Obrazek gra fabularna Baśniogra: Zagubiony Czarodziej
Szkoła Wyobraźni

-20%

Cena nowej
  32.00 PLN 39.95 PLN
Najniższa cena z 30 dni: 32.00 PLN
Rabat 0 %

Produkt niedostępny
Powiadom o dostępności

Koszty dostawy
0.00 PLN - Darmowa dostawa InPost: paczkomat 24/7 !!! (>390pln)
0.00 PLN - Darmowa dostawa Kurier: DHL !!! (>390pln)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
17.90 PLN - InPost: paczkomat 24/7
22.00 PLN - Poczta Polska: list polecony priorytetowy
26.90 PLN - Kurier: DHL
32.90 PLN - Kurier: UPS
60.00 PLN - Poczta Polska: Pocztex Ekspres 24
Baśniogra: Zagubiony Czarodziej Baśniogra: Zagubiony Czarodziej Baśniogra: Zagubiony Czarodziej

Produkty rekomendowane dla Ciebie

Wyspa skarbów. Adaptacje literatury
Brak
  25.26 PLN 34.99 PLN
Level 10 . Pikselowa kooperacja
Brak
  27.90 PLN 29.00 PLN
Park Niedźwiedzi
Brak
  109.90 PLN
Jest to samodzielna. Inne produkty z tej serii Baśniogra >>
Producent
Szkoła Wyobraźni
Seria
Baśniogra
Dział

gry fabularne

Kategorie sklep

dla dzieci

Kod producenta
9788395404665
Numer katalogowy
7858
Okładka
miękka
Liczba stron
74
Wiek
od 7 lat
Liczba graczy
od 1 osób
Autor
Marcin Kubiesa
Pudełko 21 x 30 x 1 cm
Pudełko wymiary
21 x 30 x 1 cm
Waga około
300 g
Baśniogra: Bagna Zapomnienia
  25.00 PLN 39.95 PLN
Baśniogra: Miasto Odważnych
  32.00 PLN 39.95 PLN
Baśniogra: Skarb Podniebnych Piratów
  32.00 PLN 39.95 PLN
Baśniogra: Smocze Serce
  32.00 PLN 39.95 PLN
Baśniogra: Zagubiony Czarodziej
  32.00 PLN 39.95 PLN
Baśniogra: Zamek Bohaterów
  32.00 PLN 39.95 PLN
 
Zdjęcia mogą przedstawiać modyfikacje gry, dodatki, rożne wersje lub rozwinięcia, różniące się od oferowanego produktu.

Do wszystkich odważnych bohaterów i bohaterek! Zaginął nadworny czarodziej Xantar. Niewidzialna Królowa wyznaczyła nagrodę za jego odnalezienie. Są komnata w zamku, żołd (czyli kieszonkowe) i tytuł obrońcy Krainy Bohaterów. Śmiałkowie proszeni są o stawienie się przed obliczem królowej w Zamku Bohaterów!

Baśniogry to książki dla dzieci, które można czytać wiele razy i za każdym razem opowieść będzie trochę inna. Dzieje się tak, ponieważ wybory podejmowane przez czytelnika oraz rzuty kostkami, wpływają na jej fabułę. Dodatkowo tworzymy wyjątkowego bohatera/bohaterkę, z którym ruszamy ku przygodzie, zbierając magiczne przedmioty i zdobywając niezwykłych przyjaciół.

Szczególnie polecamy je rodzicom, którzy lubią czytać swoim dzieciom, oraz uczniom klas 1-4.