Obrazek gra fabularna Neuroshima 1.5: Piraci (RPG.10)
Portal

-23%

Cena nowej
  27.00 PLN 35.00 PLN
Najniższa cena z 30 dni: 27.00 PLN
Rabat 0 %
Ostatnie sztuki

Produkt dostępny w sklepie
Dodaj do koszyka

Koszty dostawy
0.00 PLN - Darmowa dostawa InPost: paczkomat 24/7 !!! (>390pln)
0.00 PLN - Darmowa dostawa Kurier: DHL !!! (>390pln)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
17.90 PLN - InPost: paczkomat 24/7
22.00 PLN - Poczta Polska: list polecony priorytetowy
26.90 PLN - Kurier: DHL
32.90 PLN - Kurier: UPS
60.00 PLN - Poczta Polska: Pocztex Ekspres 24

Produkty rekomendowane dla Ciebie

Pandemia: Na krawędzi
Brak
  69.90 PLN 109.95 PLN
W ogrodzie
Brak
  99.90 PLN 99.95 PLN
Deep Madness: Narodziny Dagona
Brak
  247.90 PLN 299.00 PLN
Smart Games. Colour Catch
Brak
  62.90 PLN 69.95 PLN
Jest to dodatek. Inne produkty z tej serii Neuroshima >>
Producent
Portal
Seria
Neuroshima
Dział

gry fabularne

Kategorie sklep

dodatki

Kod producenta
9788396103178
Numer katalogowy
7269
Liczba stron
192
Okładka
miękka
Wydanie
polskie
Rok wydania
2022
Pudełko 16 x 23 x 1.1 cm
Pudełko wymiary
16 x 23 x 1.1 cm
Waga około
354 g
Neuroshima 1.5
Neuroshima 1.5 samodzielna
  37.00 PLN 59.90 PLN
Neuroshima 1.5: Bohater ^2
  24.00 PLN 35.00 PLN
Neuroshima 1.5: Krew i Rdza (RPG.05)
  24.00 PLN 35.00 PLN
Neuroshima Hex 3.0! Rok Molocha
  255.90 PLN 349.95 PLN
Neuroshima RPG - Wydanie Rok Molocha
  136.90 PLN 199.95 PLN
Neuroshima 1.5: Bestiariusz: Bestie (RPG.15)
  24.90 PLN 35.00 PLN
Neuroshima 1.5: Bestiariusz: Maszyny (RPG.13)
  24.00 PLN 35.00 PLN
Neuroshima 1.5: Bohater Maxx
  24.90 PLN 35.00 PLN
Neuroshima 1.5: Bohater ^3
  24.00 PLN 35.00 PLN
Neuroshima 1.5: Gladiator (RPG 02)
  16.00 PLN 20.00 PLN
Neuroshima 1.5: Krew i Rdza II (RPG.17)
  24.00 PLN 35.00 PLN
Neuroshima 1.5: Miami (RPG.08)
  25.00 PLN 35.00 PLN
Neuroshima 1.5: Nowy Jork (RPG.19)
  26.00 PLN 37.00 PLN
Neuroshima 1.5: Piraci (RPG.10)
  27.00 PLN 35.00 PLN
Neuroshima 1.5: Prawo i ołów (RPG. 18)
  15.40 PLN 20.00 PLN
Neuroshima 1.5: Ruiny (RPG.16)
  24.90 PLN 35.00 PLN
Neuroshima 1.5: Suplement (RPG.03)
  24.90 PLN 35.00 PLN
Neuroshima 1.5: Wyścig (RPG.01)
  24.00 PLN 35.00 PLN
Neuroshima 1.5: Zabić Szczura (RPG.06)
  14.90 PLN 20.00 PLN
Neuroshima 1.5: Zaginione Miasto (RPG.09)
  15.00 PLN 20.00 PLN
Neuroshima : Miami (RPG.08)
  35.00 PLN
Neuroshima HEX: Sharrash (edycja 3.0)
  29.90 PLN 39.95 PLN
 

Nie od razu zostałem piratem. 

Wpierw stałem po drugiej stronie wojny, jaka toczy się między ludźmi uczciwymi, a bezwzględnymi rabusiami. Miałem już wówczas szesnaście lat, nosiłem za dużą koszulkę ojca i przewiązane sznurkiem gacie po wuju, którego ukąsił wąż. Jako mężczyzna już wcześniej wyniosłem się z domu żeby samemu zarabiać na chleb i zrobiłem to, co robi większość chłopaków ze słonecznych wysp. Zaciągnąłem się na statek. 

Zaciągnąłem się na dużą krypę, transportującą ropę z Teksasu. Jako chłopiec okrętowy miałem prawo do ochłapów jedzenia i pracy aż do omdlenia. Kopniak oznaczał uznanie, bo kopiący mnie zauważał i nie traktował w normalny sposób, czyli jak gówno.