Obrazek gra planszowa Posiadłość Szaleństwa (ed. druga)

16%

Cena nowej
399.00 PLN 339.00 PLN

Produkt dostępny od ręki
Dodaj do koszyka
 
Koszty dostawy
0.00 PLN - Kurier: K-EX (od 300 PLN)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
9.80 PLN - InPost: paczkomat
10.90 PLN - Paczka w RUCHu
16.90 PLN - Kurier: K-EX
19.90 PLN - Poczta Polska: przesyłka ekonomiczna
21.90 PLN - Poczta Polska: przesyłka priorytetowa
24.90 PLN - Kurier: UPS
Progi rabatowe - system został uruchomiony do dnia 1 lutego 2017r

Aby skorzystać z rabatu podaj adres e-mail, z którego robisz zamówienia w naszym sklepie
Podaj e-mail

1% od 400 PLN*
2% od 600 PLN*
3% od 800 PLN*
4% od 1000 PLN*
5% od 1200 PLN*
6% od 1400 PLN*
* suma zamówień złożonych w sklepie online i opłaconych w ciągu ostatnich 6 miesięcy dla zalogowanych do profilu
Liczba osób, które chcą mieć tą grę: 20
Jest to samodzielna gra. Inne produkty z tej serii Posiadłość Szaleństwa >>
Producent
Galakta
Dział

gry planszowe

Kategorie sklep

Cthulhu

kooperacyjne

przygodowe (RPG)

Kategorie świat
przygodowa (Adventure)
odkrywanie (Exploration)
fantasy (Fantasy)
walka (Fighting)
horror/groza (Horror)
figurkowa (Miniatures)
morderstwo (Murder/Mystery)
puzzle (Puzzle)
Pozycja na BGG
20
Ocena na BGG
8.26 na 8699 głosy
Nazwa oryginalna
Mansions of Madness: Second Edition
Kod producenta
5902259202639
Numer katalogowy
545
Mechaniki
ruch po obszarach (Area Movement)
kooperacja (Co-operative Play)
rzucanie kośćmi (Dice Rolling)
zarządzanie ręką (Hand Management)
plansza modułowa (Modular Board)
partnerstwo (Partnerships)
odgrywanie postaci (Role Playing)
różne zdolności graczy (Variable Player Powers)
Wydanie
polskie
Instrukcja
polska
Wiek
od 14 lat
Liczba graczy
od 1 do 5 osób
Czas gry
od 120 do 180 min.
Edycja
2
Rok premiery
2011
Rok wydania
2016
Autor
Corey Konieczka
Pudełko zawiera
Kompletna Księga Zasad
24 kafelki mapy
8 figurek i kart badaczy
16 żetonów Przeszukiwania/Oddziaływania
16 żetonów Eksploracji/Obserwacji
22 żetony Osób
4 żetony Barykad
8 żetonów ścian
4 żetony drzwi
6 żetonów identyfikacyjnych
24 żetony i figurki potworów
26 żetonów Wskazówek
18 żetonów Ognia/Ciemności
4 żetony Tajnych przejść
40 kart Przedmiotów powszechnych
24 karty Przedmiotów unikatowych
30 kart Zaklęć
37 kart Stanów
40 kart Obrażeń
40 kart Przerażenia
Zestaw Konwertujący Pierwszą Edycję
5 kości
Pudełko 29.5 x 29.5 x 13.5 cm
Pudełko wymiary
29.5 x 29.5 x 13.5 cm
Waga około
2.78 kg
Posiadłość Szaleństwa (ed. druga)
399.00 PLN 339.00 PLN
Posiadłość Szaleństwa: Za Progiem
119.95 PLN 99.90 PLN
 
Zdjęcia gry pochodzą z serwisu BoardGameGeek, mają one tylko i wyłącznie charakter poglądowy szeroko rozumianej gry a nie konkretnego produktu.
Zdjęcia mogą przedstawiać modyfikacje gry, dodatki, rożne wersje lub rozwinięcia, różniące się od oferowanego produktu.

