Obrazek gra planszowa Straszny Dwór

-34%

Cena nowej
39.90 PLN 59.95 PLN
Rabat 0 %

Produkt niedostępny
Zapytaj o dostępność

Koszty dostawy
0.00 PLN - Darmowa dostawa InPost: paczkomat 24/7 !!! (>350pln)
0.00 PLN - Darmowa dostawa Kurier: DHL !!! (>350pln)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
12.99 PLN - InPost: paczkomat 24/7
18.70 PLN - Kurier: DHL
24.90 PLN - Kurier: UPS
34.00 PLN - Poczta Polska: Pocztex Ekspres 24
Liczba osób, które chcą mieć tę grę: 3

Produkty rekomendowane dla Ciebie

Zombie Teenz: Ewolucja
69.90 PLN 99.99 PLN
Pandemia: Czas Cthulhu
114.90 PLN 159.95 PLN
Zombie Kidz: Ewolucja
Brak
79.99 PLN
Smart - Parking Puzzler
59.90 PLN 74.95 PLN
Producent
FoxGames
Dział

gry planszowe

Kategorie sklep

dla dzieci

horror

zombie

Kategorie świat
horrory (Horror)
zombie (Zombies)
Kod producenta
5907078169637
Numer katalogowy
6301
Mechnika
kooperacja (Cooperative Game)
odmienne zdolności graczy (Variable Player Powers)
ruch z punktu do punktu (Point to Point Movement)
rzucanie kostką (Dice Rolling)
Wydanie
polskie
Instrukcja
polska
Wiek
od 6 lat
Liczba graczy
od 2 do 4 osób
Czas gry
od 10 do 15 min.
Rok premiery
2013
Rok wydania
2017
Autor
Annick Lobet
Nazwa oryginalna
Zombie Kidz
Ocena na BGG
5.95
Pozycja na BGG
11435
Poziom trudności
1.11 na 5
Pudełko zawiera
elementy gry
instrukcja
Pudełko 20 x 20 x 4.5 cm
Pudełko wymiary
20 x 20 x 4.5 cm
Waga około
300 g
 
Zdjęcia gry pochodzą z serwisu BoardGameGeek, mają one tylko i wyłącznie charakter poglądowy szeroko rozumianej gry a nie konkretnego produktu.
Zdjęcia mogą przedstawiać modyfikacje gry, dodatki, rożne wersje lub rozwinięcia, różniące się od oferowanego produktu.

Na wzgórzu za twoim domem znajduje się posępny, opuszczony dwór spowity wieczną mgłą. Wraz ze swoją wierną podwórkową bandą lubicie się tam zakradać przez starą, przerdzewiałą bramę i grać w cykora.

Wczorajsza wyprawa była jednak inna, ponieważ dostrzegliście we mgle dziwne, świetliste sylwetki. Dorośli nigdy wam nie uwierzą, postanowiliście więc, że uratujecie miasto i za pomocą sprytu oraz wiedzy czerpanej z komiksów przepędzicie duchy tam, skąd przybyły.