Obrazek gra planszowa Amber

Cena nowej
33.00 PLN
Rabat 0 %

Produkt niedostępny
Zapytaj o dostępność

Koszty dostawy
0.00 PLN - Kurier: DHL (od 300 PLN)
0.00 PLN - Kurier: K-EX (od 300 PLN)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
9.90 PLN - InPost: paczkomat
15.90 PLN - Kurier: DHL
24.90 PLN - Kurier: UPS
35.00 PLN - Poczta Polska: Pocztex Ekspres 24
Producent
Rebel
Dział

gry planszowe

Kategorie sklep

rodzinne (familijne)

Kategorie świat
rozbudowa terytorium (Territory Building)
transport (Transportation)
Pozycja na BGG
17079
Poziom trudności
1.69 na 5
Ocena na BGG
5.15 na 233 głosy
Nazwa oryginalna
Amber
Kod producenta
5901549927092
Numer katalogowy
794
Mechaniki
budowa dróg (Route/Network Building)
rozmieszczanie elementów (Tile Placement)
Wydanie
polskie
Instrukcja
polska
Wiek
od 10 lat
Liczba graczy
od 2 do 6 osób
Czas gry
od 30 do 45 min.
Autor
Tomasz Lewandowicz
Pudełko zawiera
plansza
8 drewnianych pionków wsi
14 żetonów złotych monet
84 kafle budowy dróg, w tym: 74 kafle dróg, 4 kafle mokradeł i 6 kafli łopat
6 specjalnych kafli łopat
6 kafli zamków
Instrukcja do gry
Pudełko 19 x 27.5 x 7 cm
Pudełko wymiary
19 x 27.5 x 7 cm
Waga około
690 g
 
Zdjęcia gry pochodzą z serwisu BoardGameGeek, mają one tylko i wyłącznie charakter poglądowy szeroko rozumianej gry a nie konkretnego produktu.
Zdjęcia mogą przedstawiać modyfikacje gry, dodatki, rożne wersje lub rozwinięcia, różniące się od oferowanego produktu.

Królestwo przejęło władzę nad nadmorską krainą i nadało ziemię we władanie nowym baronom. Ci szybko zorientowali się, że prawdziwym bogactwem ich nowych ziem jest bursztyn, po który przybywają karawany z najdalszych zakątków świata. Bursztyn zbierają chłopi z pobliskich wsi i tam jest kupowany przez kupców z dalekich krain. Baronowie wiedzą, że ten z nich, któremu uda się przejąć zyski z handlu bursztynem zostanie najpotężniejszym władcą na nowych ziemiach.

Gracze wcielają się w role baronów i ich celem jest zbudowanie szlaków handlowych, które połączą ich siedziby ze wsiami, gdzie wydobywany jest bursztyn, i zamkami innych baronów, gdzie się nim handluje.

W tym celu gracze budują drogi przez dzikie tereny, które pozwolą ich kupcom docierać do źródeł pozyskiwania bursztynu. Jako że wszyscy kupcy mogą korzystać z dróg, ważne będzie odpowiednie łączenie się z siecią szlaków wybudowanych przez innych. 

Psucie szyków, blokowanie, przejmowanie szlaków to codzienność w życiu barona, walka o monopol do najłatwiejszych nie należy. Ten, kto połączy swoją siedzibę z największą ilością wsi oraz zamków zostanie najznamienitszym i najbogatszym Panem nowej krainy. 

UWAGA: do instrukcji gry Amber wkradł się błąd - w grze są 74 kafle budowy dróg, nie 82.

 


Podstawowe informacje:

Wydawnictwo: Rebel
Liczba graczy: 2-6 osób
Czas gry: 30-45 min
Wiek: od 10 lat
Wydanie: polskie
Instrukcja: polska


Pudełko zawiera:

  • plansza
  • 8 drewnianych pionków wsi
  • 14 żetonów złotych monet
  • 84 kafle budowy dróg, w tym: 74 kafle dróg, 4 kafle mokradeł i 6 kafli łopat
  • 6 specjalnych kafli łopat
  • 6 kafli zamków
  • Instrukcja do gry


  Podziel się z innymi graczami swoim komentarzem o tej grze

Produkty rekomendowane dla Ciebie