Obrazek gra planszowa Martwa Zima

23%

Cena nowej
219.00 PLN 169.00 PLN

Produkt dostępny od ręki
Dodaj do koszyka
 
Koszty dostawy
0.00 PLN - Kurier: DHL (od 300 PLN)
0.00 PLN - Kurier: K-EX (od 300 PLN)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
12.90 PLN - InPost: paczkomat
17.00 PLN - Kurier: DHL
19.90 PLN - Poczta Polska: przesyłka ekonomiczna
21.90 PLN - Poczta Polska: przesyłka priorytetowa
24.90 PLN - Kurier: UPS
Progi rabatowe - system został uruchomiony do dnia 1 lutego 2017r

Aby skorzystać z rabatu podaj adres e-mail, z którego robisz zamówienia w naszym sklepie
Podaj e-mail

1% od 400 PLN*
2% od 600 PLN*
3% od 800 PLN*
4% od 1000 PLN*
5% od 1200 PLN*
6% od 1400 PLN*
* suma zamówień złożonych w sklepie online i opłaconych w ciągu ostatnich 6 miesięcy dla zalogowanych do profilu
The Dice Tower Best Game of the Year Liczba osób, które chcą mieć tą grę: 20
Jest to samodzielna gra. Inne produkty z tej serii Martwa Zima >>
Producent
CUBE - Factory of Ideas
Dział

gry planszowe

Kategorie sklep

kooperacyjne

przygodowe (RPG)

Zombie

Kategorie świat
blef (Bluffing)
dedukcja (Deduction)
horror/groza (Horror)
zombie (Zombies)
Pozycja na BGG
71
Poziom trudności
3 na 5
Ocena na BGG
7.71 na 30755 głosy
Nazwa oryginalna
Dead of Winter: A Crossroads Game
Kod producenta
5902768838336
Numer katalogowy
2408
Mechaniki
zarządzenie usprawnieniami (Action Point Allowance System)
ruch po obszarach (Area Movement)
kooperacja (Co-operative Play)
rzucanie kośćmi (Dice Rolling)
zarządzanie ręką (Hand Management)
igranie z losem (Press Your Luck)
opowiadanie (Storytelling)
handel i wymiana (Trading)
różne zdolności graczy (Variable Player Powers)
głosowanie (Voting)
Wydanie
polskie
Instrukcja
polska
Wiek
od 13 lat
Liczba graczy
od 2 do 5 osób
Czas gry
od 60 do 120 min.
Rok premiery
2014
Rok wydania
2015
Autor
Jonathan Gilmour Isaac Vega
Pudełko zawiera
10 dwustronnych kart celu głównego
24 karty ukrytych celów
10 kart ukrytych celów zdrajcy
10 kart ukrytych celów wygnańca
30 kart ocalałych
5 kart pomocy gracza
1 znacznik pierwszego gracza
165 kart przedmiotów
20 kart zagrożeń
80 kart rozdroży
25 znaczników obrażeń
20 znaczników darmozjadów
20 znaczników żywności
20 znaczników hałasu
20 znaczników barykady
30 kartonowych figurek zombie
20 znaczników zombie
30 kartonowych figurek ocalałych
60 plastikowych podstawek
30 kości akcji
6 kart lokacji,
6 znaczników głodu
2 znaczniki toru
1 kość ryzyka
1 plansza kolonii
1 instrukcja
Pudełko 29.5 x 29.5 x 7 cm
Pudełko wymiary
29.5 x 29.5 x 7 cm
Waga około
1.92 kg
Martwa Zima
Martwa Zima samodzielna gra
219.00 PLN 169.00 PLN
Martwa Zima: Długa Noc
Martwa Zima: Długa Noc samodzielna gra, dodatek
229.00 PLN 178.00 PLN
Martwa Zima: Wojna Kolonii
155.00 PLN 129.00 PLN
Koszulki FFG 63.5 x 88 mm 50 szt. Standard
liczba opakowań: 8
liczba pojedynczych sztuk: 354
Koszulki Mayday 63.5 x 88 mm 100 szt. Standard
liczba opakowań: 4
liczba pojedynczych sztuk: 354
Koszulki Mayday 63.5 x 88 mm 100 szt. Standard Ultra-Fit
liczba opakowań: 4
liczba pojedynczych sztuk: 354
The Dice Tower
The Dice Tower (Best Game of the Year)
2014 (miejsce 1)
 
Zdjęcia gry pochodzą z serwisu BoardGameGeek, mają one tylko i wyłącznie charakter poglądowy szeroko rozumianej gry a nie konkretnego produktu.
Zdjęcia mogą przedstawiać modyfikacje gry, dodatki, rożne wersje lub rozwinięcia, różniące się od oferowanego produktu.

