Obrazek gra fabularna Neuroshima 1.5: Bestiariusz: Bestie (RPG.15)
Portal

-29%

Cena nowej
  24.90 PLN 35.00 PLN
Najniższa cena z 30 dni: 24.90 PLN
Rabat 0 %
Ostatnie sztuki

Produkt dostępny w sklepie
Dodaj do koszyka

Koszty dostawy
0.00 PLN - Darmowa dostawa InPost: paczkomat 24/7 !!! (>390pln)
0.00 PLN - Darmowa dostawa Kurier: DHL !!! (>390pln)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
19.90 PLN - InPost: paczkomat 24/7
22.00 PLN - Poczta Polska: list polecony priorytetowy
26.90 PLN - Kurier: DHL
32.90 PLN - Kurier: UPS
60.00 PLN - Poczta Polska: Pocztex Ekspres 24
Liczba osób, które chcą mieć tę grę: 1

Produkty rekomendowane dla Ciebie

Monety Nordyckie (zestaw 24 metalowych monet)
Brak
  99.00 PLN 119.95 PLN
Root: Talia Banitów i Partyzantów
  37.90 PLN 49.95 PLN
Śledztwo w Muzeum
Brak
  99.90 PLN 159.99 PLN
Poprzez Wieki
Brak
  19.90 PLN 39.90 PLN
Jest to dodatek. Inne produkty z tej serii Neuroshima >>
Producent
Portal
Seria
Neuroshima
Dział

gry fabularne

Kategorie sklep

dodatki

Kod producenta
9788394726683
Numer katalogowy
4912
Okładka
miękka
Liczba stron
128
Wydanie
polskie
Pudełko 16 x 23 x 0.8 cm
Pudełko wymiary
16 x 23 x 0.8 cm
Waga około
230 g
Neuroshima 1.5
Neuroshima 1.5 samodzielna
  37.00 PLN 59.90 PLN
Neuroshima 1.5: Bohater ^2
  24.00 PLN 35.00 PLN
Neuroshima 1.5: Krew i Rdza (RPG.05)
  24.00 PLN 35.00 PLN
Neuroshima Hex 3.0! Rok Molocha
  255.90 PLN 349.95 PLN
Neuroshima RPG - Wydanie Rok Molocha
  136.90 PLN 199.95 PLN
Neuroshima 1.5: Bestiariusz: Bestie (RPG.15)
  24.90 PLN 35.00 PLN
Neuroshima 1.5: Bestiariusz: Maszyny (RPG.13)
  24.00 PLN 35.00 PLN
Neuroshima 1.5: Bohater Maxx
  24.90 PLN 35.00 PLN
Neuroshima 1.5: Bohater ^3
  24.00 PLN 35.00 PLN
Neuroshima 1.5: Gladiator (RPG 02)
  16.00 PLN 20.00 PLN
Neuroshima 1.5: Krew i Rdza II (RPG.17)
  24.00 PLN 35.00 PLN
Neuroshima 1.5: Miami (RPG.08)
  25.00 PLN 35.00 PLN
Neuroshima 1.5: Nowy Jork (RPG.19)
  26.00 PLN 37.00 PLN
Neuroshima 1.5: Piraci (RPG.10)
  27.00 PLN 35.00 PLN
Neuroshima 1.5: Prawo i ołów (RPG. 18)
  15.40 PLN 20.00 PLN
Neuroshima 1.5: Ruiny (RPG.16)
  24.90 PLN 35.00 PLN
Neuroshima 1.5: Suplement (RPG.03)
  24.90 PLN 35.00 PLN
Neuroshima 1.5: Wyścig (RPG.01)
  24.00 PLN 35.00 PLN
Neuroshima 1.5: Zabić Szczura (RPG.06)
  14.90 PLN 20.00 PLN
Neuroshima 1.5: Zaginione Miasto (RPG.09)
  15.00 PLN 20.00 PLN
Neuroshima : Miami (RPG.08)
  35.00 PLN
Neuroshima HEX: Sharrash (edycja 3.0)
  29.90 PLN 39.95 PLN
 

4 kolory: Gadka o tym, że Chrom to wesoła rozpierducha, że Stal to bohaterstwo i patos jak z amerykańskich filmów, że w Rdzy wszystko jest do bani, a w Rtęci tylko strach i przerażenie, daje pojęcie o kolorach Neuroshimy, ale niespecjalnie pomaga w prowadzeniu. Tutaj znajdziesz konkrety, zestaw klocków, z których złożysz świat w wybranym kolorze.

Scenografia: "Znajdźcie starego złomiarza, jego nora jest gdzieś koło spalonej opery" - usłyszą bohaterowie, a Ty masz tylko kilka chwil na wymyślenie, jak ta nora będzie wyglądać. Tu znajdziesz pomocny zestaw osad, knajp, sklepów i miejsc, które służą BN-m za schronienia, domy i siedziby.

Kurs samoobrony dla BN-ów: Bohaterowie terroryzują całe miasteczka i osady? Pokaż im, że są one przed takimi zagrożeniami zabezpieczone, każde na swój własny, pomysłowy sposób. Sięgnij po opisaną tu kolekcję stróżów świętego spokoju.

Bohaterowie niezależni: Trzydziestka bohaterów niezależnych. Co z nimi zrobisz - twoja sprawa.

Zdarzenia: Oto kolejne narzędzie dla MG, zestaw epizodów, którymi może ubarwić opisy podróży, czy zmienić czas między dwiema przygodami w samodzielną miniprzygodę.

Nagrody i zapłaty: Łatwo jest powiedzieć "pięćdziesiąt", "sto" czy "dwieście gambli", trudniej zamienić je na konkrety. Czasem przydałoby się wcisnąć graczom coś innego niż tylko standardowe pół kilo amunicji, nową spluwę i galon paliwa jako wynagrodzenie za wykonaną misję.

Przywal swoim graczom: Gracze zanadto się rozpasali? Ich bohaterowie czują się jak niepokonani herosi? Ten rozdział to recepta na tego typu problemy. Spis zagrywek, które naprawdę znienawidzą i które uczynią z ich postaci na powrót tych samych, bojących się byle czego cieniasów, jakimi byli na początku.

Tajemnice MG: Panosząca się w Illinois straszliwa zaraza Dead Breath, tajemniczy mutanci IV generacji, przemykające w Neodżungli roboty Smarta - dowiedz się więcej