Obrazek gra planszowa Gipf

-56%

Cena nowej
39.90 PLN 89.00 PLN
Rabat 0 %

Produkt niedostępny
Zapytaj o dostępność

Koszty dostawy
0.00 PLN - Darmowa dostawa InPost: paczkomat 24/7 !!! (>350pln)
0.00 PLN - Darmowa dostawa Kurier: DHL !!! (>350pln)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
12.99 PLN - InPost: paczkomat 24/7
18.70 PLN - Kurier: DHL
24.90 PLN - Kurier: UPS
34.00 PLN - Poczta Polska: Pocztex Ekspres 24
Liczba osób, które chcą mieć tę grę: 2

Produkty rekomendowane dla Ciebie

Azul (edycja polska)
139.90 PLN 175.00 PLN
SCYTHE (edycja polska)
279.90 PLN 399.00 PLN
Everdell (edycja polska)
Brak
199.90 PLN 229.95 PLN
Jest to samodzielna gra. Inne produkty z tej serii Seria Gipf >>
Producent
Rebel
Dział

gry planszowe

Kategorie sklep

dla 2 osób

logiczne

Kategorie świat
logiczne (Abstract Strategy)
Kod producenta
4260071879417
Numer katalogowy
3012
Mechnika
budowanie wzorców (Pattern Building)
ruch po polach (Grid Movement)
Wydanie
międzynarodowe
Instrukcja
polska
Wiek
od 13 lat
Liczba graczy
2 osób
Czas gry
od 30 do 60 min.
Rok premiery
1997
Rok wydania
2016
Autor
Kris Burm
Nazwa oryginalna
GIPF
Ocena na BGG
7.09
Pozycja na BGG
1033
Poziom trudności
2.77 na 5
Pudełko zawiera
1 plansza do gry
18 białych pionków
18 czarnych pionków
1 instrukcja
Pudełko 29.5 x 29.5 x 7.5 cm
Pudełko wymiary
29.5 x 29.5 x 7.5 cm
Waga około
1.07 kg
Gipf
Gipf samodzielna gra
39.90 PLN 89.00 PLN
 
Zdjęcia gry pochodzą z serwisu BoardGameGeek, mają one tylko i wyłącznie charakter poglądowy szeroko rozumianej gry a nie konkretnego produktu.
Zdjęcia mogą przedstawiać modyfikacje gry, dodatki, rożne wersje lub rozwinięcia, różniące się od oferowanego produktu.

Zaczęło się jeszcze przed Wielkim Wybuchem... Wtedy nie było jeszcze niczego: ani czasu, ani przestrzeni, ani materii... absolutnie nic, tylko potencjał, od którego wszystko wzięło swój początek. Bez tego potencjału, nie byłoby Wielkiego Wybuchu, ani niczego o istnieniu czego wiemy i mamy świadomość w obecnym czasie. Grający w GIPFreprezentują ten potencjał; pionki zwycięzcy symbolizują przyczynę Wielkiego Wybuchu, początku wszystkiego - również wszechświata, który nieustannie rozszerza się od tamtego punktu. Wciąż dalej, i dalej...

GIPF jest grą logiczną dla dwóch graczy opartą na klasycznej koncepcji: gracze w turach, wprowadzają jednego pionka do gry, aż do ustawienia czterech w szeregu. Gdy tak się stanie, wtedy gracze usuwają swój rząd pionów i zdobywają wszystkie pionki przeciwnika, które stanowią jego przedłużenie. Taka zasada zdobywania pionów za każdym razem prowadzi do zupełnie nowej sytuacji na planszy.


Celem gry jest ustawianie kolejnych rzędów złożonych z przynajmniej 4 pionów własnego koloru i zdobywanie pionów przeciwnika tak, aby w efekcie końcowym nie miał on już możliwości wprowadzenia do gry żadnych pionków.

GIPF jest prostą i wciągającą grą, która łączy klasyczne systemy z zupełnie nowymi elementami. Pełna niespodzianek i oferująca nieograniczone możliwości, świetnie przemawia do sporadycznych graczy, jak i szerokiego grona fanatyków.

W 1998 roku gra GIPF została uznana przez GAMES Magazine najlepszą abstrakcyjną grą strategiczną.

GIPF jest samodzielną grą, i przede wszystkim tak powinien być postrzegany. Poza tym jest to również nazwa projektu, którego GIPF jest najważniejszym elementem. Projekt ten składa się z serii gier i dodatkowych elementów, które umożliwiają łączenie ich ze sobą, dzięki czemu, to sami gracze decydują w co tak naprawdę będą grali.