Obrazek książka, komiks Poradnik Projektowania Gier Planszowych

-2%

Cena nowej
69.00 PLN 68.00 PLN
Rabat 0 %

Produkt dostępny od ręki
Dodaj do koszyka

Koszty dostawy
0.00 PLN - Kurier: DHL (od 300 PLN)
0.00 PLN - Kurier: K-EX (od 300 PLN)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
11.40 PLN - InPost: paczkomat
15.90 PLN - Kurier: DHL
15.90 PLN - Poczta Polska: list polecony ekonomiczny
18.00 PLN - Poczta Polska: list polecony priorytetowy
19.90 PLN - Poczta Polska: przesyłka ekonomiczna
21.90 PLN - Poczta Polska: przesyłka priorytetowa
24.90 PLN - Kurier: UPS
Liczba osób, które chcą mieć tę grę: 2
Producent
Bomba Games
Dział

książki i komiksy

Kategorie sklep

poradniki

Kod producenta
9788393773619
Numer katalogowy
4493
Liczba stron
234
Okładka
twarda
Wydanie
polskie
Rok premiery
2018
Rok wydania
2018
Autor
Mike Selinker
Pudełko 17.5 x 24.5 x 2 cm
Pudełko wymiary
17.5 x 24.5 x 2 cm
Waga około
590 g
 

Poradnik projektowania gier planszowych to ponad 220 stron tekstów o projektowaniu gier, opracowanych przez najbardziej znanych i cenionych twórców gier planszowych, m.in. Richarda Garfielda, Steve'a Jacksona, Dale'a Yu. W podręczniku znalazły się także wyjątkowe artykuły uwielbianych polskich autorów takich jak Przemysław Wojtkowiak, Adam Kałuża, Filip Miłuński, Adam Kwapiński czy Ignacy Trzewiczek.

Książka została podzielona na pięć dużych działów: pomysł, projekt, development, prezentacja i bonus. W każdym z nich autorzy przestrzegą Was przed powszechnymi błędami i zwrócą uwagę na miny, na które może wpaść niedoświadczony przyszły twórca gier.

Oto kilka przykładowych tematów poruszanych w książce:

Gra to nie zasady - James Ernest przestrzega przed zbytnią miłością do mechanizmów gier planszowych. Choć same w sobie mogą być piękne, nie wpływają na to, co James nazywa zaangażowaniem. Monopoly / Eurobiznes nie są popularne, bo gracze kochają przesuwać pionek o tyle pól, ile wypadnie na kostce. Są popularne, bo obietnica stania się nieprzyzwoicie bogatym angażuje graczy.

Jak ja projektuję gry - “Ja” to Andrew Looney. Jego opis to przekrój pracy nad grą, od pomysłu, przez prototyp, testy, szlify, wydanie, a potem wsparcie. Na każdym kroku parę słów o tym, do czego Andrew dąży, a czego unika. Poniżej znajduje się grafika przedstawiająca proces tworzenia gry.

Strategia jest losowa - James Ernest, przedstawi różnicę między strategią, a umiejętnościami i wyjaśni którego z tych komponentów jakie gry w jakim stopniu wymagają. Będzie też o projektowaniu wyborów: jak nie sprowadzić swojej gry “szachów” do gry “w kółko i krzyżyk”.

Kołaczcie, a otworzą Wam - jak „sprzedać” swoją grę - Richard Levy o procesie zainteresowania sobą i swoim produktem potencjalnych wydawców. Jak dobrze się zaprezentować, jak wykorzystać okazję i dopasować swoją grę do wydawcy i nie robić scen, gdy ktoś nie wyda naszego cudeńka.

  Podziel się z innymi graczami swoim komentarzem o tej grze

Produkty rekomendowane dla Ciebie

Star Realms PL
59.90 PLN 44.00 PLN
Arboretum PL
59.95 PLN 44.00 PLN