Obrazek gra fabularna Baśniogra: Bagna Zapomnienia
Szkoła Wyobraźni

-38%

Cena nowej
  25.00 PLN 39.95 PLN
Najniższa cena z 30 dni: 25.00 PLN
Rabat 0 %

Produkt niedostępny
Powiadom o dostępności

Koszty dostawy
0.00 PLN - Darmowa dostawa InPost: paczkomat 24/7 !!! (>390pln)
0.00 PLN - Darmowa dostawa Kurier: DHL !!! (>390pln)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
17.90 PLN - InPost: paczkomat 24/7
22.00 PLN - Poczta Polska: list polecony priorytetowy
26.90 PLN - Kurier: DHL
32.90 PLN - Kurier: UPS
60.00 PLN - Poczta Polska: Pocztex Ekspres 24
Baśniogra: Bagna Zapomnienia Baśniogra: Bagna Zapomnienia Baśniogra: Bagna Zapomnienia

Produkty rekomendowane dla Ciebie

Dziennik 29: Przebudzenie
  23.99 PLN 34.99 PLN
Zombicide Monty Python
  189.90 PLN 249.95 PLN
Jest to samodzielna. Inne produkty z tej serii Baśniogra >>
Producent
Szkoła Wyobraźni
Seria
Baśniogra
Dział

gry fabularne

Kategorie sklep

dla dzieci

Kod producenta
9788395851995
Numer katalogowy
7860
Liczba stron
82
Okładka
miękka
Wiek
od 7 lat
Liczba graczy
od 1 osób
Autor
Marcin Kubiesa
Pudełko 21 x 30 x 1 cm
Pudełko wymiary
21 x 30 x 1 cm
Waga około
300 g
Baśniogra: Bagna Zapomnienia
  25.00 PLN 39.95 PLN
Baśniogra: Miasto Odważnych
  32.00 PLN 39.95 PLN
Baśniogra: Skarb Podniebnych Piratów
  32.00 PLN 39.95 PLN
Baśniogra: Smocze Serce
  32.00 PLN 39.95 PLN
Baśniogra: Zagubiony Czarodziej
  32.00 PLN 39.95 PLN
Baśniogra: Zamek Bohaterów
  32.00 PLN 39.95 PLN
 
Zdjęcia mogą przedstawiać modyfikacje gry, dodatki, rożne wersje lub rozwinięcia, różniące się od oferowanego produktu.

Na skraju Słonecznych Równin i Wężowej Puszczy jest miejsce, do którego rzadko trafiają podróżnicy. Te rozległe mokradła pełne martwych drzew, komarów i chodzących szkieletów były niegdyś polem bitwy czarnoksiężników. Do dziś bagnami włada zdziczała magia, tworząca niezwykłe istoty. Każdy kto wszedł w te mokradła, tracił wspomnienia i wracał odmieniony, dlatego noszą nazwę Bagien Zapomnienia.

Baśniogry to książki dla dzieci, które można czytać wiele razy i za każdym razem opowieść będzie trochę inna. Dzieje się tak, ponieważ wybory podejmowane przez czytelnika oraz rzuty kostkami, wpływają na jej fabułę. Dodatkowo tworzymy wyjątkowego bohatera/bohaterkę, z którym ruszamy ku przygodzie, zbierając magiczne przedmioty i zdobywając niezwykłych przyjaciół.

Szczególnie polecamy je rodzicom, którzy lubią czytać swoim dzieciom, oraz uczniom klas 1-4.