Obrazek zabawka Kapitan Nauka. Kalambury 3+. Gra rodzinna.
Edgard

-30%

Cena nowej
  31.00 PLN 44.00 PLN
Najniższa cena z 30 dni: 31.00 PLN
Rabat 0 %

Produkt niedostępny
Powiadom o dostępności

Koszty dostawy
0.00 PLN - Darmowa dostawa InPost: paczkomat 24/7 !!! (>390pln)
0.00 PLN - Darmowa dostawa Kurier: DHL !!! (>390pln)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
18.60 PLN - InPost: paczkomat 24/7
26.90 PLN - Kurier: DHL
32.90 PLN - Kurier: UPS
60.00 PLN - Poczta Polska: Pocztex Ekspres 24
Kapitan Nauka. Kalambury 3+. Gra rodzinna. Kapitan Nauka. Kalambury 3+. Gra rodzinna.

Produkty rekomendowane dla Ciebie

Moje Skarby (edycja polska)
Brak
  45.90 PLN 139.95 PLN
Wiedźmin: Stary Świat
  299.90 PLN 349.95 PLN
Pasażerowie wiatru. Tom 1
  77.99 PLN 120.00 PLN
Jest to samodzielna. Inne produkty z tej serii Kapitan Nauka >>
Producent
Edgard
Seria
Kapitan Nauka
Dział

zabawki

Kategorie sklep

dla dzieci

edukacyjne

Kod producenta
5907608646621
Numer katalogowy
8257
Wydanie
polskie
Instrukcja
polska
Wiek
od 3 lat
Liczba graczy
od 2 osób
Pudełko zawiera
dwie talie kart (110 rysunków)
Pudełko 21.5 x 21.5 x 5 cm
Pudełko wymiary
21.5 x 21.5 x 5 cm
Waga około
338 g
Kapitan Nauka. Bazgraki emocje 3-6 lat
  16.00 PLN 25.00 PLN
Kapitan Nauka. Bazgraki i alfabet 3-6 lat
  16.00 PLN 25.00 PLN
Kapitan Nauka. Bazgraki i dinozaury 3-6 lat
  17.00 PLN 25.00 PLN
Kapitan Nauka. Bazgraki piszą i czytają 3-6 lat
  17.00 PLN 25.00 PLN
Kapitan Nauka. Bazgraki w kosmosie 3-6 lat
  17.00 PLN 25.00 PLN
Kapitan Nauka. Bazgraki w podróży 3-6 lat
  17.00 PLN 25.00 PLN
Kapitan Nauka. Co za emocje! 3-9 lat. Gra edukacyjna
  42.00 PLN 59.00 PLN
Kapitan Nauka. Dinozaury 4+. Gra Loteryjka
  28.00 PLN 39.00 PLN
Kapitan Nauka. Droga. Duże puzzle z grą 3+
  42.00 PLN 59.00 PLN
Kapitan Nauka. Gotowanie 3-9 lat. Gra edukacyjna
  34.00 PLN 49.00 PLN
Kapitan Nauka. Kalambury 3+. Gra rodzinna.
  31.00 PLN 44.00 PLN
Kapitan Nauka. Karty kontrastowe malucha (6+ msc)
  26.90 PLN 34.90 PLN
Kapitan Nauka. Kolory 2+. Gra Loteryjka
  29.00 PLN 39.00 PLN
Kapitan Nauka. Kosmos 4+. Gra Loteryjka
  26.00 PLN 39.00 PLN
Kapitan Nauka. Leśny bal 3-7 lat. Gra logopedyczna
  42.00 PLN 59.00 PLN
Kapitan Nauka. Logika 3-7 lat. Gra edukacyjna
  31.00 PLN 44.00 PLN
Kapitan Nauka. Mały inwestor 7+. Gra rodzinna
  49.90 PLN 64.00 PLN
Kapitan Nauka. Na wsi 2+. Gra Loteryjka
  27.00 PLN 39.00 PLN
Kapitan Nauka. Pojazdy 4+. Gra Loteryjka
  25.90 PLN 39.00 PLN
Kapitan Nauka. Polska 5+. Gra edukacyjna
  46.90 PLN 59.00 PLN
Kapitan Nauka. Sprytni Ogrodnicy
  40.90 PLN 69.90 PLN
Kapitan Nauka. Układanki Malucha: Alfabet 3-6 lat
  23.00 PLN 36.00 PLN
Kapitan Nauka. Urodziny tygryska 2+. Gra Loteryjka
  19.00 PLN 26.00 PLN
Kapitan Nauka. Zakodowany kosmos 8+. Gra na kodowanie
  46.00 PLN 64.00 PLN
Kapitan Nauka. Zakupy 3-9 lat. Gra edukacyjna
  34.00 PLN 49.00 PLN
Kapitan Nauka. Zwierzęta 2+. Gra Loteryjka
  29.00 PLN 39.00 PLN
Kapitan Nauka. Świat 3+. Gra Loteryjka
  28.00 PLN 39.00 PLN
Kapitan Nauka. Świat 6+. Gra edukacyjna
  42.00 PLN 59.00 PLN
Kapitan Nauka.Ciało człowieka 6-99 lat
  33.00 PLN 59.90 PLN
 
Zdjęcia mogą przedstawiać modyfikacje gry, dodatki, rożne wersje lub rozwinięcia, różniące się od oferowanego produktu.

Gra rodzinna „Kalambury” to ekscytująca przygoda zarówno dla najmłodszych dzieci, jak i dla ich rodziców, a nawet dziadków. Może stać się znakomitą okazją do spędzenia czasu w rodzinnym gronie i wspólnej zabawy.

Dzięki grze dzieci poprzez zabawę i rywalizację rozwijają kreatywność, wyobraźnię oraz logiczne myślenie. Gra wspiera również rozwój motoryki małej.

Rozwijaj wyobraźnię i kreatywność podczas rodzinnej zabawy

Twórcza i integrująca zabawa dla dzieci i dorosłych, która uczy skojarzeń, wzbogaca słownik dziecka oraz rozwija koncentrację.

Gra „Kalambury” polega na pokazywaniu i odgadywaniu haseł przedstawionych na kartach w formie rysunków. W zależności od kategorii można je pokazać, opowiedzieć, narysować lub oddać za pomocą przeróżnych dźwięków.

Przyjazne dziecku ilustracje pobudzają wyobraźnię i zostawiają graczom przestrzeń do własnej interpretacji: czy to ciastko, a może słodka babeczka? O tym decydujesz tylko Ty! Wygrywa ten zawodnik (lub ta drużyna), którym uda się pokazać lub odgadnąć jak najwięcej haseł.

Rozwój

myślenie logiczne, kreatywność, wyobraźnia, motoryka mała