Obrazek gra planszowa Osadnicy: Narodziny Imperium - Poprzez Historię

-31%

Cena nowej
82.90 PLN 119.95 PLN
Rabat 0 %

Produkt dostępny w sklepie
Dodaj do koszyka

Koszty dostawy
0.00 PLN - Darmowa dostawa InPost: paczkomat 24/7 !!! (>350pln)
0.00 PLN - Darmowa dostawa Kurier: DHL !!! (>350pln)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
12.99 PLN - InPost: paczkomat 24/7
18.70 PLN - Kurier: DHL
24.90 PLN - Kurier: UPS
34.00 PLN - Poczta Polska: Pocztex Ekspres 24
Liczba osób, które chcą mieć tę grę: 9

Produkty rekomendowane dla Ciebie

SCYTHE (edycja polska)
279.90 PLN 399.00 PLN
Azul (edycja polska)
139.90 PLN 175.00 PLN
Sierra West (edycja polska)
Brak
99.90 PLN 199.90 PLN
Jest to dodatek. Inne produkty z tej serii Osadnicy: Narodziny Imperium >>
Powiązane: Koszulki Rebel (63,5x88 mm) CCG Koszulki Rebel (63,5x88 mm) CCG Premium Koszulki Rebel (63,5x88 mm) CCG Light
Producent
Portal
Dział

gry planszowe

Kategorie sklep

cywilizacyjne

dodatki

karciane

starożytność

Kategorie świat
budowa miasta (City Building)
cywilizacyjne (Civilization)
karciane (Card Game)
rozszerzenia (Expansion for Base-game)
starożytność (Ancient)
Kod producenta
5902560383300
Numer katalogowy
6053
Mechnika
dobieranie (Drafting)
kontrakty (Contracts)
odmienne zdolności graczy (Variable Player Powers)
scenariusz / misja / kampania (Scenario / Mission / Campaign Game)
wybieranie kart (Card Drafting)
zabieranie (negatywna interakcja) (Take That)
Wydanie
polskie
Instrukcja
polska
Wiek
od 10 lat
Liczba graczy
od 1 do 4 osób
Czas gry
od 45 do 90 min.
Rok premiery
2020
Rok wydania
2020
Autor
Joanna Kijanka
Nazwa oryginalna
Imperial Settlers: Rise of the Empire
Ocena na BGG
7.62
Poziom trudności
2.33 na 5
Pudełko zawiera
55 Kart Prowicji
66 Kart Wynalazków
42 Kart Celów
4 Znaczniki Celów Ekonomicznych i Administracyjnych
4 Znaczniki Celów Militarnych i Dyplomatycznych
4 Znaczniki Celów Naukowych i Kulturalnych
8 Żetonów Gołębicy
8 Żetonów Łapówki
8 Żetonów Pracusia
Żetonów Muru
16 Arkuszy Starożytności
16 Arkuszy Średniowiecza
16 Arkuszy Rewolucji Przemysłowej
1 Instrukcja
Pudełko 25 x 25 x 6 cm
Pudełko wymiary
25 x 25 x 6 cm
Waga około
880 g
Osadnicy: Narodziny Imperium
109.90 PLN 149.00 PLN
Osadnicy: Wykreślane Imperium
54.00 PLN 79.95 PLN
Osadnicy: Amazonki
66.90 PLN 95.00 PLN
Osadnicy: Atlantydzi
65.90 PLN 86.00 PLN
Osadnicy: Aztekowie
67.00 PLN 89.00 PLN
Osadnicy: Chłopcy idą na wojnę
34.90 PLN 49.95 PLN
Osadnicy: Każdy potrzebuje przyjaciela
37.90 PLN 45.00 PLN
Osadnicy: Trzej Przyjaciele z Boiska
34.90 PLN 46.00 PLN
Koszulki Rebel (63,5x88 mm) CCG
liczba opakowań: 2
liczba pojedynczych sztuk: 163
7.90 PLN 9.90 PLN
Koszulki Rebel (63,5x88 mm) CCG Light
liczba opakowań: 2
liczba pojedynczych sztuk: 163
4.50 PLN 4.95 PLN
Koszulki Rebel (63,5x88 mm) CCG Premium
liczba opakowań: 2
liczba pojedynczych sztuk: 163
10.90 PLN 14.95 PLN
 
Zdjęcia gry pochodzą z serwisu BoardGameGeek, mają one tylko i wyłącznie charakter poglądowy szeroko rozumianej gry a nie konkretnego produktu.
Zdjęcia mogą przedstawiać modyfikacje gry, dodatki, rożne wersje lub rozwinięcia, różniące się od oferowanego produktu.

Osadnicy: Narodziny Imperium - Poprzez Historię to rozszerzenie, które wprowadza do uniwersum Osadników Kampanię w Otwartym Świecie. Celem kampanii jest stałe rozwijanie twojego Imperium, gra po grze, poprzez osiąganie kolejnych Celów i podbój nowych Prowincji. Jednocześnie należy pamiętać o sprawnym zarządzaniu rozwijającym się Imperium, aby uniknąć jego upadku, oraz co najważniejsze, dążyć do wprowadzenia uniwersum Osadników do czasów współczesnych!


W trakcie gry Imperia rozwijają się pod względem militarnym, ekonomicznym i kulturowym, a gracze ścigają się w osiąganiu różnorodnych celów.
 Bycie pierwszym, który osiągnie te cele, jest kluczowe dla rozkwitu Imperium. Na koniec każdej gry kampanii, gracze awansują na torach związanych z osiągniętymi celami. Inwestują również w nowe wynalazki i dołączają do swojego Imperium nowo podbite prowincje. Gdy gracz osiągnie koniec ścieżki postępu, jego Imperium wkracza w nową erę, która daje mu dostęp do nowych imponujących wynalazków i umiejętności, ale jak zawsze, wiąże się też z pewnymi kosztami postępu - po wejściu w nową erę gracz traci wszystkie podbite dotąd prowincje.