Rubik's: Kostka Multicolor to kostka Rubika 3x3 o bardzo wysokim poziomie trudności. Przypomina klasyczną kostkę Rubika, ale zmienia kolory w zależności od kąta nachylenia. Gdy już wydaje się, że kostka została rozwiązana, należy spojrzeć jeszcze...
Wejdź do świata bajek i podążaj za skojarzeniami
Dixit narodził się z pragnienia zaoferowania graczom pełnej niespodzianek podróży po poetyckim świecie wyobraźni. Każda ilustracja otwiera okno do ogrodu naszych marzeń – wystarczy ...
Fantastyczne rezerwaty drakonidów
Przenieś się do świata, pod którego niebem szybują smoki wszelakich kształtów, rozmiarów oraz kolorów i wciel się w smokologa amatora, by odkrywać jaskinie i przekształcać je w rez...
Określenie istnienia równomiernego rozkładu zwycięstw względem różniących się od siebie strategii, przy założeniu obecności jednakowych możliwości wszystkich graczy. Brak strategii wygrywającej, istnienie różnych dróg prowadzących do zwycięstwa oraz konieczność reagowania na posunięcia innych graczy są warunkiem koniecznym dobrego zbalansowania gry. W praktyce zbalansowanie gry jest terminem subiektywnym, zależnym od różnicy w poziomie umiejętności graczy. Gdy gracze mają podobne umiejętności, a rozkład zwycięstw jest zbliżony do 50/50, wtedy gra jest zbalansowana. Dobre zbalansowanie gry, duża ilość możliwych, równoprawnych strategii jest kluczem do długiej "żywotności" tytułu oraz do dużej radości czerpanej z gry. Przykład: