Obrazek gra planszowa 1920 (edycja polska)
Phalanx

-25%

Cena nowej
  169.95 PLN 225.00 PLN
Najniższa cena z 30 dni: 169.95 PLN
Rabat 0 %

Produkt w przedsprzedaży
Dodaj do koszyka

Powiadom o dostępności

Koszty dostawy
0.00 PLN - Darmowa dostawa InPost: paczkomat 24/7 !!! (>390pln)
0.00 PLN - Darmowa dostawa Kurier: DHL !!! (>390pln)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
17.90 PLN - InPost: paczkomat 24/7
26.90 PLN - Kurier: DHL
32.90 PLN - Kurier: UPS
60.00 PLN - Poczta Polska: Pocztex Ekspres 24

Produkty rekomendowane dla Ciebie

Osadnicy: Narodziny Imperium
  114.94 PLN 149.00 PLN
10 PP (Arena Albionu)
  4.00 PLN
Jednorożce w chmurkach
Brak
  57.90 PLN 64.95 PLN
Pętla
  149.90 PLN 229.90 PLN
Producent
Phalanx
Dział

gry planszowe

Kategorie sklep

strategiczne

Kategorie świat
wojenne (Wargame)
Numer katalogowy
6516
Mechanika
heksy (Hexagon Grid)
Wydanie
polskie
Instrukcja
polska
Wiek
od 12 lat
Liczba graczy
od 2 do 2 osób
Czas gry
od 60 min.
Rok premiery
0
Rok wydania
2021
Autor
Jarosław Flis
Nazwa oryginalna
1920
Ocena na BGG
8.50
Poziom trudności
3.00 na 5
 
Zdjęcia gry pochodzą z serwisu BoardGameGeek, mają one tylko i wyłącznie charakter poglądowy szeroko rozumianej gry a nie konkretnego produktu.
Zdjęcia mogą przedstawiać modyfikacje gry, dodatki, rożne wersje lub rozwinięcia, różniące się od oferowanego produktu.

Premiera: 2024


Rok 1920. Na Europę pada cień zbliżającego się giganta, wznoszącego sierp i młot, aby rozbić imperialistyczny porządek Starego Kontynentu. Czerwona rewolucja szybko przeradza się w krwawą rzeź, napędzaną gwałtem, wyzyskiem i nienawiścią. W łunie pożarów bolszewicka fala prze na zachód. Na jej drodze do wycieńczonej Wielką Wojną Europy staje niedawno odrodzona Rzeczpospolita.

 „1920” to asymetryczna dwuosobowa gra strategiczna o pierwszej bolszewickiej próbie podboju Europy. Sowieckie i polskie siły angażują się w szybkie kampanie, walcząc na ogromnym obszarze rozciągniętym od Smoleńska i Kijowa po Kraków i Warszawę. Czy Armia Czerwona zatriumfuje, wyciągając rękę ku buntującym się na powojenną biedę proletariatom Niemiec i Francji? Czy to może Polacy odniosą zwycięstwo, które określać będzie można jedynie „Cudem”?

 Gracze mogą opanować grę poprzez cztery krótkie scenariusze, stopniowo wprowadzające w mechaniki linii kontroli jednostek, transportów kolejowych, przewagi w morale oraz pozwalające zrozumieć strategiczny kontekst teatru wojny, na którym toczą się działania. Dalsze zasady wprowadzają koncepty rewolucyjnej mobilizacji organizowanej przez znienawidzoną sowiecką policję polityczną Czeka, rozdartej lojalności Ukraińców, walczących po obu stronach frontu i formowania się polskiej Armii Ochotniczej.