Obrazek książka, komiks Dracula - Klątwa wampira. Gra książkowa.
MUDUKO

-17%

Cena nowej
  59.99 PLN 71.90 PLN
Najniższa cena z 30 dni: 59.99 PLN
Rabat 0 %

Produkt niedostępny
Powiadom o dostępności

Koszty dostawy
0.00 PLN - Darmowa dostawa InPost: paczkomat 24/7 !!! (>390pln)
0.00 PLN - Darmowa dostawa Kurier: DHL !!! (>390pln)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
17.90 PLN - InPost: paczkomat 24/7
26.90 PLN - Kurier: DHL
32.90 PLN - Kurier: UPS
60.00 PLN - Poczta Polska: Pocztex Ekspres 24
Dracula - Klątwa wampira. Gra książkowa. Dracula - Klątwa wampira. Gra książkowa.
Liczba osób, które chcą mieć tę grę: 1

Produkty rekomendowane dla Ciebie

Paleo: Szerszenie
Brak
  18.90 PLN 24.99 PLN
Sagrada: Jeszcze Więcej Szkła wyd. 2
Brak
  71.90 PLN 89.90 PLN
SCYTHE (edycja polska)
Brak
  599.90 PLN
Terraformacja Marsa - Preludium
  54.99 PLN 69.95 PLN
Producent
MUDUKO
Dział

książki i komiksy

Kategorie sklep

paragrafowe

Kod producenta
9788396392503
Numer katalogowy
7903
Okładka
miękka
Liczba stron
720
Pudełko 15 x 21 x 4 cm
Pudełko wymiary
15 x 21 x 4 cm
Waga około
920 g
 
Zdjęcia mogą przedstawiać modyfikacje gry, dodatki, rożne wersje lub rozwinięcia, różniące się od oferowanego produktu.

W przepełnionych grozą Karpatach czai się zło, któremu musisz stawić czoło…

Wraz z Łowcami Wampirów podejmij walkę, by powstrzymać legendarnego Hrabiego Draculę albo wciel się w samego przerażającego Księcia Ciemności. To od Ciebie zależy, czy historia potoczy się torami znanymi z powieści Brama Stokera, czy Anglia, a potem cały świat pogrąży się w mroku pod rządami przeklętego władcy.

Draculi – Klątwie Wampira to TY decydujesz, którą drogę wybierzesz, jakie zagrożenia napotkasz i które przerażające stwory rzucą się, aby walczyć przeciwko tobie. Pamiętaj, że to, czy odniesiesz sukces, czy ulegniesz Klątwie Wampira, zależy od wyborów, jakich samodzielnie dokonasz.

Dracula – Klątwa Wampira to interaktywna powieść grozy inspirowana gotyckim dreszczowcem Brama Stokera, w której to TY zadecydujesz, jak potoczą się losy jej bohaterów. W tej obszernej (1000 paragrafów!) grze książkowej możesz wcielić się w jednego z trzech łowców wampirów i spróbować raz na zawszę zwalczyć zło zrodzone w mroźnych Karpatach. Możesz także wcielić się w samego Hrabiego Draculę, by pogrążyć świat w ciemnościach. Gra zwiera ciekawą i rozbudowaną mechanikę, którą pokochają wszyscy fani gier fabularnych. Jeżeli jednak nie lubisz przerzucania kości, to nic straconego. Możesz oddać się lekturze, bez konieczności testowania cech. 

Usiądź wygodnie w fotelu i przenieś się do świata pełnego przerażających stworów i nieoczywistych wyborów, które doprowadzą Cię do jednego z prawie 30 różnych zakończeń tej historii. 

"Co moim zdaniem mogłem wnieść do tej historii takiego, czego nie wnieśli już inni? Pod pewnymi względami chodziło raczej o zabranie Draculi z powrotem do źródeł i cofnięcie zmian dokonanych przez innych ludzi. Dzisiaj, kiedy myśli się o tytułowym Hrabim, najprawdopodobniej widzi się przystojnego, niezrozumianego romantycznego bohatera, skazanego na mroczną egzystencję za sprawą tragicznej miłości sprzed lat i motywowanego pożądaniem – żeby nie powiedzieć: miłością – względem Miny Murray.

Jeżeli jednak powróci się do powieści Stokera, Dracula okazuje się potworem, który przetrwał wieki, żerując na słabszych od siebie; jest czarnoksiężnikiem o czarnym sercu, który może przewodzić pomniejszym stworzeniom i ma nawet żywioły na swoje rozkazy." - cytat z posłowia autora, Jonathana Greena.