Byle do wiosny!... no nie do końca.

„Martwa Zima: Gra Rozdroży” nie skończy się wraz z roztopami. Świat już nigdy nie będzie taki sam. Wszyscy to wiedzą, ale wśród śniegów kolonii, raczej się tego nie mówi. I tak jest ciężko. Zaczęło się nagle. Najpierw jeden, potem następny. Po dniu dziesiątki, po tygodniu setki, a po miesiącu miliony… Ofiarą padły nawet zwierzęta. Dotarło do nas, że tego nie zatrzymamy, a teraz zapanowała zima… przeżyć jakoś trzeba.

„Martwa Zima: Gra Rozdroży” to kooperacyjna gra przygodowa wprowadzająca nas w klimat postapokaliptycznego świata opanowanego przez żywe trupy. Od 2 do 5 graczy wcieli się w niej w przywódców kolonii ocalałych, próbując razem przetrwać trudny czas chłodu i śniegu. To będzie bardzo długa zima… zapasy pożywienia się kurczą, ktoś ma cieplejszą kurtkę niż inny… Morale w Kolonii ciągle spadają, bo ktoś powylewał zgromadzoną w trudzie benzynę- otóż to- jedną z większych atrakcji gry „Martwa Zima: Gra Rozdroży” jest motyw ZDRAJCY. Ktoś z Was, może mieć cele odbiegające od reszty… Od tego rozpocznie się przygotowanie do gry. Każdy otrzymuje swoich Ocalałych i sekretny cel. Odsłonięty zostaje cel główny, a plansza i Lokacje ułożone na środku. Możemy rozpoczynać grę „Martwa Zima: Gra Rozdroży”. W zależności od zadania, będziemy mieli 6-10 tur na wykonanie go. Każda runda dzieli się na fazy- graczy i koloni. Rozpoczynając turę wszyscy rzucają kostkami i zachowują wyniki. W swoim ruchu gracz może zagrywać karty z ręki- pomagające w rozgrywce, ruszać o jeden figurki ocalałych, przeszukiwać lokacje, atakować zombie, a nawet innych poszukiwaczy- dopóki nie wykorzysta wszystkich kostek akcji. Ciekawym aspektem jest to, że na początku tury gracza, osoba po lewej dociąga kartę ROZDROŻY. Specjalne wydarzenie, które stawi uczestników przed trudnym dylematem moralnym- jeśli zostaną wypełnione warunki z ROZDROŻY. Gdy Wszyscy wykonają swoje akcje (i zostaną rozegrane karty ROZDROŻY), następuje faza Kolonii. Tutaj musimy wyżywić ocalałych, odegnać zagrożenia (poświęcając karty), oraz sprawdzić ataki zombie. Po sprawdzeniu celu głównego- gramy dalej, lub kończymy. Jeśli morale spadnie do „0”, albo minie ostatnia runda przegrywamy, w przypadku gdy cel został osiągnięty wcześniej zwyciężamy.

„Martwa Zima: Gra Rozdroży” to zdecydowanie emocjonująca i klimatyczna gra planszowa, w której mimo mrozu i śniegu jest bardzo gorąco. Po Lokacjach wędrują żywe trupy, każdy patrzy sobie na ręce i negocjuje miejsce w kolonii. Dodatkowym dreszczykiem jest ZDRAJCA. Jest wśród nas? Możemy go wygnać- ale gdy 2 razy się pomylimy, również przegrywamy. Spróbujcie swoich sił z grą „Martwa Zima: Gra Rozdroży”… przeżyjecie? 

  Podziel się z innymi graczami swoim komentarzem o tej grze

Produkty rekomendowane dla Ciebie