Obrazek gra fabularna Neuroshima 1.5: Ruiny

-29%

Cena nowej
24.90 PLN 35.00 PLN
Rabat 0 %

Produkt niedostępny
Zapytaj o dostępność

Koszty dostawy
0.00 PLN - Darmowa dostawa InPost: paczkomat 24/7 !!! (>350pln)
0.00 PLN - Darmowa dostawa Kurier: DHL !!! (>350pln)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
12.99 PLN - InPost: paczkomat 24/7
18.70 PLN - Kurier: DHL
19.90 PLN - Poczta Polska: list polecony ekonomiczny
22.00 PLN - Poczta Polska: list polecony priorytetowy
24.90 PLN - Kurier: UPS
34.00 PLN - Poczta Polska: Pocztex Ekspres 24

Produkty rekomendowane dla Ciebie

Azul (edycja polska)
139.90 PLN 175.00 PLN
Imperium atakuje: Kapitan Terro
Brak
59.90 PLN 69.95 PLN
Arkana Miłości: Kochankowie
Brak
16.90 PLN 25.00 PLN
Catan: dodatek dla 5/6 graczy
66.90 PLN 79.95 PLN
Jest to dodatek. Inne produkty z tej serii Neuroshima >>
Producent
Portal
Dział

gry fabularne

Kategorie sklep

dodatki

Kod producenta
9788395409592
Numer katalogowy
6104
Liczba stron
128
Okładka
miękka
Wydanie
polskie
Rok premiery
2020
Rok wydania
2020
Autor
praca zbiorowa
Pudełko 16 x 23 x 1 cm
Pudełko wymiary
16 x 23 x 1 cm
Waga około
250 g
Neuroshima 1.5
Neuroshima 1.5 samodzielna gra
46.00 PLN 59.90 PLN
Neuroshima 1.5: Bohater Maxx
31.90 PLN 35.00 PLN
Neuroshima 1.5: Bohater ^2
Neuroshima 1.5: Bohater ^2 samodzielna gra
29.00 PLN 35.00 PLN
Neuroshima 1.5: Bohater ^3
Neuroshima 1.5: Bohater ^3 samodzielna gra
29.00 PLN 35.00 PLN
Neuroshima 1.5: Krew i Rdza
Neuroshima 1.5: Krew i Rdza samodzielna gra
24.00 PLN 35.00 PLN
Neuroshima Hex 3.0! Rok Molocha
239.90 PLN 349.95 PLN
Neuroshima RPG - Wydanie Rok Molocha
136.90 PLN 199.95 PLN
Neuroshima 1.5: Mistrz Gry^2
24.90 PLN 35.00 PLN
Neuroshima 1.5: Bestiariusz: Bestie
24.90 PLN 35.00 PLN
Neuroshima 1.5: Gladiator (RPG 02)
15.50 PLN 20.00 PLN
Neuroshima 1.5: Krew i Rdza II
24.00 PLN 35.00 PLN
Neuroshima 1.5: Ruiny
24.90 PLN 35.00 PLN
Neuroshima 1.5: Wyścig (RPG.01)
24.00 PLN 35.00 PLN
Neuroshima 1.5: Zabić Szczura (RPG 06)
15.50 PLN 20.00 PLN
Neuroshima HEX: Sharrash (edycja 3.0)
24.90 PLN 30.00 PLN
 

Opinia graczy jest zgodna – ten dodatek miał wyjść jako pierwszy.

W środku dużo dobrego i sporo niezbędnego: 4 dodatkowe pochodzenia z miejsc bardziej niepozornych, niż taki Nowy Jork czy Teksas, plus otwarte drzwiczki do tworzenia innych „mniejszych” pochodzeń. Księga Szczura, reguły walki w ruinach, reguły wydobywania wiedzy z przedwojennych książek, filmów itp., artykuł o rozpadaniu się świata po upadku cywilizacji, rozdział o zagrożeniach podczas eksploracji ruin. I w rolach głównych – GLIZDA, czyli wielki i bardzo sprytny silnik reguł, generatorów, katalogów i opisów, który zamienia bezbarwne szare po prostu ruiny w konkretne cuda wianki., w dodatku pełne gambli. Samograj dla graczy, pomocnik MG – dwa w jednym. Do tego detykowana profesja Przepatrywacza i jeszcze więcej dobrego. Stron 128,, choć ostatnie rozdziały lecą, już czcionką mini.