Obrazek gra planszowa Elekt

-17%

Cena nowej
109.00 PLN 129.95 PLN
Rabat 0 %
Ostatnie sztuki

Produkt dostępny w sklepie
Dodaj do koszyka

Koszty dostawy
0.00 PLN - Darmowa dostawa InPost: paczkomat 24/7 !!! (>350pln)
0.00 PLN - Darmowa dostawa Kurier: DHL !!! (>350pln)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
12.99 PLN - InPost: paczkomat 24/7
18.70 PLN - Kurier: DHL
24.90 PLN - Kurier: UPS
34.00 PLN - Poczta Polska: Pocztex Ekspres 24
Liczba osób, które chcą mieć tę grę: 6

Produkty rekomendowane dla Ciebie

Mystic Vale Big Box
219.90 PLN 319.95 PLN
Nidavellir (edycja polska)
140.90 PLN 164.95 PLN
Res Arcana
94.90 PLN 129.95 PLN
Elekt: Wiedźmy
29.00 PLN 30.00 PLN
Jest to samodzielna gra. Inne produkty z tej serii Elekt >>
Powiązane: Koszulki Rebel (65x100 mm) Griffin 100 sztuk Koszulki Rebel (65x100 mm) Griffin Premium 100 sztuk
Producent
What the Frog
Dział

gry planszowe

Kategorie sklep

fantasy

karciane

Kategorie świat
fantasy (Fantasy)
Kod producenta
5907602016901
Numer katalogowy
6078
Mechnika
zarządzanie ręką (Hand Management)
Wydanie
polskie
Instrukcja
polska
Wiek
od 16 lat
Liczba graczy
od 2 do 4 osób
Czas gry
od 60 do 90 min.
Rok premiery
2019
Rok wydania
2019
Autor
Krzysztof Głośnicki
Nazwa oryginalna
Elekt
Ocena na BGG
7.78
Pozycja na BGG
4873
Poziom trudności
2.73 na 5
Pudełko zawiera
100 kart (65 x 100 mm)
znacznik pierwszego gracza
3 planszetki stref
38 żetonów
instrukcja
Pudełko 18 x 25 x 7 cm
Pudełko wymiary
18 x 25 x 7 cm
Waga około
580 g
Elekt
Elekt samodzielna gra
109.00 PLN 129.95 PLN
Elekt: Artefakty
42.90 PLN 49.95 PLN
Elekt: Intrygi
Elekt: Intrygi dodatek
34.90 PLN 39.95 PLN
Elekt: Powołanie
24.00 PLN 25.00 PLN
Elekt: Spiż
Elekt: Spiż dodatek
24.00 PLN 25.00 PLN
Elekt: Wiedźmy
Elekt: Wiedźmy dodatek
29.00 PLN 30.00 PLN
Koszulki Rebel (65x100 mm) Griffin 100 sztuk
liczba opakowań: 1
liczba pojedynczych sztuk: 100
10.90 PLN 14.95 PLN
Koszulki Rebel (65x100 mm) Griffin Premium 100 sztuk
liczba opakowań: 1
liczba pojedynczych sztuk: 100
15.90 PLN 19.95 PLN
 
Zdjęcia gry pochodzą z serwisu BoardGameGeek, mają one tylko i wyłącznie charakter poglądowy szeroko rozumianej gry a nie konkretnego produktu.
Zdjęcia mogą przedstawiać modyfikacje gry, dodatki, rożne wersje lub rozwinięcia, różniące się od oferowanego produktu.

Elekt to taktyczna gra karciana dla 2-4 osób utrzymana w stylistyce dark fantasy. Gracze wcielają się w pretendentów do tronu mrocznego Dominatu Ebionitów. Aby zostać nowym władcą, będziecie przejmować władzę i spiskować. Będziecie przywoływać upiory i sługi ciemności, aby zasilać ich moce żarem. Najprzebieglejszy z Was zasiądzie na szczycie Wieży Dzwonów.

