Obrazek gra fabularna Neuroshima 1.5: Łowca Mutantów Zabójca Maszyn (RPG.12)

-32%

Cena nowej
24.00 PLN 35.00 PLN
Rabat 0 %
Ostatnie sztuki

Produkt dostępny w sklepie
Dodaj do koszyka

Koszty dostawy
0.00 PLN - Darmowa dostawa InPost: paczkomat 24/7 !!! (>350pln)
0.00 PLN - Darmowa dostawa Kurier: DHL !!! (>350pln)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
12.90 PLN - InPost: paczkomat 24/7
19.90 PLN - Kurier: DHL
29.90 PLN - Kurier: UPS
34.00 PLN - Poczta Polska: Pocztex Ekspres 24
Liczba osób, które chcą mieć tę grę: 1

Produkty rekomendowane dla Ciebie

Horror w Arkham LCG: Miasto Archiwów
Brak
50.90 PLN 59.90 PLN
Neuroshima 1.5: Nowy Jork
26.00 PLN 37.00 PLN
Jest to dodatek. Inne produkty z tej serii Neuroshima >>
Producent
Portal
Dział

gry fabularne

Kategorie sklep

dodatki

Kod producenta
9788396103109
Numer katalogowy
6512
Okładka
miękka
Neuroshima 1.5
Neuroshima 1.5 samodzielna gra
42.00 PLN 59.90 PLN
Neuroshima 1.5: Bohater Maxx
25.00 PLN 35.00 PLN
Neuroshima 1.5: Bohater ^2
Neuroshima 1.5: Bohater ^2 samodzielna gra
24.00 PLN 35.00 PLN
Neuroshima 1.5: Bohater ^3
Neuroshima 1.5: Bohater ^3 samodzielna gra
24.00 PLN 35.00 PLN
Neuroshima 1.5: Krew i Rdza
Neuroshima 1.5: Krew i Rdza samodzielna gra
24.00 PLN 35.00 PLN
Neuroshima Hex 3.0! Rok Molocha
239.90 PLN 349.95 PLN
Neuroshima RPG - Wydanie Rok Molocha
136.90 PLN 199.95 PLN
Neuroshima 1.5: Mistrz Gry^2
24.90 PLN 35.00 PLN
Neuroshima 1.5: Bestiariusz: Bestie
24.90 PLN 35.00 PLN
Neuroshima 1.5: Gladiator (RPG 02)
13.90 PLN 20.00 PLN
Neuroshima 1.5: Krew i Rdza II
24.00 PLN 35.00 PLN
Neuroshima 1.5: Miami
29.90 PLN 39.95 PLN
Neuroshima 1.5: Nowy Jork
26.00 PLN 37.00 PLN
Neuroshima 1.5: Piraci
27.00 PLN 35.00 PLN
Neuroshima 1.5: Ruiny
24.90 PLN 35.00 PLN
Neuroshima 1.5: Wyścig (RPG.01)
24.00 PLN 35.00 PLN
Neuroshima 1.5: Zabić Szczura (RPG 06)
14.90 PLN 20.00 PLN
Neuroshima 1.5: Zaginione Miasto
15.00 PLN 20.00 PLN
Neuroshima HEX: Sharrash (edycja 3.0)
26.90 PLN 39.95 PLN
 

Łowca Mutantów – Gadka o tym, że to parszywa robota, to nie ściema. Jako łowca będziesz musiał na każdym kroku podejmować decyzję, szafować wyrokami ściema. Nic dziwnego, że niektórzy zabijają swoje sumienia – w tym zawodzie lepiej go nie mieć. (…) Powoli przestajesz różnić się od bestii, na które polujesz.

Zabójca Maszyn – W walce z maszyną bądź gotowy na różne sztuczki. (…) Te elektroniczne skurczybki mają nieskończony arsenał trików, w końcu uczą się z nami walczyć od przeszło trzydziestu lat! Myślisz, że jesteś cwany? To traktuj mechanicznych przeciwników tak, jakby były cztery razy cwańsze od ciebie.

Cel jest zawsze taki sam – załatwić bestię, zanim ona dopadnie ciebie. Ale sposobów na jego realizację jest od cholery. Każdy zabójca maszyn ma swój własny koktajl trików, w którym częstuje maszyny, każdy łowca mutantów przygotowuje coś ekstra na specjalne okazje.