Obrazek książka, komiks Escape Quest: Arsene Lupin rzuca wyzwanie
Egmont

-56%

Cena nowej
  17.99 PLN 39.99 PLN
Najniższa cena z 30 dni: 17.99 PLN
Rabat 0 %

Produkt niedostępny
Powiadom o dostępności

Koszty dostawy
0.00 PLN - Darmowa dostawa InPost: paczkomat 24/7 !!! (>390pln)
0.00 PLN - Darmowa dostawa Kurier: DHL !!! (>390pln)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
19.90 PLN - InPost: paczkomat 24/7
22.00 PLN - Poczta Polska: list polecony priorytetowy
26.90 PLN - Kurier: DHL
32.90 PLN - Kurier: UPS
60.00 PLN - Poczta Polska: Pocztex Ekspres 24

Produkty rekomendowane dla Ciebie

Mali Epiccy Wikingowie: Ragnarok
  75.90 PLN 89.90 PLN
Scythe: Fabryka
Brak
  14.90 PLN
Neuroshima 1.5: Gladiator (RPG 02)
  16.00 PLN 20.00 PLN
Jest to samodzielna. Inne produkty z tej serii Escape Quest >>
Producent
Egmont
Seria
Escape Quest
Dział

książki i komiksy

Kategorie sklep

paragrafowe

Kod producenta
9788328160538
Numer katalogowy
6559
Liczba stron
100
Okładka
miękka
Wydanie
polskie
Instrukcja
polska
Wiek
od 12 lat
Czas gry
od 170 do 190 min.
Autor
David Cicurel
Pudełko 19.5 x 26.5 x 1 cm
Pudełko wymiary
19.5 x 26.5 x 1 cm
Waga około
310 g
Escape Quest: Alcatraz: Infiltracja
  17.99 PLN 39.99 PLN
Escape Quest: Arsene Lupin rzuca wyzwanie
  17.99 PLN 39.99 PLN
Escape Quest: Poszukiwacze Zaginionego Skarbu
  17.99 PLN 39.99 PLN
Escape Quest: Sam w Salem
  17.99 PLN 39.99 PLN
Escape Quest: Superbohaterowie
  17.99 PLN 39.99 PLN
Escape Quest: Tajemnica Marsa
  17.99 PLN 39.99 PLN
Escape Quest: Za Garść Neodolarów
  17.99 PLN 39.99 PLN
Escape Quest: Świat Wirtualny
  17.99 PLN 39.99 PLN
 

Rozwiąż zagadki! Unikaj zastawionych pułapek!

Escape Quest to seria niezwykłych książko-gier. Łączą w sobie elementy paragrafowej przygody z zadaniami typu „escape room”. Przeżyj niesamowitą przygodę, w której to ty jesteś głównym bohaterem. Podejmujesz decyzje, rozwiązujesz zadania i starasz się wydostać z różnych zastawionych na ciebie pułapek.

Arsène Lupin rzuca wyzwanie: Francja XIX-go wieku. Arsène Lupin rzuca nowe wyzwanie: przyjmie na swego ucznia włamywacza, który skradnie biżuterię z rezydencji rodziny Lechevallier. Przyjmij wyzwanie i rozpocznij niezwykłą przygodę. Zbieraj ślady, rozwiązuj zagadki i stwórz plan doskonały. Uważaj jednak na Pana „M”, prawdziwą legendę półświatka, który również chce zdobyć klejnoty. Czy zdążysz zdobyć je jako pierwszy?