Obrazek książka, komiks Escape Quest: Poszukiwacze Zaginionego Skarbu
Egmont

-56%

Cena nowej
  17.99 PLN 39.99 PLN
Najniższa cena z 30 dni: 17.99 PLN
Rabat 0 %

Produkt niedostępny
Powiadom o dostępności

Koszty dostawy
0.00 PLN - Darmowa dostawa InPost: paczkomat 24/7 !!! (>390pln)
0.00 PLN - Darmowa dostawa Kurier: DHL !!! (>390pln)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
19.90 PLN - InPost: paczkomat 24/7
22.00 PLN - Poczta Polska: list polecony priorytetowy
26.90 PLN - Kurier: DHL
32.90 PLN - Kurier: UPS
60.00 PLN - Poczta Polska: Pocztex Ekspres 24
Escape Quest: Poszukiwacze Zaginionego Skarbu Escape Quest: Poszukiwacze Zaginionego Skarbu Escape Quest: Poszukiwacze Zaginionego Skarbu

Produkty rekomendowane dla Ciebie

Speed Cups
Brak
  69.90 PLN 89.00 PLN
Mały Epicki Cthulhu
  102.90 PLN 119.90 PLN
Cobi 24539 Trabant 601
Brak
  54.90 PLN 59.89 PLN
Kakao: Diamenty
Brak
  49.00 PLN 69.95 PLN
Jest to samodzielna. Inne produkty z tej serii Escape Quest >>
Producent
Egmont
Seria
Escape Quest
Dział

książki i komiksy

Kategorie sklep

komiks

Kod producenta
9788328198760
Numer katalogowy
6034
Liczba stron
100
Okładka
miękka
Wydanie
polskie
Instrukcja
polska
Wiek
od 12 lat
Liczba graczy
od 1 osób
Czas gry
od 170 do 190 min.
Rok premiery
2020
Rok wydania
2020
Autor
Antoine Bauza, Corentin Lebrat, Ludovic Maublanc, Théo Rivière
Pudełko 19.5 x 26.5 x 1 cm
Pudełko wymiary
19.5 x 26.5 x 1 cm
Waga około
300 g
Escape Quest: Alcatraz: Infiltracja
  17.99 PLN 39.99 PLN
Escape Quest: Arsene Lupin rzuca wyzwanie
  17.99 PLN 39.99 PLN
Escape Quest: Poszukiwacze Zaginionego Skarbu
  17.99 PLN 39.99 PLN
Escape Quest: Sam w Salem
  17.99 PLN 39.99 PLN
Escape Quest: Superbohaterowie
  17.99 PLN 39.99 PLN
Escape Quest: Tajemnica Marsa
  17.99 PLN 39.99 PLN
Escape Quest: Za Garść Neodolarów
  17.99 PLN 39.99 PLN
Escape Quest: Świat Wirtualny
  17.99 PLN 39.99 PLN
 
Zdjęcia mogą przedstawiać modyfikacje gry, dodatki, rożne wersje lub rozwinięcia, różniące się od oferowanego produktu.

Escape Quest. Poszukiwacze zaginionego skarbu. Książka z łamigłówkami
Escape Quest to połączenie powieści paragrafowej z grą role-playing oraz łamigłówkami w stylu escape room. Przygody, tajemnice i ucieczki z zastawionych pułapek, a do tego wszystkiego solidny trening logicznego myślenia i wyciągania wniosków. Ciekawa fabuła zachęcająca do rozwiązywania kolejnych zagadek i innowacyjna mechanika, która wymaga spostrzegawczości i kreatywnego podejścia.

Właśnie otrzymałeś pamiętnik największej odkrywczyni stulecia, niedawno zmarłej Sarah Edson-Taylor. Pamiętnik ten zawiera wiele tajemnic i kryje w sobie klucz do skarbu poszukiwaczki. Jeśli trafił w twoje ręce, niewątpliwie zostałeś uznany za zdolnego do wykonania tej misji…
Ale czy staniesz na wysokości zadania? Podróżuj po różnych zakątkach świata śladami Sarah Edson-Taylor, aby znaleźć zostawione przez nią wskazówki i odszukać jej tajemniczy skarb! Uważaj na zastawione pułapki i czyhające niebezpieczeństwa.

O autorach: Kaedama to grupa znanych i cenionych autorów gier. W jej skład wchodzą: Antoine Bauza, Corentin Lebrat, Ludovic Maublanc i Théo Rivière. Christophe Swal to ilustrator aktywny od prawie dwudziestu lat w świecie nie tylko gier planszowych i RPG, lecz także komiksów i literatury młodzieżowej.

Escape Quest to kolekcja gier książkowych, których bohaterem staje się czytelnik. Każdy z tytułów w serii ma fabułę, która zachęca do dokonywania postępów w grze. Poszczególne zadania łączą się tematycznie z treścią książki, co pozwala na jeszcze pełniejsze przeżycie przygody.
Gra odbywa się offline i nie wymaga żadnych aplikacji, bo wszystkie niezbędne wskazówki znajdują się w książce. Mechanika gry skonstruowana jest w ten sposób, że rozwiązaniem zadania jest numer strony, na jaką należy się udać, by kontynuować opowieść. By znaleźć ukryte wskazówki i to zadanie rozwiązać, trzeba użyć specjalnych zakładek, a nawet przekręcać i zaginać strony. Czasem zadanie wymaga wycięcia elementu, dopasowania, zmierzenia go czy ułożenia jak puzzle, przez co poszczególne tomy serii Escape Quest nabierają mocno growego charakteru.

Wszystkie zagadki i zadania wymagają logicznego myślenia, wyciągania wniosków, spostrzegawczości czy kreatywnego podejścia typu „out of the box”.