotełki

16 monet (12x1, 4x5)

8 żetonów Lilii Wodnych

10 kafelków Ceremonii

4 kafelki Placu Treningowego

4 żetony Punktów Klanu +120/+160

3 żetony Kości z Miotełką (Promo 4)

Instrukcja
Biały Zamek
Biały Zamek samodzielna
  99.90 PLN 139.95 PLN
Biały Zamek: Matcha
  73.90 PLN 99.95 PLN
 
Zdjęcia mogą przedstawiać modyfikacje gry, dodatki, rożne wersje lub rozwinięcia, różniące się od oferowanego produktu.

Premiera  7.11.2024

Herbaciane rozszerzenie Białego Zamku

Gejsze, herbata i zielone kości

Dodatek Matcha rozbudowuje Biały Zamek o nowe miejsce: herbaciarnię. To dodatkowa arena dworskich intryg w walce o łaskę daimio. Harbaciarnia z nowym mostkiem i kośćmi, miejscem na Gejsze (nowy rodzaj pionka), planszami graczy i sposobami na wykorzystanie każdego z raptem kilku ruchów w grze, jest integralną częścią precyzyjnego mechanizmu gry. Odkryj, jak rozbudowano planszowe haiku!

 

Atuty:

  • Pierwszy dodatek do bestsellerowego Białego Zamku
  • Precyzyjny projekt rozbudowujący zwarty mechanizm gry podstawowej

 

  • Gejsze i herbata

Wykorzystaj nowy rodzaj pionków, Gejsze, w nowej sekcji pałacu - Ogrodzie Herbacianym. Pozyskasz tu zasoby i akcje, a na koniec gry także punkty w zależności od miejsca, do którego dotarły twoje Gejsze. 

  • Staw i lilie wodne

Poprowadź Gejsze ścieżką do Herbaciarni lub Punktu Widokowego na Staw, aby podziwiały Lilie Wodne. Na ich drodze wykorzystasz nowy zasób - Miotełkę służącą do przygotowania zielonej herbaty. 

  • Zielone kości i most

Używaj zielonych kości do aktywacji zielonej linii na nowej planszy twojej Posiadłości, a także na polach akcji poza murami Pałacu. Przy zielonym moście znajduje się Punkt Widokowy na Staw dla Gejsz. 

  • Więcej tur

W rozgrywkach z dodatkiem gracze wykonują nie 9, a 12 ruchów w grze. To więcej dróg do zwycięstwa, ale wciąż ten sam, legendarny już syndrom “krótkiej kołderki”! 

  • Intuicyjne połączenie

Jak użyć dodatku? Po prostu wtasuj wszystkie karty z dodatku do odpowiednich talii, wymień plansze gracza na nowe, dodaj przedłużenie planszy głównej i zielony most… i graj! 

  • Integralna część rozgrywki

Mechaniki dodatku wplecione zostały w konstrukcję gry podstawowej, tak by poszerzyć paletę możliwości i wyborów, zachowując zwarty charakter tytułu.