4 Wchodzisz do domu. Starego domu. Panująca w nim cisza jest tak nienaturalna, że dreszcz przebiega Cie na samą myśl o przejściu w głąb przedpokoju. Ściany i drzwi zdają się nasłuchiwać. Czego? Ciebie. Nasłuchują i obserwują. Próbują wychwycić moment kiedy Twoja psychika wysiądzie. Chcą rozkoszować się Twoim wrzaskiem i zapamiętają. Zapamiętają Ciebie jak i innych poszukiwaczy którzy odważyli się przekroczyć próg Posiadłości Szaleństwa! Idziesz dalej? Posiadłość Szaleństwa to gra planszowa z serii Horror w Arkham opowiadająca o śledztwie, obłąkaniu i tajemnicy oparta o twórczość H. P. Lovecrafta. Jest to pierwszej klasy RPG rozbudowany o planszę i bogactwo skrupulatnie wykonanych elementów charakterystycznych dla wszystkich gier osadzonych w realiach Arkham.

Posiadłość Szaleństwa przeznaczona jest dla 2 do 5 graczy, z czego jeden z uczestników wybierany jest na Strażnika Tajemnic. To od niego zależeć będzie przebieg przygody, tajemnica którą poszukiwacze będą rozwiązywać i całościowy wydźwięk rozgrywki. On zsyłać będzie potwory, szaleństwa, poukrywa wskazówki i spróbuje doprowadzić innych graczy do wątpliwej kondycji psychicznej, a nawet śmierci. Podczas gdy Strażnik Tajemnic w oparciu o załączony do gry podręcznik będzie układać plansze i przygotowywać miejsce gry, pozostali uczestnicy wybierają sobie postacie badaczy. Spośród przeznaczonych charakterystyk wybierają 2 tworząc w ten sposób swojego bohatera. Na starcie otrzymują także początkowy ekwipunek (w zależności jakie charakterystyki wybrali) i umieszczają figurki-pionki w głównym holu Posiadłości Szaleństwa. Gra podzielona jest na tury- w pierwszej gracze przesuwają swoich poszukiwaczy w drugiej Strażnik Tajemnic. Badacze poruszają się w dowolnej kolejności, mogąc wykonać swoją figurką ruch o dwa pola i akcję (lub akcję zamienić na ruch o 3 pole). Mnogość akcji które mogą podjąć poszukiwacze jest niesamowita, mogą próbować otwierać drzwi (układając łamigłówkę, rzucając odpowiednie zaklęcie za pomocą zagranej karty z ręki itp.), mogą przeszukiwać pokój szukając wskazówek, pomóc współgraczom. Jeśli w pomieszczeniu znajduje się potwór mogą przed nim umknąć (wyrzuconą liczbę oczek na kostce porównują ze swoimi charakterystykami) lub stoczyć z nim pojedynek. System walki jest bardzo prosty. Definiujemy co to za potwór- koszmar, humanoid, bestia- i ciągniemy kartę z odpowiedniej talii. Następnie wybieramy w jaki sposób zaatakowaliśmy potwora (walką wręcz, pistoletem itp.) i rzucamy kością. Porównujemy wynik ze skutecznością broni i sprawdzamy na karcie co się stało- odpowiednio za sukces czytamy tekst na górze, za porażkę tekst na dole. Przy przegranej otrzymujemy żetony niepoczytalności, przez które w swojej turze może na postać oddziaływać Strażnik Tajemnic rzucając na postać np. Traumę. Gdy gracze wykonają przysługujące im akcje, tura przechodzi na Mistrza Gry (Strażnika). Będzie on ruszał potwory, rzucał szaleństwa na naszych poszukiwaczy, składał ofiary z wnętrzności badaczy i utrudniał grę uczestnikom jak tylko będzie potrafił. Kto wygrywa? Na początku gry Strażnik Tajemnic ukrył gdzieś na terenie Posiadłości Szaleństwa trzy tajemnice. Jeśli badacze je odnajdą ukaże się cel gry, dla graczy i dla Strażnika. Kto pierwszy go osiągnie wygrywa!

Niezwykle klimatyczna przygoda w świecie Lovecrafta! Poczuj na karku oddech prawdziwej Grozy, niech urzeczywistnią się najgorsze Koszmary! Ruchome segmenty planszy, precyzyjnie wykonane figurki i karty oddające ducha rozgrywki przysporzą sporo zabawy podczas godzin spędzonych nad planszą! A dla wytrzymałych psychicznie poszukiwaczy Galakta przygotowała możliwość rozszerzenia gry o kolejne opowieści równie przesycone mrokiem i szaleństwem!  

  Podziel się z innymi graczami swoim komentarzem o tej grze

Produkty rekomendowane dla Ciebie

Terraformacja Marsa ed. 2
159.00 PLN 124.90 PLN
Horror w Arkham
209.00 PLN 184.00 PLN
SCYTHE PL
369.00 PLN 339.00 PLN
Star Realms PL
59.90 PLN 42.90 PLN