PREMIERA IV KWARTAŁ 2023
Kości nigdy nie jest zbyt wiele!
Too Many Bones przybywa uzbrojona po zęby i impetem wyważa drzwi do nowego gatunku gier: dice-builder RPG. Ta gra zbiera wszystko, co wiesz o rzucaniu kośćmi, i odwraca do góry ...
Premiera: 29.03.2024
Witaj w mieście świateł!
Przenieś się do eleganckiego Paryża z szalonych lat dwudziestych XX wieku. Wskocz na otwartą platformę z tyłu autobusu i przejedź się Avenue des Champs-Élysées. Podziwiaj wieżę Eiff...
Czarodziej Stregobor tkwi zamknięty w swojej wieży w Blaviken. Jest przekonany, że grozi mu śmierć z ręki kobiety dotkniętej Przekleństwem Czarnego Słońca. Prosi Geralta, żeby wybrał mniejsze zło i ją zgładził. Ale gdy wiedźmin spotyka Renfri, ta m&o...
Określenie istnienia równomiernego rozkładu zwycięstw względem różniących się od siebie strategii, przy założeniu obecności jednakowych możliwości wszystkich graczy. Brak strategii wygrywającej, istnienie różnych dróg prowadzących do zwycięstwa oraz konieczność reagowania na posunięcia innych graczy są warunkiem koniecznym dobrego zbalansowania gry. W praktyce zbalansowanie gry jest terminem subiektywnym, zależnym od różnicy w poziomie umiejętności graczy. Gdy gracze mają podobne umiejętności, a rozkład zwycięstw jest zbliżony do 50/50, wtedy gra jest zbalansowana. Dobre zbalansowanie gry, duża ilość możliwych, równoprawnych strategii jest kluczem do długiej "żywotności" tytułu oraz do dużej radości czerpanej z gry. Przykład: