Obrazek gra planszowa Gra- Gra na każdą kieszeń

-32%

Cena nowej
10.90 PLN 15.95 PLN
Rabat 0 %

Produkt dostępny w sklepie
Dodaj do koszyka

Koszty dostawy
0.00 PLN - Darmowa dostawa InPost: paczkomat 24/7 !!! (>350pln)
0.00 PLN - Darmowa dostawa Kurier: DHL !!! (>350pln)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
12.90 PLN - InPost: paczkomat 24/7
19.90 PLN - Kurier: DHL
22.00 PLN - Poczta Polska: list polecony priorytetowy
29.90 PLN - Kurier: UPS
34.00 PLN - Poczta Polska: Pocztex Ekspres 24
Gra- Gra na każdą kieszeń Gra- Gra na każdą kieszeń
Liczba osób, które chcą mieć tę grę: 3

Produkty rekomendowane dla Ciebie

Jest to samodzielna gra. Inne produkty z tej serii Gra na każdą kieszeń >>
Producent
Lucrum Games
Dział

gry planszowe

Kategorie sklep

karciane

niezależne językowo

podróżne

Kategorie świat
blefowanie (Bluffing)
karciane (Card Game)
kościane (Dice)
Kod producenta
5904305400037
Numer katalogowy
6828
Mechnika
eliminacja gracza (Player Elimination)
licytacja (Auction/Bidding)
wybieranie kart (Card Drafting)
zarządzanie ręką (Hand Management)
Wydanie
polskie
Instrukcja
polska
Wiek
od 12 lat
Liczba graczy
od 2 do 6 osób
Czas gry
od 20 do 20 min.
Rok premiery
2015
Rok wydania
2021
Autor
Chris Handy (I)
Nazwa oryginalna
LIE
Ocena na BGG
6.20
Pozycja na BGG
6644
Poziom trudności
1.44 na 5
Pudełko zawiera
30 kart
instrukcja
Pudełko 2.6 x 8 x 1.5 cm
Pudełko wymiary
2.6 x 8 x 1.5 cm
Waga około
30 g
Dąb- Gra na każdą kieszeń
10.90 PLN 15.95 PLN
Gra- Gra na każdą kieszeń
10.90 PLN 15.95 PLN
Hau- Gra na każdą kieszeń
10.90 PLN 15.95 PLN
Pakiet 4 gier na każdą kieszeń: Rum, Hau, Gra, Dąb
44.90 PLN 63.80 PLN
Rum- Gra na każdą kieszeń
10.90 PLN 15.95 PLN
 
Zdjęcia gry pochodzą z serwisu BoardGameGeek, mają one tylko i wyłącznie charakter poglądowy szeroko rozumianej gry a nie konkretnego produktu.
Zdjęcia mogą przedstawiać modyfikacje gry, dodatki, rożne wersje lub rozwinięcia, różniące się od oferowanego produktu.

Chcesz zagrać w grę?

Gracze rozpoczynają grę z 5 kartami i wybierają numer na każdej karcie, którego użyją do blefowania i wygrania rundy. Podczas rundy, każdy gracz musi albo złożyć ofertę określającą, ile określonej kości, jego zdaniem, jest dzielone pomiędzy wszystkich wybranych przez graczy kośćmi -LUB- sprawdzić blef poprzedniego gracza. Przegrany rundy może dobrać maksymalnie 4 karty w następnej rundzie i gra toczy się dalej, aż pozostanie tylko jeden gracz!