Obrazek gra planszowa Imperium: Antyk

-37%

Cena nowej
101.90 PLN 159.95 PLN
Rabat 0 %
Ostatnie sztuki

Produkt dostępny w sklepie
Dodaj do koszyka

Koszty dostawy
0.00 PLN - Darmowa dostawa InPost: paczkomat 24/7 !!! (>350pln)
0.00 PLN - Darmowa dostawa Kurier: DHL !!! (>350pln)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
12.90 PLN - InPost: paczkomat 24/7
19.90 PLN - Kurier: DHL
29.90 PLN - Kurier: UPS
34.00 PLN - Poczta Polska: Pocztex Ekspres 24
Imperium: Antyk Imperium: Antyk
Liczba osób, które chcą mieć tę grę: 2

Produkty rekomendowane dla Ciebie

Imperium: Legendy
101.90 PLN 159.90 PLN
Ryzykanci
37.90 PLN 59.90 PLN
Ark Nova
214.90 PLN 299.95 PLN
Red Rising (edycja polska)
Brak
59.90 PLN 159.95 PLN
Jest to samodzielna gra. Inne produkty z tej serii Imperium >>
Powiązane: Koszulki Portal (63x88 mm) CCG 55 sztuk Koszulki Rebel (63,5x88 mm) CCG Koszulki SLOYCA (63,5x88 mm) CCG
Producent
Lucrum Games
Dział

gry planszowe

Kategorie sklep

karciane

Kategorie świat
cywilizacyjne (Civilization)
karciane (Card Game)
Kod producenta
5904305400150
Numer katalogowy
7169
Mechnika
bonusy na koniec gry (End Game Bonuses)
budowanie puli zasobów (Deck, Bag, and Pool Building)
odmienne zdolności graczy (Variable Player Powers)
poruszanie po talii (Move Through Deck)
rynek (Market)
wariant solo (Solo / Solitaire Game)
zarządzanie ręką (Hand Management)
zmienny start (Variable Set-up)
Wydanie
polskie
Instrukcja
polska
Wiek
od 14 lat
Liczba graczy
od 1 do 4 osób
Czas gry
od 60 do 120 min.
Rok premiery
2021
Rok wydania
2022
Autor
Nigel Buckle
Nazwa oryginalna
Imperium: Classics
Ocena na BGG
7.85
Pozycja na BGG
522
Poziom trudności
3.52 na 5
Pudełko zawiera
ponad 280 kart
ponad 150 żetonów
nstrukcja
Pudełko 19 x 27.5 x 7 cm
Pudełko wymiary
19 x 27.5 x 7 cm
Waga około
1.2 kg
Imperium: Antyk
Imperium: Antyk samodzielna gra
101.90 PLN 159.95 PLN
Imperium: Legendy
Imperium: Legendy samodzielna gra
101.90 PLN 159.90 PLN
Koszulki Portal (63x88 mm) CCG 55 sztuk
liczba opakowań: 6
5.50 PLN 6.95 PLN
Koszulki Rebel (63,5x88 mm) CCG
liczba opakowań: 3
7.90 PLN 9.90 PLN
Koszulki SLOYCA (63,5x88 mm) CCG
liczba opakowań: 3
9.90 PLN 10.95 PLN
 
Zdjęcia gry pochodzą z serwisu BoardGameGeek, mają one tylko i wyłącznie charakter poglądowy szeroko rozumianej gry a nie konkretnego produktu.
Zdjęcia mogą przedstawiać modyfikacje gry, dodatki, rożne wersje lub rozwinięcia, różniące się od oferowanego produktu.

Do gry dokładany jest pakiet naprawczy z poprawionymi kartami !!!

ŚMIERTELNI WROGOWIE SZYKUJĄ SIĘ PRZECIWKO TOBIE. TWÓJ LUD JEST GOTOWY, ABY SPROSTAĆ WYZWANIU! STWÓRZ HISTORIĘ CYWILIZACJI !!!!

W twoich rękach spoczywa los jednej z wielkich cywilizacji. Podbijaj nowe terytoria, twórz wiekopomne wynalazki, rozwijaj naukę i kulturę. Wybierz jedną z ośmiu różnorodnych nacji, każda ma swój unikatowy styl i wymaga innego podejścia. Prowadź swój lud tak, aby z małego plemienia barbarzyńców przekształcił się w potężne imperium. Uważaj jednak, zbyt gwałtowne zmiany prowadzą do buntów, które mogą zachwiać twoją cywilizacją, a zbyt wolny rozwój pozostawi cię w tyle za wrogami i pozostanie po was tylko wzmianka w annałach historii.

Imperium: Antyk to gra karciana, w której prowadzimy wybraną przez siebie cywilizację, aby stała się dominującym imperium. W trakcie gry dokonujemy wyborów dotyczących postępu naukowego i kulturalnego, podbijamy nowe ziemie i dbamy o równomierny rozwój. Każda z wybranych cywilizacji jest asymetryczna i może być dowolnie zestawiana. Do wyboru mamy: Kartagińczyków, Celtów, Greków, Macedończyków, Persów, Rzymian, Scytów i Wikingów. W każdym pudełku znajdziecie również przeciwnika do rozgrywki solo.

NOTKA HISTORYCZNA

Imperium to gra, której warstwa fabularna jest mocno oparta na dziejach narodów i im- periów pojawiających się w historii świata w okresie 3100 p.n.e. – 1066 n.e. Pomimo iż w początkowym etapie projektu dokładność historyczna i chęć wiernego odwzorowania znanych i zbadanych faktów były najwyższym priorytetem, to jednak w procesie two- rzenia stopniowo ustępowały miejsca potrzebom dostosowania ich do mechaniki gry. Mechanika budowania talii jest bez wątpienia całkowicie abstrakcyjna, a idea ciągłego i nieuniknionego przeobrażania się narodów w imperia jest w swojej istocie niezgodna z faktami historycznymi.

Co więcej terminy występujące w grze, takie jak barbarzyńskaimperialna czy archaiczna, nie odnoszą się bezpośrednio do historii, a są terminami stworzonymi na potrzeby me- chaniki gry. Podobnie jak sformułowanie nacja nie określa niekiedy prawdziwych ludów znanych z historii świata. Atlantydzi, Arturianie czy Utopijczycy to fikcyjne, mityczne narody. Minojczycy, Grecy i Macedończycy, choć reprezentują różne nacje, wywodzą się z antycznych ludów dzisiejszej Grecji i Macedonii. Nacja Qin obejmuje nie tylko dynastię Qin, znaną z chińskiej historii, ale także dynastię Zhou i Okres Walczących Królestw. Żadna z używanych w grze talii, reprezentujących nacje, nie jest w stanie w pełni oddać złożoności, a także bogactwa kulturowego i historycznego narodu, który reprezentuje.