-15%
Ta jedna sekunda wywróciła na opak cały mój plan - skoro bowiem południowy wyjazd z miasta był już odcięty, musiałem szukać innej drogi ucieczki.
- H.P. Lovecraft, "Widmo nad Innsmouth"
Odkąd obudziliście się w wilgotnej, złowrogiej jamie na wybrzeżu Atlantyku, wspomnienia Waszego pobytu w Innsmouth są poplątane i trudne do poskładania w logiczną całość. Po co w ogóle przyjechaliście do Innsmouth? Co się działo między Waszym przybyciem a koszmarem, który przeżyliście w podmokłych tunelach? Co łączy Ezoteryczny Zakon Dagona z wszechobecnymi istotami z głębin? Te i wiele innych pytań będzie musiało poczekać - nawet w tej chwili Innsmouth może powoli niknąć pod falami!
W ramach Horror w Arkham: Gra karciana - Zbyt głęboko, pierwszego Zestawu Mitów z cyklu Zmowa nad Innsmouth, odkryjecie kolejny rozdział historii wciągającej Was głębiej w zawiłą sieć sekretów spowijającą Waszą wizytę w Innsmouth. To jednak nie tylko nowy scenariusz - to również świeży arsenał kart dla każdej z klas, wśród których znajdziecie nowe, potężne karty Przymierzy, bazujące na wprowadzonych w rozszerzeniu Zmowa nad Innsmouth żetonach błogosławieństwa i klątwy.