Obrazek gra fabularna Neuroshima 1.5: Bestiariusz: Bestie

-29%

Cena nowej
24.90 PLN 35.00 PLN
Rabat 0 %

Produkt niedostępny
Zapytaj o dostępność

Koszty dostawy
0.00 PLN - Darmowa dostawa InPost: paczkomat 24/7 !!! (>350pln)
0.00 PLN - Darmowa dostawa Kurier: DHL !!! (>350pln)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
12.99 PLN - InPost: paczkomat 24/7
18.70 PLN - Kurier: DHL
19.90 PLN - Poczta Polska: list polecony ekonomiczny
22.00 PLN - Poczta Polska: list polecony priorytetowy
24.90 PLN - Kurier: UPS
34.00 PLN - Poczta Polska: Pocztex Ekspres 24

Produkty rekomendowane dla Ciebie

Neuroshima 1.5: Mistrz Gry^2
24.90 PLN 35.00 PLN
Zombicide: Hero Box 1
Brak
74.00 PLN 99.95 PLN
Fruit Ninja: Combo Party
19.90 PLN 69.00 PLN
Time s Up! - Family (nowa edycja)
72.00 PLN 99.00 PLN
Jest to dodatek. Inne produkty z tej serii Neuroshima >>
Producent
Portal
Dział

gry fabularne

Kategorie sklep

dodatki

Kod producenta
9788394726683
Numer katalogowy
4912
Okładka
miękka
Liczba stron
128
Wydanie
polskie
Autor
Portal
Pudełko 16 x 23 x 0.5 cm
Pudełko wymiary
16 x 23 x 0.5 cm
Waga około
230 g
Neuroshima 1.5
Neuroshima 1.5 samodzielna gra
46.00 PLN 59.90 PLN
Neuroshima 1.5: Bohater Maxx
31.90 PLN 35.00 PLN
Neuroshima 1.5: Bohater ^2
Neuroshima 1.5: Bohater ^2 samodzielna gra
29.00 PLN 35.00 PLN
Neuroshima 1.5: Bohater ^3
Neuroshima 1.5: Bohater ^3 samodzielna gra
29.00 PLN 35.00 PLN
Neuroshima 1.5: Krew i Rdza
Neuroshima 1.5: Krew i Rdza samodzielna gra
24.00 PLN 35.00 PLN
Neuroshima Hex 3.0! Rok Molocha
239.90 PLN 349.95 PLN
Neuroshima RPG - Wydanie Rok Molocha
136.90 PLN 199.95 PLN
Neuroshima 1.5: Mistrz Gry^2
24.90 PLN 35.00 PLN
Neuroshima 1.5: Bestiariusz: Bestie
24.90 PLN 35.00 PLN
Neuroshima 1.5: Gladiator (RPG 02)
15.50 PLN 20.00 PLN
Neuroshima 1.5: Krew i Rdza II
24.00 PLN 35.00 PLN
Neuroshima 1.5: Ruiny
24.90 PLN 35.00 PLN
Neuroshima 1.5: Wyścig (RPG.01)
24.00 PLN 35.00 PLN
Neuroshima 1.5: Zabić Szczura (RPG 06)
15.50 PLN 20.00 PLN
Neuroshima HEX: Sharrash (edycja 3.0)
24.90 PLN 30.00 PLN
 

4 kolory: Gadka o tym, że Chrom to wesoła rozpierducha, że Stal to bohaterstwo i patos jak z amerykańskich filmów, że w Rdzy wszystko jest do bani, a w Rtęci tylko strach i przerażenie, daje pojęcie o kolorach Neuroshimy, ale niespecjalnie pomaga w prowadzeniu. Tutaj znajdziesz konkrety, zestaw klocków, z których złożysz świat w wybranym kolorze.

Scenografia: "Znajdźcie starego złomiarza, jego nora jest gdzieś koło spalonej opery" - usłyszą bohaterowie, a Ty masz tylko kilka chwil na wymyślenie, jak ta nora będzie wyglądać. Tu znajdziesz pomocny zestaw osad, knajp, sklepów i miejsc, które służą BN-m za schronienia, domy i siedziby.

Kurs samoobrony dla BN-ów: Bohaterowie terroryzują całe miasteczka i osady? Pokaż im, że są one przed takimi zagrożeniami zabezpieczone, każde na swój własny, pomysłowy sposób. Sięgnij po opisaną tu kolekcję stróżów świętego spokoju.

Bohaterowie niezależni: Trzydziestka bohaterów niezależnych. Co z nimi zrobisz - twoja sprawa.

Zdarzenia: Oto kolejne narzędzie dla MG, zestaw epizodów, którymi może ubarwić opisy podróży, czy zmienić czas między dwiema przygodami w samodzielną miniprzygodę.

Nagrody i zapłaty: Łatwo jest powiedzieć "pięćdziesiąt", "sto" czy "dwieście gambli", trudniej zamienić je na konkrety. Czasem przydałoby się wcisnąć graczom coś innego niż tylko standardowe pół kilo amunicji, nową spluwę i galon paliwa jako wynagrodzenie za wykonaną misję.

Przywal swoim graczom: Gracze zanadto się rozpasali? Ich bohaterowie czują się jak niepokonani herosi? Ten rozdział to recepta na tego typu problemy. Spis zagrywek, które naprawdę znienawidzą i które uczynią z ich postaci na powrót tych samych, bojących się byle czego cieniasów, jakimi byli na początku.

Tajemnice MG: Panosząca się w Illinois straszliwa zaraza Dead Breath, tajemniczy mutanci IV generacji, przemykające w Neodżungli roboty Smarta - dowiedz się więcej