Gra Elekt osadzona jest w post-apokaliptycznym świecie techno-fantasy, stworzonym przez Michała Markowskiego i opisanym w podręczniku RPG Klanarchia.

Mechanika gry daje graczom mnóstwo możliwości prowadzenia strategii, blefowania i dopiekania innym. Jak to wygląda? W grze znajdują się trzy Strefy walk, do których gracze przydzielają swoje Jednostki z ręki. Jednostki te posiadają symbole Okultyzmu, Podstępu, Przemocy i Władzy (w różnych ilościach i kombinacjach).

Przewaga w posiadaniu konkretnego symbolu pozwala aktywować związany z nim efekt np. zabicie Jednostki przeciwnika. Na końcu, ilość posiadanych symboli Władzy decyduje o tym, kto zgarnia kartę leżącą w Strefie i zapisane na niej Tytuły.

Ten kto pierwszy zdobędzie wymaganą liczbę Tytułów, zostanie wybrany nowym Cesarzem i zwycięzcą gry.

Rdza i Ciemność

Rubież to świat ruin i cmentarzysk maszyn. Na nasz świat znany z codzienności spadła okultystyczna zagłada. Grupa badaczy otworzyła bramę do Bezmiaru - drzemiących od zarania dziejów pokładów Ciemności - i wypuściła na świat upiory. Wielokształtna masa demonów łaknąca ludzkiej krwi zalała Ziemię.

Ludzkość stanęła w obliczu niezrozumiałego i potężnego wroga, który budził najgłębsze przerażenie i którego nie imała się żadna broń. Rozgorzały straszliwe i druzgoczące wojny. Nuklearne eksplozje burzyły miasta i góry, pustynie płonęły zamieniając się w morza szkła, jeziora i rzeki wyparowywały, kwaśne deszcze i żrące wiatry targały obliczem świata.

Wybitne jednostki badały nowe fenomeny i wprowadzały cywilizację w arkana magii, w którą wcześniej nikt nie wierzył. Gdy po długiej i wyczerpującej walce opadł już bitewny kurz, niewiele pozostało z dawnego wspaniałego świata, błyszczącego chromem i rozbrzmiewającego słodką muzyką. Ludzie na nowo zaczęli bać się ciemności i tego co w sobie kryje. Zostali rozbici i rozgonieni po spustoszonym świece, ale zachowali resztki godności i przetrwali tworząc klany. 

Zwycięzcami w Wielkiej Wojnie zostali okultyści, którzy sprowadzili na świat Ciemność. Nazwali się Ebionitami, a ich przywódca mianował się Pierwszym Cesarzem. Zdominowali przywołane upiory i kazali im sobie służyć lub zawierali z nimi pakty, plugawiąc swoje dusze i otrzymując "dary". Zaczęli budowę Nowego Ładu na Ziemi od założenia totalitarnego Dominatu. Dziś jest to jedyne państwo, które istnieje na Rubieży - moloch budzący grozę w sercach wolnych ludzi. Moloch, do którego Ty należysz!

Kim jestem?

Żaden z Cesarzy nie panował wiecznie - czas obecnego właśnie dobiega końca. Jego ciało okaleczone przez setki rytuałów oraz przez walki z upiorami rozpada się, a jego dusza nie przypominała już ludzkiej. Głowy Wielkich Rodów pożądliwie spoglądają na obsydianowy tron w Wieży Dzwonów i coraz odważniej wyciągają po niego ręce. Zgodnie z tradycją, pretendenci do tronu odbywają igrzyska przebiegłości. 

Jako mroczny czempion swojego Rodu staniesz do walki o najwyższą stawkę. Będziesz wysyłać swoich agentów oraz upiory do stref wpływu, odpierał ataki żałosnych wolnych ludzi oraz innych splugawionych sił, przejmował kontrolę nad najważniejszymi instytucjami państwa i cennymi lokacjami. Szczęk stali wyniesie się pod sklepienie, potężny Żar zabłyśnie w oczach chciwców, kłamliwe szepty przebiegną po płaszczyźnie cienia. Wygra najbardziej przebiegły z Was.