Obrazek książka, komiks Escape Quest: Za Garść Neodolarów
Egmont

-56%

Cena nowej
  17.99 PLN 39.99 PLN
Najniższa cena z 30 dni: 17.99 PLN
Rabat 0 %
Ostatnie sztuki

Produkt dostępny w sklepie
Dodaj do koszyka

Koszty dostawy
0.00 PLN - Darmowa dostawa InPost: paczkomat 24/7 !!! (>390pln)
0.00 PLN - Darmowa dostawa Kurier: DHL !!! (>390pln)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
17.90 PLN - InPost: paczkomat 24/7
22.00 PLN - Poczta Polska: list polecony priorytetowy
26.90 PLN - Kurier: DHL
32.90 PLN - Kurier: UPS
60.00 PLN - Poczta Polska: Pocztex Ekspres 24
Escape Quest: Za Garść Neodolarów Escape Quest: Za Garść Neodolarów Escape Quest: Za Garść Neodolarów

Produkty rekomendowane dla Ciebie

Arkana Miłości: Talia Romantyczna
Brak
  30.00 PLN 49.95 PLN
Pełny Kurnik
  22.90 PLN
Karty 2 talie - Pasjansowe - Madame
  59.90 PLN 69.99 PLN
Ale Kocioł!
Brak
  79.90 PLN 159.99 PLN
Jest to samodzielna. Inne produkty z tej serii Escape Quest >>
Producent
Egmont
Seria
Escape Quest
Dział

książki i komiksy

Kategorie sklep

komiks

Kod producenta
9788328198777
Numer katalogowy
6033
Liczba stron
100
Okładka
miękka
Wydanie
polskie
Instrukcja
polska
Wiek
od 12 lat
Liczba graczy
od 1 osób
Czas gry
od 170 do 190 min.
Rok premiery
2020
Rok wydania
2020
Autor
Joffrey Ricome, Corentin Lamy
Pudełko 19.5 x 26.5 x 1 cm
Pudełko wymiary
19.5 x 26.5 x 1 cm
Waga około
310 g
Escape Quest: Alcatraz: Infiltracja
  17.99 PLN 39.99 PLN
Escape Quest: Arsene Lupin rzuca wyzwanie
  17.99 PLN 39.99 PLN
Escape Quest: Poszukiwacze Zaginionego Skarbu
  17.99 PLN 39.99 PLN
Escape Quest: Sam w Salem
  17.99 PLN 39.99 PLN
Escape Quest: Superbohaterowie
  17.99 PLN 39.99 PLN
Escape Quest: Tajemnica Marsa
  17.99 PLN 39.99 PLN
Escape Quest: Za Garść Neodolarów
  17.99 PLN 39.99 PLN
Escape Quest: Świat Wirtualny
  17.99 PLN 39.99 PLN
 
Zdjęcia mogą przedstawiać modyfikacje gry, dodatki, rożne wersje lub rozwinięcia, różniące się od oferowanego produktu.

Escape Quest. Za garść neodolarów. Książka z łamigłówkami
Połączenie powieści paragrafowej z grą role-playing oraz łamigłówkami w stylu escape room. Przygody, tajemnice i ucieczki z zastawionych pułapek, a do tego wszystkiego solidny trening logicznego myślenia i wyciągania wniosków. Ciekawa fabuła zachęcająca do rozwiązywania kolejnych zagadek i innowacyjna mechanika, która wymaga spostrzegawczości i kreatywnego podejścia.

Przeżyj przygodę w cyberpunkowej rzeczywistości. Los Angeles, 2062 rok. Atak nuklearny z 2047 roku spowodował, że kraj znalazł się w katastrofalnej sytuacji ekonomicznej. Megakorporacje trzymają władzę w skorumpowanym społeczeństwie. Zagubieni ludzie uciekają od nędzy do świata rzeczywistości wirtualnej. Legendy miejskie mówią o małej grupie hakerów, którzy starają się obalić dyktaturę korporacji. Dla ciebie, młodego samouka w dziedzinie informatyki, wszystko to tylko miejskie legendy…
Aż pewnego wieczoru, gdy logujesz się do sieci, na twoim monitorze pojawia się dziwna wiadomość: „Dołącz do nas”.

O autorach:
Corentin Lamy i Joffrey Ricome są dziennikarzami we francuskiej gazecie „Le Monde”, specjalizującymi się w cyfrowych technologiach. Laurent Miny to ilustrator współpracujący z wieloma francuskimi wydawcami czasopism i książek, takimi jak Bayard, Le Pré aux Clercs, Nestiveqnen, czy Hachette.


Gamebooki z serii Escape Quest są przeznaczone do samodzielnej zabawy, ale czasem przydaje się pomoc rodziny czy znajomych. Mechanika gry pozwala na wspólne główkowanie nad zadaniami oraz dzielenie się wrażeniami z gry, a podpowiedzi oraz rozwiązania są zaszyte na ostatnich stronach każdego tomu.
Gra odbywa się offline i nie wymaga żadnych aplikacji, bo wszystkie niezbędne wskazówki znajdują się w książce. Mechanika gry skonstruowana jest w ten sposób, że rozwiązaniem zadania jest numer strony, na jaką należy się udać, by kontynuować opowieść. By znaleźć ukryte wskazówki i to zadanie rozwiązać, trzeba użyć specjalnych zakładek, a nawet przekręcać i zaginać strony. Czasem zadanie wymaga wycięcia elementu, dopasowania, zmierzenia go czy ułożenia jak puzzle, przez co poszczególne tomy serii Escape Quest nabierają mocno growego charakteru.

Wszystkie zagadki i zadania wymagają logicznego myślenia, wyciągania wniosków, spostrzegawczości czy kreatywnego podejścia typu „out of the box”.