Obrazek gra fabularna Baśniogra: Zagubiony Czarodziej
Szkoła Wyobraźni

-20%

Cena nowej
  32.00 PLN 39.95 PLN
Najniższa cena z 30 dni: 32.00 PLN
Rabat 0 %

Produkt niedostępny
Powiadom o dostępności

Koszty dostawy
0.00 PLN - Darmowa dostawa InPost: paczkomat 24/7 !!! (>390pln)
0.00 PLN - Darmowa dostawa Kurier: DHL !!! (>390pln)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
17.90 PLN - InPost: paczkomat 24/7
22.00 PLN - Poczta Polska: list polecony priorytetowy
26.90 PLN - Kurier: DHL
32.90 PLN - Kurier: UPS
60.00 PLN - Poczta Polska: Pocztex Ekspres 24
Baśniogra: Zagubiony Czarodziej Baśniogra: Zagubiony Czarodziej Baśniogra: Zagubiony Czarodziej

Produkty rekomendowane dla Ciebie

Projekt Gaja
  249.90 PLN 349.95 PLN
Colt Express (edycja polska)
  119.90 PLN 139.95 PLN
Smart Games. Diamentowy Kod
Brak
  109.99 PLN
Fudżi
Brak
  75.90 PLN 129.99 PLN
Jest to samodzielna. Inne produkty z tej serii Baśniogra >>
Producent
Szkoła Wyobraźni
Seria
Baśniogra
Dział

gry fabularne

Kategorie sklep

dla dzieci

Kod producenta
9788395404665
Numer katalogowy
7858
Okładka
miękka
Liczba stron
74
Wiek
od 7 lat
Liczba graczy
od 1 osób
Autor
Marcin Kubiesa
Pudełko 21 x 30 x 1 cm
Pudełko wymiary
21 x 30 x 1 cm
Waga około
300 g
Baśniogra: Bagna Zapomnienia
  25.00 PLN 39.95 PLN
Baśniogra: Miasto Odważnych
  32.00 PLN 39.95 PLN
Baśniogra: Skarb Podniebnych Piratów
  32.00 PLN 39.95 PLN
Baśniogra: Smocze Serce
  32.00 PLN 39.95 PLN
Baśniogra: Zagubiony Czarodziej
  32.00 PLN 39.95 PLN
Baśniogra: Zamek Bohaterów
  32.00 PLN 39.95 PLN
 
Zdjęcia mogą przedstawiać modyfikacje gry, dodatki, rożne wersje lub rozwinięcia, różniące się od oferowanego produktu.

Do wszystkich odważnych bohaterów i bohaterek! Zaginął nadworny czarodziej Xantar. Niewidzialna Królowa wyznaczyła nagrodę za jego odnalezienie. Są komnata w zamku, żołd (czyli kieszonkowe) i tytuł obrońcy Krainy Bohaterów. Śmiałkowie proszeni są o stawienie się przed obliczem królowej w Zamku Bohaterów!

Baśniogry to książki dla dzieci, które można czytać wiele razy i za każdym razem opowieść będzie trochę inna. Dzieje się tak, ponieważ wybory podejmowane przez czytelnika oraz rzuty kostkami, wpływają na jej fabułę. Dodatkowo tworzymy wyjątkowego bohatera/bohaterkę, z którym ruszamy ku przygodzie, zbierając magiczne przedmioty i zdobywając niezwykłych przyjaciół.

Szczególnie polecamy je rodzicom, którzy lubią czytać swoim dzieciom, oraz uczniom klas 1-4.