Obrazek gra fabularna Neuroshima 1.5: Piraci (RPG.10)
Portal

-23%

Cena nowej
  27.00 PLN 35.00 PLN
Najniższa cena z 30 dni: 27.00 PLN
Rabat 0 %
Ostatnie sztuki

Produkt dostępny w sklepie
Dodaj do koszyka

Koszty dostawy
0.00 PLN - Darmowa dostawa InPost: paczkomat 24/7 !!! (>390pln)
0.00 PLN - Darmowa dostawa Kurier: DHL !!! (>390pln)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
17.90 PLN - InPost: paczkomat 24/7
22.00 PLN - Poczta Polska: list polecony priorytetowy
26.90 PLN - Kurier: DHL
32.90 PLN - Kurier: UPS
60.00 PLN - Poczta Polska: Pocztex Ekspres 24

Produkty rekomendowane dla Ciebie

Pory Roku: Ścieżka Przeznaczenia
  63.90 PLN 89.95 PLN
Wyspa skarbów. Adaptacje literatury
Brak
  25.26 PLN 34.99 PLN
Roll for the Galaxy (edycja polska)
Brak
  149.90 PLN 239.95 PLN
Jest to dodatek. Inne produkty z tej serii Neuroshima >>
Producent
Portal
Seria
Neuroshima
Dział

gry fabularne

Kategorie sklep

dodatki

Kod producenta
9788396103178
Numer katalogowy
7269
Liczba stron
192
Okładka
miękka
Wydanie
polskie
Rok wydania
2022
Pudełko 16 x 23 x 1.1 cm
Pudełko wymiary
16 x 23 x 1.1 cm
Waga około
354 g
Neuroshima 1.5
Neuroshima 1.5 samodzielna
  37.00 PLN 59.90 PLN
Neuroshima 1.5: Bohater ^2
  24.00 PLN 35.00 PLN
Neuroshima 1.5: Krew i Rdza (RPG.05)
  24.00 PLN 35.00 PLN
Neuroshima Hex 3.0! Rok Molocha
  255.90 PLN 349.95 PLN
Neuroshima RPG - Wydanie Rok Molocha
  136.90 PLN 199.95 PLN
Neuroshima 1.5: Bestiariusz: Bestie (RPG.15)
  24.90 PLN 35.00 PLN
Neuroshima 1.5: Bestiariusz: Maszyny (RPG.13)
  24.00 PLN 35.00 PLN
Neuroshima 1.5: Bohater Maxx
  24.90 PLN 35.00 PLN
Neuroshima 1.5: Bohater ^3
  24.00 PLN 35.00 PLN
Neuroshima 1.5: Gladiator (RPG 02)
  16.00 PLN 20.00 PLN
Neuroshima 1.5: Krew i Rdza II (RPG.17)
  24.00 PLN 35.00 PLN
Neuroshima 1.5: Miami (RPG.08)
  25.00 PLN 35.00 PLN
Neuroshima 1.5: Nowy Jork (RPG.19)
  26.00 PLN 37.00 PLN
Neuroshima 1.5: Piraci (RPG.10)
  27.00 PLN 35.00 PLN
Neuroshima 1.5: Prawo i ołów (RPG. 18)
  16.90 PLN 20.00 PLN
Neuroshima 1.5: Ruiny (RPG.16)
  24.90 PLN 35.00 PLN
Neuroshima 1.5: Suplement (RPG.03)
  24.90 PLN 35.00 PLN
Neuroshima 1.5: Wyścig (RPG.01)
  24.00 PLN 35.00 PLN
Neuroshima 1.5: Zabić Szczura (RPG.06)
  14.90 PLN 20.00 PLN
Neuroshima 1.5: Zaginione Miasto (RPG.09)
  15.00 PLN 20.00 PLN
Neuroshima : Miami (RPG.08)
  35.00 PLN
Neuroshima HEX: Sharrash (edycja 3.0)
  29.90 PLN 39.95 PLN
 

Nie od razu zostałem piratem. 

Wpierw stałem po drugiej stronie wojny, jaka toczy się między ludźmi uczciwymi, a bezwzględnymi rabusiami. Miałem już wówczas szesnaście lat, nosiłem za dużą koszulkę ojca i przewiązane sznurkiem gacie po wuju, którego ukąsił wąż. Jako mężczyzna już wcześniej wyniosłem się z domu żeby samemu zarabiać na chleb i zrobiłem to, co robi większość chłopaków ze słonecznych wysp. Zaciągnąłem się na statek. 

Zaciągnąłem się na dużą krypę, transportującą ropę z Teksasu. Jako chłopiec okrętowy miałem prawo do ochłapów jedzenia i pracy aż do omdlenia. Kopniak oznaczał uznanie, bo kopiący mnie zauważał i nie traktował w normalny sposób, czyli jak gówno.