Obrazek książka, komiks Escape Quest: Poszukiwacze Zaginionego Skarbu
Egmont

-56%

Cena nowej
  17.99 PLN 39.99 PLN
Najniższa cena z 30 dni: 17.99 PLN
Rabat 0 %

Produkt niedostępny
Powiadom o dostępności

Koszty dostawy
0.00 PLN - Darmowa dostawa InPost: paczkomat 24/7 !!! (>390pln)
0.00 PLN - Darmowa dostawa Kurier: DHL !!! (>390pln)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
17.90 PLN - InPost: paczkomat 24/7
22.00 PLN - Poczta Polska: list polecony priorytetowy
26.90 PLN - Kurier: DHL
32.90 PLN - Kurier: UPS
60.00 PLN - Poczta Polska: Pocztex Ekspres 24
Escape Quest: Poszukiwacze Zaginionego Skarbu Escape Quest: Poszukiwacze Zaginionego Skarbu Escape Quest: Poszukiwacze Zaginionego Skarbu

Produkty rekomendowane dla Ciebie

Gniew Aniołów
Brak
  249.90 PLN 399.95 PLN
Star Wars: Zewnętrzne Rubieże
  189.90 PLN 299.95 PLN
Dylemat Wagonika
Brak
  94.99 PLN 109.95 PLN
Jest to samodzielna. Inne produkty z tej serii Escape Quest >>
Producent
Egmont
Seria
Escape Quest
Dział

książki i komiksy

Kategorie sklep

komiks

Kod producenta
9788328198760
Numer katalogowy
6034
Liczba stron
100
Okładka
miękka
Wydanie
polskie
Instrukcja
polska
Wiek
od 12 lat
Liczba graczy
od 1 osób
Czas gry
od 170 do 190 min.
Rok premiery
2020
Rok wydania
2020
Autor
Antoine Bauza, Corentin Lebrat, Ludovic Maublanc, Théo Rivière
Pudełko 19.5 x 26.5 x 1 cm
Pudełko wymiary
19.5 x 26.5 x 1 cm
Waga około
300 g
Escape Quest: Alcatraz: Infiltracja
  17.99 PLN 39.99 PLN
Escape Quest: Arsene Lupin rzuca wyzwanie
  17.99 PLN 39.99 PLN
Escape Quest: Poszukiwacze Zaginionego Skarbu
  17.99 PLN 39.99 PLN
Escape Quest: Sam w Salem
  17.99 PLN 39.99 PLN
Escape Quest: Superbohaterowie
  17.99 PLN 39.99 PLN
Escape Quest: Tajemnica Marsa
  17.99 PLN 39.99 PLN
Escape Quest: Za Garść Neodolarów
  17.99 PLN 39.99 PLN
Escape Quest: Świat Wirtualny
  17.99 PLN 39.99 PLN
 
Zdjęcia mogą przedstawiać modyfikacje gry, dodatki, rożne wersje lub rozwinięcia, różniące się od oferowanego produktu.

Escape Quest. Poszukiwacze zaginionego skarbu. Książka z łamigłówkami
Escape Quest to połączenie powieści paragrafowej z grą role-playing oraz łamigłówkami w stylu escape room. Przygody, tajemnice i ucieczki z zastawionych pułapek, a do tego wszystkiego solidny trening logicznego myślenia i wyciągania wniosków. Ciekawa fabuła zachęcająca do rozwiązywania kolejnych zagadek i innowacyjna mechanika, która wymaga spostrzegawczości i kreatywnego podejścia.

Właśnie otrzymałeś pamiętnik największej odkrywczyni stulecia, niedawno zmarłej Sarah Edson-Taylor. Pamiętnik ten zawiera wiele tajemnic i kryje w sobie klucz do skarbu poszukiwaczki. Jeśli trafił w twoje ręce, niewątpliwie zostałeś uznany za zdolnego do wykonania tej misji…
Ale czy staniesz na wysokości zadania? Podróżuj po różnych zakątkach świata śladami Sarah Edson-Taylor, aby znaleźć zostawione przez nią wskazówki i odszukać jej tajemniczy skarb! Uważaj na zastawione pułapki i czyhające niebezpieczeństwa.

O autorach: Kaedama to grupa znanych i cenionych autorów gier. W jej skład wchodzą: Antoine Bauza, Corentin Lebrat, Ludovic Maublanc i Théo Rivière. Christophe Swal to ilustrator aktywny od prawie dwudziestu lat w świecie nie tylko gier planszowych i RPG, lecz także komiksów i literatury młodzieżowej.

Escape Quest to kolekcja gier książkowych, których bohaterem staje się czytelnik. Każdy z tytułów w serii ma fabułę, która zachęca do dokonywania postępów w grze. Poszczególne zadania łączą się tematycznie z treścią książki, co pozwala na jeszcze pełniejsze przeżycie przygody.
Gra odbywa się offline i nie wymaga żadnych aplikacji, bo wszystkie niezbędne wskazówki znajdują się w książce. Mechanika gry skonstruowana jest w ten sposób, że rozwiązaniem zadania jest numer strony, na jaką należy się udać, by kontynuować opowieść. By znaleźć ukryte wskazówki i to zadanie rozwiązać, trzeba użyć specjalnych zakładek, a nawet przekręcać i zaginać strony. Czasem zadanie wymaga wycięcia elementu, dopasowania, zmierzenia go czy ułożenia jak puzzle, przez co poszczególne tomy serii Escape Quest nabierają mocno growego charakteru.

Wszystkie zagadki i zadania wymagają logicznego myślenia, wyciągania wniosków, spostrzegawczości czy kreatywnego podejścia typu „out of the box”.